PORVOOSSA KETÄÄN??

• Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
hyvää yötä porvoo.. mitäs tänne kuuluu?? aattelin taas pitkästä aikaa tulla käväsee täällä..niin siis olen ex minnu82.. mulle kuullu todella hyvää menin naimisiin ja näin (kuva itäväylässä) =)
niin no näin poika on ollu terveenä onneks..."koputtaa puuta" juup mutta kirjoittelen taas kun pääsen koneelle.. :wave:

Minsi66
HAAMU82: Onnea naimisiin menon johdosta!

Meillä mies tuli kotiin ja alkuun Niko vähän katteli ujostellen isäänsä, näköpiirissä piti kuitenkin koko ajan olla. Nyt on niin kuin ei koskaan pois olis ollutkaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2005 klo 22:00 HAAMU82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2005 klo 07:16 JooEiKai kirjoitti:
Onnea HAAMU! :flower: Täytyykin kohta kaivaa tuo lehti esille! Minäkö utelias... :whistle:
osasitko yhdistää mut oikeaa kuvaan heh vinkki hää päivä 9.7
:)
Varmaan arvasin sitten oikein. =) Meillä onkin sama hääpäivä. Meillä olikin jo puuhäät eli 5 vuotta naimisissa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2005 klo 07:11 JooEiKai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2005 klo 22:00 HAAMU82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2005 klo 07:16 JooEiKai kirjoitti:
Onnea HAAMU! :flower: Täytyykin kohta kaivaa tuo lehti esille! Minäkö utelias... :whistle:
osasitko yhdistää mut oikeaa kuvaan heh vinkki hää päivä 9.7
:)
Varmaan arvasin sitten oikein. =) Meillä onkin sama hääpäivä. Meillä olikin jo puuhäät eli 5 vuotta naimisissa

oi onneks olkoon!!!!!
:flower:

Iltaa pitkästä aikaa. Kesä se vaan menee omalla painollaan eikä koneella juuri tule käytyä. =) No kohta tilanne muuttuu, arki koittaa, joten olen taas ahkerammin koneella.
Onnea Haamu82 naimisiin menon johdosta :flower: ja JooEiKai hääpäivän johdosta. :flower:
Neiti opettelee kovasti tasapainoa, nousee pystyyn kaikkea vasten ja sitten kokeillaan kuinka kauan pysyy pystyssä ilman tukea. Ensiaskeleita odotellen, heips taas. :wave:

Kiirinminna
Minäkin olen palaillut taas Porvoon maisemiin. Sen verran täytyy itseä kehua, että ajoin yksin lasten kanssa Sallasta Kuusankoskelle, tosin vietimme pari yötä matkan varrella. Olihan sekin tietysti saavutus aterioida neljän lapsen kanssa yksikseen ravintoloissa, voi niitä ihmisraukkoja siinä ympärillä :LOL: Ei vaineskaan, tosi ylpeä saan olla jälkikasvusta ja matkaahan ei tietysti yhtään hankaloittanut Kuopiossa niksahtanut selkä ja auton takaluukku joka ei aina suostunut aukeamaan. Esim. Mikkelissä jouduin keplottelemaan rattaat sivuovesta takakonttiin kipeän selkäni kanssa. Jihaa, mutta kotona ollaan ja selkäkin alkaa pikkuhiljaa toipumaan. On se vaan niin ihanaa olla KOTONA!

Moikka kaikille.
Ollaan mekin jo ihan asetuttu aloilleen kun isäntä on lomansa viettänyt :/ Niin ihanaa kun on ollutkin mutta toki arki koittaa ei sille mitään mahda.
kaikille ihania uutisia!!!!
Villellä oli ultra ja munuainen on nyt normaali
Ihanaa =) ,kyllä olimme niin onnellisia ja lääkärikin niin iloisena hehkutti että nyt kaikki ok
mulla makaronit kiehua porskuttaa hellalla,joten pitää mennä laittamaan laatikko uuniin että saapi miekkonen ruokaa kun tulee töistä. joutu rassu meneen aamulla ilman mitään ruokaa töihin ku oli labraan varattu aika verikokeisiin,kun on joku työterveystarkastus,mahtaa tulla nälkänen ukko kotio päivällä ;)

Kiirinminna
Hienoa Marza, että Villen munuaistilanne on normalisoitunut. Mekin kävimme HYKSissä tutkimuksissa vähän ennen tuota meidän reissua ja tilanne Pyryn kohdalla näytti hyvältä, vaikkakin ei normaalilta. Sen verran uskalsi lääkäri lupailla, että kunhan Pyry on päiväkuiva pääsemme eroon tuosta ainaisesta lääkityksestä. ei muuta kun pottailua harjoittelemaan!

Tänään olen pessyt mattoja tuossa pihalla ja tiiraillut taivaalle, että mahtaako noita saada kuiviksi. Onneksi huomiseksi on luvattu kaunista ilmaa niin eiköhän silloin matotkin kuivu.

Heips

Hienoa Marza, että Ville voi hyvin ja kaikki on kunnossa. :flower:
Meillä neiti sitten otti ensiaskeleensa viime sunnuntaina, ulkona pari askelta. Sen jälkeen ei sitten olekaan taas kävelty, mutta seisoo ilman tukea aina vaan vakaammin. =)
Arkikin painaa päälle, olen 3:tta päivää töissä takaisin ja Amanda aloittaa hoidossa ensi maanantaina, viettää siis viimeisiä päiviä tyytyväisenä kotona isänsä kanssa. ;)
Viime maanantaisesta neuvolakäynnistä (10 kk+1vk) sen verran, että nyt on painoa kertynyt neidille jo 11.430 g ja pituutta 75,5 cm. Mamman vauvasta on tullut jo iso pikku neiti. :heart:

Nyt taas töiden pariin. :wave:

Eilen oltiin Linnanmäellä! Kävi ihan työstä hauskanpito. Onneksi saatiin minun sisko mukaan. Ostettiin sille ranneke ja työnnettiin se poikien kanssa laitteisiin =) Kaisakin sai vauvahupi-tarran ja kävi muutamassa laitteessa.

Ostettiin juuri 10 kiloa lakkoja ja nyt on kova hilloaminen käynnissä. :p

Haloo Porvoo,

viimeistä lomaviikkoa viedään. Äkkiä tämä kesä on mennytkin. Ensi viikolla alkaa lapsillakin taas koulu ja normaali arki alkaa. Kesäloma ei meillä mennyt ihan kuin alunperin suunniteltiin. Heti loman alkajaisiksi oli kahdet hautajaiset ja vieläpä peräkkäisinä päivinä. Tuli siinä samalla sitten käytyä Itä-Suomessa, vaikka ei sinne päin pitänyt mennä ollenkaan.

Puuhamaa on ollut meidän perheen ykköspaikka jo monena kesänä ja myös tänä kesänä käytiin siellä yksi päivä viettämässä. Saimme lahjaksi lahjakortin Ruotsin Kolmårdeniin, joten sinne oli sitten lähdettävä. Siis laivamatka autoineen Helsingistä Tukholmaan on aivan sairaan kallis. Me neljä henkeä, auto, hytti ja ruoat maksoi reilu 600 €. Halvemmaksi tulisi lähteä viikoksi etelän reissulle.

Kolmården oli kuitenkin ihan huippu paikka. Säätkin suosivat meitä. Meillä oli ns. Kolmården-paketti, johon kuului kahden päivän lippu puistoon, safari-ajelu, majoitus Kolmårdenissa safariteltoissa. Safarimajoitus olikin ihan oikeissa Afrikasta tuoduista safariteloissa. Lapset olivat ihan onnesta soikeina. Lisäksi tähän pakettiin kuului, että pääsee illalla tutustumaan lähemmin joihinkin eläimiin, mm. susiin, leijoniin ja kirahveihin. Minä en niin olisi välittänyt, lapset sen sijaan olivat innoissaan, kun pääsivät katsomaan ja silittämään susia aidan raosta. Laivamatkakin menivät hyvin, eikä kukaan tullut merisairaaksikaan.

Viime lauantaina kävimme loman lopettajaisissa Lintsillä. Lapset saivat huijattua mammansa kahteen kamalaan laitteeseen. Ensi kesänä saa mies ottaa rannekkeen ja kiertää lasten kanssa laitteissa. Onneksi suurimpaan osaan laitteista lapset pääsivät tänäkin kesänä ilman aikuista. Kyllä Lintisillä käyminen on täyttä työtä (viitaten JooEiKain kommenttiin). Olimme Lintsillä 9 tuntia ja minä oli ihan katki viiden tunnin jälkeen. Lapset olisivat vielä halunneet olla pidempään, mutta meidän onneksi Lintsi meni kiinni.

Tällä viikolla meidän iloksemme tulee vielä yhdet kesälomalaiset. Perjantaina pitää lapsia viedä parturiin, etteivät ihan peikoilta koulussa näytä. Myös minä olen menossa kampaajalle lauantaina, jos sitä itseään työkuntoon pikkuhiljaa saisi laitettua.

Nyt pitää lähteä poimimaan marjoja pensaista, ennenkuin lehtokotilot ehtii syödä kaiken.

Aurinkoista loppukesää!

PS: Marzalle onnea iloisista uutisista!

-mammutti- B)

Heipä hei porvoolaiset
Meillä tosiaan ville on ihan mahoton yösyömäri.koko ajan sais olla antamassa maitoa pikkuherralle.Viime yönä päätin että maitoa ei anneta enää kun Ville herää kolmanen kerran ja poika huusi suoraa huutoa 15min mutta en sitten heltynyt ja lopulta poika nukahti kello 4 ja heräsi aamulla kasin aikaan ja jopas maittoi aamupuuro taas Villelle Kun tosiaan öisin meillä vaan juodaan maitoa ja päivällä sitten ei oikeen ruoka tietenkään maita kunkierteeseen on päässyt.
No pikku hiljaa on karsittava nuita yösyöttöjä ihan pois sitten kokonaan että toiveena olis kun ville on vuoden niin en anna ollenkaan maitoa yöllä. Saapi riittää kyllä kun puuron ja maidon huitelee napaan ennen yötä.
niin ja eilen ville täytti 8kk ja on oppinut nousemaan seisomaan tukea vasten ja kyyti on tosiaan sen mukaista. Kaatuilee minkä kerkiää ja pää on mustelmilla vaikka konttauskypärää ollaan toki käytetty :/
Ei meinaa äiti perässä pysyä kun konttailee menemään kuin mikäkin.
Uskomatonta kuinka nuo lapset kasvaakaan joutuin,vastahan minä tulin laitokselta kotiin pienen punaisen ja kurttuisen poika vauvan kanssa ;)

e-n-m harmaana
heipä hei porvoo!!!

Me ollaan palailtu nyt takaisin koti-arkeen. Ollaan nyt vietetty koko kesä mökkeillen ja mereillen, on ollu niin ihana kesä, vaikkei kelit aina ole ollu parhaat, mut se, et on voinnu olla mökillä, ni on ihanaa! Ville kulki sieltä töihin, mikä mahollistikin meän siellä olon. En ois raaskinu olla Ellin kans viikkoja erossa isistä, varsinkin nyt ku tyttö oppii kokoajan kaikkea uutta. Pari viikkoa sitten tuli seisominen tuetta ja nyt vahingossa nousee jo tuettakin ylös. Mut pääsääntösesti tukien. Ja ihan mieletön on vauhti taaperokärryllä ja muutenkin tukien.
Siinä nopsat kuulumiset meiltä, nyt lähen laittamaan tortilloita valmiiksi kun isäntä just soitteli, et ½tuntia ja on kotona. Ellikin meni jo iltaunille, ni on ihan rauhaisa ilta....
MOICCA!

Voi mahoton kun oli porvoo taas tippunu...hii oppii ja ylös päin :wave:
Minä tässä aamukaffeeta juon ja koneella taas kerran kun on niin hyvää aikaa aina aamutuimaan.
Kaupunkiin olis tarkoitus alkaa suunnistamaan kun on pojulla vaippoja vaan muutama ja meillä ei siis oo ikinä ollu vaippavarasto näin tyhjä. Hirvittää vaan että minkalainen ilma meidät yllättää?? Ei se sillai haittaa kun autolla mennään mutta kyllä mulle jo alkaa pikkuhiljaa riittää nää sateet kun ei tuolla ulkona enää kuiva ees pyykkikään. Kamalaa kun aina vaan sataa vaikka syysihminen olenkin niiin tosiaan rajansa kullakin.
Oli ihanaa laittaa takkaan tulet ja huomata se lämpö mikä tuli kun oli kosteaa ja hiukka vilutti illalla.
Tänään ajattelin olla sitten tooosi reipas ja laittaa makuuhuoneen vaatekaapit ojennukseen. On nimittäin ollu jo kauan tekeillä että saisin sinne ees jotain tolkkua,tänään sen urakan aloittelen.Joten palaillaan taas porvoo ja vaihdellaan kuulumisia. Niin muuten Villellä aina vaan hampaita 0 kpl miten muuten teillä muitten lapsilla,eli missä iässä tulleet hampaat? Aatella ville on 8kk ja ei mitään vielä.. No olihan Villen isäkin 9kk kun ensimmäinen hammas tulla tupsahti mutta tuntuu niin hurjalle kun kaikki Villen kaverit omistaa jo mahtavan kaluston ja meillä vaan ikenet vipattaa suussa kun naurattaa ;)
Mutta kyllähän Ville muuten kehittyy hurjaa rataa,nousee ja kävelee jo tukea vasten =)
Eli näihin uutisiin on taas mukava lopettaa =)

Moi taas kaikki uudet ja vanhat!

Meilläkin on vaatekaappien järjestelyä kun hankimme Kaisalle uuden vaatekaapin ja nyt on sitten kaikki vanhasta kaapista heitetty lattialle. Soittaisivat nyt vaan pian sieltä Iskusta, että pääsisi kaappia hakemaan. Omiakin kaappeja pitäs vähän kaivella ja laittaa kirpparia ja täytellä nuita UFF:n laatikoita...

Joonallakin alkaa huomenna kerho ja poikaa jännittää. Surkeaa kun Einokin haluaisi jo kerhoilemaan. Täytyy taas viedä sitä Näsin puistoon. Onko muita halukkaita?

Minsi66
Heips!
Nikon 1-vuotissynttärit on sitten juhlittu. Kahtena päivänä niitä vietettiin ja hauskaa on ollut, mitä nyt Niko pikkusen vierasti ekana juhlapäivänä vieraita. Aika todellakin kuluu nopeasti lapsen kanssa!
Nyt voi jo sanoa et Niko kävelee. Aina liikkeelle lähtiessään lähtee kävellen, mut jos tulee kiire niin sit tyyli muuttuu karhukävelyksi tai konttaamiseksi. Ja kävellä täytyy vaikkei olisi minnekään menossakaan! Lelu kourassa vaan taapertelee ympäriinsä.
Nikolle tuli ensimmäinen hammas 7 kuukauden iässä ja nyt hampaita löytyy jo 7 kpl.
Terkuin Minna

Yhteistyössä