PORVOOSSA KETÄÄN??

  • Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:17 Luminella kirjoitti:
Tulipas tässä tällainenkin asia mieleen, että...

onko Porvoossa ns. kuntalisää kotihoidontuessa ja mitä tuo mahtaa olla? Ei meillä lapsia ole, mutta toivottavasti joskus on. :heart:

Kiitos. :heart:
meillä ei makseta kuntalisää senttiäkään :'(
 
Luminella piipahtaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:44 MARZA 1970 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:17 Luminella kirjoitti:
Tulipas tässä tällainenkin asia mieleen, että...

onko Porvoossa ns. kuntalisää kotihoidontuessa ja mitä tuo mahtaa olla? Ei meillä lapsia ole, mutta toivottavasti joskus on. :heart:

Kiitos. :heart:
meillä ei makseta kuntalisää senttiäkään :'(
Voi hemmetti... ei muuta kun addressia kehiin ja kaupunginvaltuustoon sitä vaatimaan. Toisaalta Porvoo ei taida olla muuttotappio kunta, joten lienee turha yrittääkään... :/ ´luin yhdestä ketjusta, että Vantaa -lisä on 160 e/kk. Toisaalta mieluummin mä Porvoossa asun, vaikka ilman lisää, kun muuttaisin Vantaalle. ;) mutta olishan tuommoinen lisä ihan tervetullut!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:49 Luminella piipahtaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:44 MARZA 1970 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:17 Luminella kirjoitti:
Tulipas tässä tällainenkin asia mieleen, että...

onko Porvoossa ns. kuntalisää kotihoidontuessa ja mitä tuo mahtaa olla? Ei meillä lapsia ole, mutta toivottavasti joskus on. :heart:

Kiitos. :heart:
meillä ei makseta kuntalisää senttiäkään :'(
Voi hemmetti... ei muuta kun addressia kehiin ja kaupunginvaltuustoon sitä vaatimaan. Toisaalta Porvoo ei taida olla muuttotappio kunta, joten lienee turha yrittääkään... :/ ´luin yhdestä ketjusta, että Vantaa -lisä on 160 e/kk. Toisaalta mieluummin mä Porvoossa asun, vaikka ilman lisää, kun muuttaisin Vantaalle. ;) mutta olishan tuommoinen lisä ihan tervetullut!!
niin justiin ois se mukava kun ees jonkun summan sais lisää, mut mut ...
Oon kans kuullu et toisil paikkakunnilla on mahtavat lisät.porvoo on kyllä muuten makee paikka asua.
Niin me asutaan muuten Hinthaarassa porvoosta noin 12km sipooseen päin, kun kyselit aiemmin missä kukin palstailija majailee =)
 
Heippa vaan! Joo tapaamista kovasti suunnitellaan ja lauantai tai sunnuntai olis vaihtoehtona..meille siis. Asun samalla suunnalla marzan kanssa..eli tyysterissä. Profiilissa on tietoa, mut laitanpa tähänkin eli olen 31(en kauaa..) 1,5v pojan äiti. Mieskin löytyy ja 2 kissaa. Hoitovapaalla olen vielä kauan..toivottavasti.
 
Kyllähän tuo kuntalisä olisi aikoinaan hieman ehkä pistänyt miettimään, mennäkkö töihin vai jäädäkkö viel vuodeks pojan kanssa kotiin.. Olin kuitenkin kotona kunnes poika täytti 2 vuotta. Olisin ahlunnut olla kauemminkin mutta tuo talous ili vähän niinkusta tiukilla...

Vai viikonloppuun meinaatte tapaamista.. Missäs olitte ajatellut sen pitää? Ihan vaan kaiken varalta kyselen, josko olis sopiva aika niin vois vaikka piipahtaakin...

Mut katellaan...
 
mammutti harmaana
Huomenta Porvoo,

tervetuloa mukaan äitiliini ja poitsu. Kerron tässä minäkin muutamalla rivillä meidän perheestä. Olen 36 vuotias, mieheni on 39 vuotta. Lapset tyttö ja poika 8-vuotiaat. Asustellaan Joonaanmäessä omatkotitalossa eli likellä keskustaa. Lapsia on lisää toivottu ja yritetty 1 ½ vuotta. Yksi keskenmeno on takana ja nyt sitten luovuimme oman lapsen yrityksestä. Minulla on todettu PCO ja metabolinen oireyhtymä. Eli ei lapsia ilman hoitoja, joihin emme halunneet lähteä. Olemme pääseet adoptioneuvontaan. Toiveena meillä on kaksi lasta eli sisarukset. Katsotaan nyt, jos tässä vuoden kahden päästä perhe suurenee.

Molemmat ollaan miehen kanssa Hesassa töissä. Eli arki-iltaisin ei paljon enää mihinkään ehdi mennä. Lapset harrastavat ahkerasti, poika futista ja jääpalloa. Tyttö taidekoulua ja ratsastust. Me miehen kanssa toimitaan kuskina ja jos aikaa jää vähänkin käydään lenkillä.

Viikonlopun tapaamiseen voisin yrittää tulla yksin. Meillä on lapset jo niin isoja, ettei niitä enää oikein saa mukaan, jos ei ole oman ikäistä seuraa. Lisäksi lapsille on tulossa lauantaina yökylään kavereita.

Nyt on ihan pakko jatkaa töitäkin.

Tapaamisiin!

-mammutti- B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 21:40 äitiliini ja poitsu kirjoitti:
Kyllähän tuo kuntalisä olisi aikoinaan hieman ehkä pistänyt miettimään, mennäkkö töihin vai jäädäkkö viel vuodeks pojan kanssa kotiin.. Olin kuitenkin kotona kunnes poika täytti 2 vuotta. Olisin ahlunnut olla kauemminkin mutta tuo talous ili vähän niinkusta tiukilla...

Vai viikonloppuun meinaatte tapaamista.. Missäs olitte ajatellut sen pitää? Ihan vaan kaiken varalta kyselen, josko olis sopiva aika niin vois vaikka piipahtaakin...

Mut katellaan...
Mä olen ajatellut, että meillä pidettäis tapaaminen. Eli siis tyysterissä =) Vieläkään ei ole tietoa olisko la vai su parempi..? Tervetuloa!
 
JEKHu
Onko kaikki jo kyllästyneet omenapiirakkaan? Jos sellaisen toisin, jos tapaaminen saadaan aikaan =)

Kaisa muuten tänään täyttää sen vuoden! Huomenna tuun kertomaan mitat neuvolareissun jälkeen
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2005 klo 09:13 JEKHu kirjoitti:
Onko kaikki jo kyllästyneet omenapiirakkaan? Jos sellaisen toisin, jos tapaaminen saadaan aikaan =)

Kaisa muuten tänään täyttää sen vuoden! Huomenna tuun kertomaan mitat neuvolareissun jälkeen
ONNEA KAISA,ONNEA 1v :heart: :heart: :heart:


Tahtoisin toivoa sinulle,
jotakin oikein hyvää.
Enkelin siipien havinaa ja
iloa onnea syvää.




 
Onnea Kaisalle!!! :flower: :heart:

Tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille ja hei :wave: kaikille vanhoille. Ikävä kyllä me emme pääse viikonloppuna kunpanakaan päivänä, kun on 60-vuotissynttärit ja sitten vielä yhdistetyt 8-, 6- ja 3-vuotissynttärit. Yritämme kyllä mukaan sitten taas mahdollisesti seuraavaan tapaamiseen.

Ai niin, me asumme Pernajan puolella (ei sielläkään ole kuntalisää), n. 20 km Porvoon keskustasta. Olen 33-vuotias kohta 1v1kk vanhan tytön äiti. Perheessämme on myös isukki ja koira.

Nyt takaisin töiden pariin. Hei, hei. :wave:
 
Kaisalle, 1 -vuotiaalle pikkuneidille

"Jos taikakynän saisin,
sinulle kirjoittaisin
maailman kauneimman runon.
Vaan kun en saa,
sen itse punon:
Onnea, onnea, onnea, juu,
sinä oot nätimpi kuin moni muu."

:flower: :flower: :flower: :flower:
 
JEKHu
Kaisa kiittää :flower:

Tänään käytiin sitten neuvolassa ja saatiin kuulla jälleen kuinka mallilapsi Kaisa on :heart: Täti osaa tehdä äidin tyytyväiseksi :D Pituutta oli 75 senttiä (luulin, että on lyhempi) ja painoa 10,1 kg

 
Ei tainnu saada tapaaminen tulta alleen..No jokatapauksessa sunnuntaikaan ei olis käyny koska kauan odotettu kaivinkone tuli lyhyellä varoitusajalla meuhkaamaan pihaan. Laittakaas nyt sit uutta tapaamisajankohtaa pinoon niin katotaan miten menee.
 
JEKHu
Meidän kalenteri on edelleen tyhjä joten meille käy kyllä koska tahansa!

Ja Luminella: Partylite-kutsut vois olla ihan kivat tässä ennen joulua jos ehdit järjestämään =)


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2005 klo 21:37 JEKHu kirjoitti:
Meidän kalenteri on edelleen tyhjä joten meille käy kyllä koska tahansa!

Ja Luminella: Partylite-kutsut vois olla ihan kivat tässä ennen joulua jos ehdit järjestämään =)
Riippuu pitkälti meidän muutto päivästä. Jos päästään muuttaa ajallaan eli 1.12., niin ehkä ehtisinkin, mutta jos paljon myöhästyy, niin voi tulla tiukkaa pitää ennen joulua varsinkaan, niin että tavarat ehtis pukin konttiin... :/ mutta katotaan miten on kiinnostusta ja voin tiedustella esittelijältä toimitusaikoja ym. :)
 
Huomenta porvoolaisille
Minä oonkin ollut pari kertaa party lite kutsuilla ja ne on tosi ihania ne kynttilät ja koriste esineet mitä siellä myydään.
Minä ajattelin että kun meillä niin tavattoman pikkuruinen tämä meidän asunto että tapaamista on tuhottoman vaikeaa järjestää allankin jos tulee runsain mitoin osallistujia, niin ajattelin että mites jos vielä pidettäs tossa ulkona sellainen ulkoilupäivä, eli paistettas makkaraa kun meillä on tossa pihalla iso grilli ja puita mielin määrin =)
Mulle sopii siis ihan mikä päivä vaan. Vaikka on koleaa niin kyllähän tuo tuli on joniin mahtava elementti että siinä lämpöä piisaa.
Meillä on siinä grillikatos että jos vettä tihuuttaa niin ei sekään ongelma ole. Vois keitellä mukaan termariin kahvia ja jutella ja paistella makkaraa =)
Siis aika nihkeelle on kyuulostanut nää tapaamisprosessit, mutta aina kannattaa kysyä.
Eli eli aina on niin että kaikki ei pääse mukaan , mutta mites esim 29 tai 30. päivä tätä kuuta?
Ilmoitelkaa immeiset
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 09:24 JEKHu kirjoitti:
Kaikki käy =)
No hyvä että ees yksi innokas löytyy mukaan ja jokatapauksessa grilli laitetaan päälle sitten 29 tai 30. päivä =)
Koska on ikävää jos ei ikinä saaha mitään tapaamista aikaan.
Eli kaikki vaan mukaan tuolloin mutta päätetään se ihan tarkka päivä sitten vielä tarkemmin.
 
Luminella piipahtaa
Voi... mulla on molempina päivinä menoa... :/ lauantaina siskon synttärit ja sunnuntaina kaverin muksun synttärit. Oikeen synttäriviikonloppu!!! :D Olis ollut kyllä kiva tulla grillailee, mutta en kyllä noina päivinä pääse. Mut sit seuraavalla kerralla!! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2005 klo 08:48 Luminella piipahtaa kirjoitti:
Voi... mulla on molempina päivinä menoa... :/ lauantaina siskon synttärit ja sunnuntaina kaverin muksun synttärit. Oikeen synttäriviikonloppu!!! :D Olis ollut kyllä kiva tulla grillailee, mutta en kyllä noina päivinä pääse. Mut sit seuraavalla kerralla!! :)
Niin se aina on että kun järjestää jotain niin aina on joku joka ei pääse :/
mutta tulkaa ihmeessä kaikki grillaamaan jotka vain pääsee. Ajattelin tosiaan että jos tonne ulos ottaa termariin kahvia ja jotakin naposteltavaa ja sitten tietty makkaraa, niin onhan se kivaa olla ulkosalla ja vaikka meillä on pieni asunto niin ilman muuta vaipanvaihto ym,,, järjestyy että saa täällä sisällä käydä hoitamassa.
Ajattelin itse että tuo lauantai ois mukava päivä ja klo 12
Sopisko sellainen?
 

Yhteistyössä