Porvoon seudun odottajat!

Moi,

kävin eilen siellä imetyksen tukiryhmän odottajien illassa. Meno oli ihan mukavaa ja äidit keskustelivat imetyksestä vapaasti ja jakoivat tietoa meille ekakertalaisille. Tunnelma oli rento ja uskon, että menen sinne uudestaan, kunhan tämä esikoinen putkahtaa ulos tämän kuun aikana. Varsinkin siinä tilanteessa, että imetyksessä olisi jotain ongelmaa, tuo ryhmä tuntuu todella tarpeelliselta. Saimme myös paljon hyödyllistä infoa mukaan.
 
Heips vaan!!
Tänään käytiin sit ekaa kertaa lääkärissä.Raskausviikkoja nyt tänään 11! =) Kaikki oli hyvin vauvalla ja mullakin on alkanut tuo pahoinvointi vihdoinkin hellittämään...Aika ajoin(n. 3-5 kertaan päivässä mua sattuu hetkellisesti vatsaan ja selkään),mutta se menee levossa ohi!Onko mulla syytä huolestua???Sydämensykkeet oli vauvalla 160.Minkälaisia tuloksia teillä on??Onko tuo korkea??Olen kiitollinen kaikista vastauksistanne!! =)
 
Eka ultra ja lääkärikäynti takana. Kaikki ok. Luulin jo 12-13. viikoilla tuntevani masuasukin liikkeitä, mutta nyt 16. viikon käynnistyessä en voi sanoa samaa. Mutta kyllä ne varmaan kohtaa alkaa tuntua. Masu on ainakin kasvanu ja raskaus konkretisoituu ja tulee näkyväksi enenevissä määrin...

Vetkulle: Asumme Hinthaarassa, Tällä hetkellä olen osa-aikaisesti töissä, mutta autolla pääsen liikkumaan vaikka teillekin päin. Olisi ihan mukava tutustua lähiseudun äiteihin lisää, niin sitten syksylläkin on kotona ollessa aktiviteetteja päivisin. Niin ja lapsillekin ois sopivaa seuraa ikätovereista=)
 
Inka Hyvin vois sopia jotkut treffit teille tai meille päin. Tai vaikka jonnekin perhekerhoon/-kahvilaan, jonne en ole vielä aikaisemmin täällä Porvoossa uskaltautunu. Mulla on välillä auto käytössä, riippuen siitä pääseekö mies työkaverin kyydissä töihin vai ei. Niin, ja olen kesäkuun loppuun asti kotona vain to-pe, alkuviikon töissä.

Sama vika muuten liikkeiden kanssa, eli silloin 13 viikolla tunsin jonkinlaista möyrimistä ja muutaman potkunkin, mutta sitten oli muutaman viikon hiljaisempaa. Eilen ja tänään (rv16+6) on sitte pitkästä aikaa tuntunut kuin joku pitäisi discoa tuolla mahassa. Järkeilin että olis johtunu siitä kun maha kasvoi tosi nopeasti eteen ja ylöspäin, niin masuasukilla oli hetkellisesti paremmin tilaa touhuta ilman että osuu koko ajan seiniin. Tai jotain sinne päin...
 

Yhteistyössä