Porvoon seudun mammat

Kiitti viimeisestä. Kiva oli nähdä teitä =) .

Ihan uskomatonta, mutta Elli heräsi sitten vasta kotiin päästyämme. Tuollaisiä päikkäreitä hän ei ole nukkunut kuin kaksiviikkoiseksi. Peukut pystyyn, jos vaikka tästä alkaisi meillä uusi rutiini.
Bussikin sattui sopivasti tulemaan pysäkille, kun työnsin vaunut Lundista ulos eli hyvää tuuria oli siinäkin.
 
Hyvä Elli :)

Luukas rauhoittui vihdoin päikkäreille. Nukkui kyllä autossa kun lähdettiin kotiin, mutta vain hetken...On haastavia meille nämä kylmät päivät kun ei pääse ulos päikkäreille. Meinaa olla semmosta vinkumista ja vonkumista sitten kun ei nuku päivällä tarpeeksi.

Oli kiva nähdä teitä ja vielä kivempi olis ollu jäädä pidemmäksi aikaa, mutta ehkä ens kerralla sitten meidän pikku mies on paremmalla tuulella :)
 
Kiitos mukavasta seurasta! Päivä olisi ollut pitkä kotona sisällä möllöttäessä.. Flora, ei mekään oltu kovin paljoa pitempään. Ilmari alkoi väsyä, ja kotimatkalla takapenkillä olikin oikein kiukkuinen poika. Kotona sitten nukuttiinkin kaksi tuntia, mikä on ihan ainutlaatuista sisällä:)

Harmi Senni ja Mievaan, kun ette päässeet mukaan. Toivottavasti nähdään kaikki maanantaina:)
 
Kuulostaa kyllä kovin tutulta tuo että todella tylsää sisällä möllöttää, ja mua harmittaa vieläkin etten päässy!!!! Esikoinen on ollu koko päivän niin ihanalla päällä että oikein vatuttaa, mut toivottavasti huomenna parempi päivä ja jos vaikka pääsis käymään jossain.

Ja mä odotan innolla maanantaita ja toivon että monien kanssa nähtäis kun ois niin kiva saada nikeille kasvot :D

Nyt siirryn takavasemmalle, palaillaan :wave:
 
Kiitos eilisestä! =)

Meilläkään ei nukuta päivällä kunnolla kuin vaunuissa tai automatkalla turvakaukalossa. Vaunuja ei kylläkään tarvitse viedä ulos. Tyttö nukahtaa usein puolenpäivän aikaan syöttöön ja sitten nostan vain tytön vaunuihin eteiseen. Kätevää näin kovilla pakkasilla =)

Mukavaa nähdä taas maanantaina!
 
Mä kokeilin kerran tuota että nostin vaunut eteiseen ja puin Luukakselle ohuen fleecehaalarin ja pistin vielä makuupussin sisään. Sieltä se mua sitten katteli semmosella ilmeellä, että turha yrittää huijata :LOL: No, keksin nyt hyvän nukuttamistavan joka tepsii ainakin toistaiseksi. Luukas nukahtaa silmänräpäyksessä meidän parivuoteen keskelle, jossa on peittojen takia sellainen syvennys. Taitaa olla turvallista ja mukavaa siellä kölliä :) Vielä kun laittaa harsoliinan naamalle niin silmät painuu kiinni heti :) Harmi vaan että uni ei kestä yleensä 30min-45min pidempää, mutta parempi se on tuokin kun ei mitään. Nimim. lauhempia päiviä odotellessa...
 
Heippa!! Oon ollut vähän pimennossa muutaman viikon. Tehnyt kaikkea muuta. :) olettekin jo ehtineet tavata toisianne. Meidän neuvolaryhmässä on iso osanotto. Olisko meitä 8 mammaa lapsineen, jotka siellä säännöllisesti käy.

Kuinka moni teistä käy vauvajumpassa? Silve ainakin. Missä käyt/käytte?
Mä käyn tiistaisin Kokonhallilla klo 13:45 ryhmässä.

Meidän tyttö syntyi 26.8.09 ja on nyt aika tasan 5 kk. :heart:

Mulla ei ole maanantaina mitään, että sikäli voisin Sennille tulla, jos vain tietäisin minne ja monelta. ;)
 
Kiitoksia Teille, kun Teillä oli mahdollista käydä meillä:).Hyvä, kun mukavat vieraat saapuivat kotiimme:).Toivottavasti tulette taas joskus uudestaan:).MIevaalle ja Luminellalle,kun ette päässeet tulemaan,mutta toivottavast tavataan jatkossa.
Jos jollain teistä on tylsää olla kotona jonäin päivänä niin ilmoittakaa.Jos mulla ei ole mitään tekemistä,niin voimme keksiä jotain yhdessä.
Kun katson Forecan sää niin en ole varma, miten huomisen meno onnistuu, kun on tulossa taas niin kylmä,etten tiedä pääsemmekö Sannin kanssa jumppaan;(.Teillä on kiva, kun pääsette autolla.
Hyvää yötä ja terveisiä:) :wave: :wave: :wave:
 
Iso kiitos Senni ja muutkin! Oli tosi kiva tavata! Toivottavasti Mievaan ja Luminellakin pääsevät seuraavalla kerralla!

Mä olen autoton huomenna. Jos kovasti siis pakastaa, niin jää meiltäkin jumppa väliin:(

Kaisla: Unohdin maksaa velkani :snotty: Oon kyllä ihan lahopää, sori! Jos vain päästään huomenna, niin uusi yritys.
 
Meiltä jää jumpat tänään väliin. Luukas ei ole suostunut päikkäreitä nukkumaan (paraikaa kiljuu sitterissään leluilleen :LOL: ) niin en viitsi sinne tulla toista huudattamaan kun taatusti iskee väsy kun pitäis lähteä. No, ens viikolla yritetään uudestaan :)
 
Kiitos Sennille eilisestä. Oli taas hauskaa nähdä teitä ja kyllä vaan on paljon helpompaa treffata aina jonkun meistä kotona. Kunhan nämä kovat pakkaset hellittävät, voidaan tavata meilläkin. Nyt on meillä lattiatasossa vetoisaa, vanhassa talossa kun asutaan :/

Meillä on aikomus lähteä jumppaamaan, sillä saan tänään auton allemme. Moni näköjään jättää jumpan tänään väliin. Saisi sää jo pikkuhiljaa lämmetä, että pääsisi ulkoilemaan.
 
Moi.
Minäkin en mennyt jumppaan kylmän ilman takia.Viimeksi olin Sannin kanssa kävelyllä viikko sitten :( !Alkaa jo olla aika tylsä;(.Nyt hän nukkuu jo 3t ja jos puolen tunnin sisällä ei herää niin minä autan häntä:).Teemme oman jumpan kotona.
Terkkuja
 
Kiitos Senni eilisestä! Oli mukava tavata teitä kaikkia. =)

Meiltäkin jäi jumppa tänään väliin, harmi. :( Olimme kyllä aikeissa lähteä jumppaan, mutta auto päättikin toisin. Ensin auto ei aikonut käynnistyä, ja kun lopulta sain sen käyntiin, ajotietokone kielsi ajamasta eteenpäin. Samalla tyttö puklasi oikein kunnolla päälleen ja raivosi takapenkillä. Meni yli tunti ennen kuin sain hänet rauhoittumaan.
 
Kaisla Olisitte toki päässeet meidän kyydissä, jos olisin tiennyt. Vaikutti kyllä, että teillä oli muutakin vastustusta jumppaamaan lähdölle |O

Jumpassa oli käynyt osallistujakato. 13:30 paikalla oli vain lisäksemme yksi äiti vauvansa kanssa. Parin minuutin kuluttua saapui kuitenkin kaksi mattimyöhäistä jumppaajaa. Mulla meni jumpat hieman poskelleen, kun Elli ei viihtynyt yhtään. Apua, mikä huutoshow :( . Itsensä uuvuttanut tyttö nukahtikin sitten turvakaukaloon ennenkuin sain edes turvavöitä kiinni.

Mittari näyttää -23 pakkasastetta. Ei päästä huomennakaan ulkoilemaan :kieh:
 
Jopas oli muillakin jumppaanlähtö vastustanut.. :headwall: Me ei näillä pakkasilla viitsitty lähteä edes bussilla liikkeelle. Jospa ens viikolla sitten. Mä oon kyllä ihan kypsä näihin pakkasiin. Itsellä meinaa pää hajota sisällä ja Ilmarin nukkuminen on vähän sitä sun tätä. Käytiin tiistaina ostamassa matkarattaat, ja ne olivat heti hyödyksi:) Eilen sain pojan nukkumaan toiset unet niissä, kun työntelin ympäri taloa.

Meillekin voi tulla treffeille joskus. Tosin meillä sama ongelma kuin Silvellä. Näillä ilmoilla lattian rajassa on hieman kylmä:(

 
On tosiaan vastustanut muillakin. Meillä on alettu pikkasen menemään parempaan suuntaan sisällä nukkumisen kanssa. Eilen nukkui kaksi tuntia päikkäreitä, kahdessa eri osassa tosin mutta kuitenkin :) Ehkä se tästä. Saa nähdä miten tänään käy kun vasta tunti sitten heräsi 13h:n yöuniltaan.

Meillekin saisi tulla, mutta nuo neljä hurttimusta pitäis siksi aikaa saada johonkin. Voishan ne portin takana olla mutta sitä meteliä ei sitten jaksa kukaan kuunnella kun nuorin noista ei oikein tykkää eristämisestä :LOL: Kesällä on sitten helpompaa ku voivat olla ulkona.

Joo, pakkaset saisi nyt piisata. Meillä oli alakerrassa tosi kylmä kun aamulla herättiin, hurr... Onneksi makuuhuoneet on ylhäällä ja siellä oli mukavan lämmin kyllä.
 
Silve, meillä olisi todennäköisesti jäänyt jumppa ilman auto-ongelmiakin väliin. E oli ihan märkä puklusta ja itki niin paljon, että meidän oli joka tapauksessa tultava takaisin sisään, emmekä olisi sitten enää jumppaan ehtinytkään.

Pitäisikö meidän kokoontua seuraavan kerran meillä? Täällä on ainakin lämmintä. =) Sopiiko ensi viikon torstai 4.2?
 
Viimeksi muokattu:
Kaisla Tulemme mielellämme teille. Kiitos kutsusta =) .

Vanhassa talossa asumisessa on tämä pieni varjopuoli, että kovien pakkasten jatkuessa pitkään lämpötila laskee myös sisällä. Tänään meillä on olohuoneessa +16 astetta, vaikka patterit ovat täysillä ja takassa tuli. Se on sitä vanhan talon hengittävyyttä :p .
 

Yhteistyössä