porvoo

IevuRiepu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 09:10 -mammutti- kirjoitti:
Täällä myös yksi Porvoolainen. Perheeseen kuuluu aviomies, pian 10-vuotta täyttävät kaksoset (tyttö ja poika) ja 6 viikon ikäinen poika.
Te olette saaneet vauvan! Onnea. :flower:

Entinen JooEiKai, porvoolainen myös vanhasta ketjusta
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 17:12 IevuRiepu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 09:10 -mammutti- kirjoitti:
Täällä myös yksi Porvoolainen. Perheeseen kuuluu aviomies, pian 10-vuotta täyttävät kaksoset (tyttö ja poika) ja 6 viikon ikäinen poika.
Te olette saaneet vauvan! Onnea. :flower:

Entinen JooEiKai, porvoolainen myös vanhasta ketjusta

Kiitos onnitteluista. Mitä teille kuuluu IevuRiepu?
 
Heippa kaikille!

Mä jo hetken ehdin luulemaan, että olenko ainoa Porvoolainen, joka kuuluu Kaksplussan käyttäjäryhmään. Kiva kuulla et on täällä muitakin äitejä / tulevia äitejä :D

Me ollaan miehen kanssa muutettu syksyllä Porvooseen, ja kaikki tuttavat tällä paikkakunnalla on vielä laskettavissa yhden käden sormilla. Esikoista odotellaan, jonka olisi olisi määrä ponnistaa maailmaan 27.5. Olettekos te porukalla tavanneet? Olis tosi mukavaa saadaa seuraa samassa tilanteessa olevista äideistä. Kärryttelyä / kahvittelua?

Mammutille oikein paljon onnea pikku pojasta :flower: Olitko Porvoon sairaalassa synnyttämässä?
 
IevuRiepu
\
Kiitos onnitteluista. Mitä teille kuuluu IevuRiepu?

[/quote]

Ihan hyvää kuuluu. Lapsiluku on edelleen kolme. Isäntä on vielä hoitovapaalla kotona ja minä raadan töissä leivän eteen.
 
Mä kanssa tuossa ylempänä yritin vähän kysellä et kiinnostaisko tapailla, mutta tosi hiljaiselta tämä pino vaikuttaa.. Eli, mä ainakin olisin edelleen vailla kahvittelu / (myöhemmin) kärryttelyseuraa? Jään äippälomalle 20.4 joten sitten olis todellakin sitä AIKAA :wave:
 
joku viikonloppuhan olis ihan kiva treffata! jos nää ilmatkin jatuu niin mikä ettei..


22.4 klo:10-13.00 on lastentarvikekirpputori lundin parkkihallissa että silloin vois vaikka ainaskii vaik jälkeen tai ennen..


vai jo ennen..?? itelle käy vaan viikonloput kun opiskelen ja iltasin käyn salilla..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 14:16 minnukka82 kirjoitti:
joku viikonloppuhan olis ihan kiva treffata! jos nää ilmatkin jatuu niin mikä ettei..


22.4 klo:10-13.00 on lastentarvikekirpputori lundin parkkihallissa että silloin vois vaikka ainaskii vaik jälkeen tai ennen..


vai jo ennen..?? itelle käy vaan viikonloput kun opiskelen ja iltasin käyn salilla..
Voishan sitä shoppailun päätteeksi kaffella käydä jossain, mikä nyt on auki..? Tai sit jonkun luokse.
 
Me ollaan ko. viikonloppu Kouvolassa, mut voisin yrittää udella mieheltä, et olisko mahdollista lähteä jo sunnuntai aamusta ajelemaan kotia kohti. Eli mä ilmoittautuisin mukaan...kuitenkin vielä pienellä varauksella :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 11:51 Tähtitaivas kirjoitti:
Me ollaan ko. viikonloppu Kouvolassa, mut voisin yrittää udella mieheltä, et olisko mahdollista lähteä jo sunnuntai aamusta ajelemaan kotia kohti. Eli mä ilmoittautuisin mukaan...kuitenkin vielä pienellä varauksella :wave:
mitäs te kouvolassa? nim. entinen porvoo nykyinen kouvola....

=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 11:55 Tähtitaivas kirjoitti:
Heippa kaikille!

Mä jo hetken ehdin luulemaan, että olenko ainoa Porvoolainen, joka kuuluu Kaksplussan käyttäjäryhmään. Kiva kuulla et on täällä muitakin äitejä / tulevia äitejä :D

Me ollaan miehen kanssa muutettu syksyllä Porvooseen, ja kaikki tuttavat tällä paikkakunnalla on vielä laskettavissa yhden käden sormilla. Esikoista odotellaan, jonka olisi olisi määrä ponnistaa maailmaan 27.5. Olettekos te porukalla tavanneet? Olis tosi mukavaa saadaa seuraa samassa tilanteessa olevista äideistä. Kärryttelyä / kahvittelua?

Mammutille oikein paljon onnea pikku pojasta :flower: Olitko Porvoon sairaalassa synnyttämässä?
Tähtitaivas. Kiitos onnitteluista. Synnytin Porvoon sairaalassa. Aivan upea paikka. Minulla on kokemusta toisestakin sairaalasta, joka oli ihan hirvee paikka. Mutta siitä ei sen enempää.

Porvoon sairaalan synnäri on sellainen pieni. Kätilöt olivat kaikki ihania ja kannustavia. Kävin ed. synnytyksen takia pelkopolilla Porvoossa. Pelkopolin kätilö kävi juttelemassa synnytyksen jälkeen osastolla. Jos olisin menossa uudelleen synnyttämään, menisin ehdottomasti Porvooseen. Poika heräsi. Pitää rientää...
 
olipoli
minäkin ilmottaudun joukkoon

elikkä meidän perheeseen kuuluu mies, poika oliver 1v. 4kk ja masuvauva la 10.6.07

tapaamisiin ois kiva tulla jos sellasia järkkäillään.

tähtitaivas: meillä aika lähekkäin la:)
 
Mammutille kiitos kun kerroit kokemuksista synnyttää Porvoon sairaalassa. Alkaa jo tuo oma lähestyvä synnytys jännittämään. Onneksi olen kuullut pelkästää hyvää ko. sairaalasta, niin ei etukäteen tarvitse asiaa kovin paljoa murehtia =)

olipoli , meillä on tosiaan aika lähekkäin la. Voi hyvinkin olla ,et ollaan synnärilllä samoihin aikoihin. Meillä kun on kyseessä esikoinen, niin ei vissiin ole kovin epätavalista jos menee yliajalle, teillä taas kakkonen voi ponnistaa maailmaan jo vähän etuajassa :whistle: Koskas sulla alkaa mammaloma? Mulla olisi enää 4 päivää töitä :wave:
 

Yhteistyössä