Te olette saaneet vauvan! Onnea. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 09:10 -mammutti- kirjoitti:Täällä myös yksi Porvoolainen. Perheeseen kuuluu aviomies, pian 10-vuotta täyttävät kaksoset (tyttö ja poika) ja 6 viikon ikäinen poika.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 17:12 IevuRiepu kirjoitti:\Te olette saaneet vauvan! Onnea. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 09:10 -mammutti- kirjoitti:Täällä myös yksi Porvoolainen. Perheeseen kuuluu aviomies, pian 10-vuotta täyttävät kaksoset (tyttö ja poika) ja 6 viikon ikäinen poika.
Entinen JooEiKai, porvoolainen myös vanhasta ketjusta
Voishan sitä shoppailun päätteeksi kaffella käydä jossain, mikä nyt on auki..? Tai sit jonkun luokse.Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 14:16 minnukka82 kirjoitti:joku viikonloppuhan olis ihan kiva treffata! jos nää ilmatkin jatuu niin mikä ettei..
22.4 klo:10-13.00 on lastentarvikekirpputori lundin parkkihallissa että silloin vois vaikka ainaskii vaik jälkeen tai ennen..
vai jo ennen..?? itelle käy vaan viikonloput kun opiskelen ja iltasin käyn salilla..
mitäs te kouvolassa? nim. entinen porvoo nykyinen kouvola....Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 11:51 Tähtitaivas kirjoitti:Me ollaan ko. viikonloppu Kouvolassa, mut voisin yrittää udella mieheltä, et olisko mahdollista lähteä jo sunnuntai aamusta ajelemaan kotia kohti. Eli mä ilmoittautuisin mukaan...kuitenkin vielä pienellä varauksella :wave:
Tähtitaivas. Kiitos onnitteluista. Synnytin Porvoon sairaalassa. Aivan upea paikka. Minulla on kokemusta toisestakin sairaalasta, joka oli ihan hirvee paikka. Mutta siitä ei sen enempää.Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 11:55 Tähtitaivas kirjoitti:Heippa kaikille!
Mä jo hetken ehdin luulemaan, että olenko ainoa Porvoolainen, joka kuuluu Kaksplussan käyttäjäryhmään. Kiva kuulla et on täällä muitakin äitejä / tulevia äitejä
Me ollaan miehen kanssa muutettu syksyllä Porvooseen, ja kaikki tuttavat tällä paikkakunnalla on vielä laskettavissa yhden käden sormilla. Esikoista odotellaan, jonka olisi olisi määrä ponnistaa maailmaan 27.5. Olettekos te porukalla tavanneet? Olis tosi mukavaa saadaa seuraa samassa tilanteessa olevista äideistä. Kärryttelyä / kahvittelua?
Mammutille oikein paljon onnea pikku pojasta :flower: Olitko Porvoon sairaalassa synnyttämässä?