porvoo

Mistä päin Porvoota olette? =) Meidän perhe asuu täällä Tuorilassa "maaseudun" rauhassa =) Meillä oli juuri kolmatta kertaa joko noro,-tai rotavirus :kieh: (ei lääkäri osannut sanoa kumpaa on) alkaa jo riittämään,kun on ollut kahden kuukauden välein..ensimmäisen kerran sain sen itsekkin,kun tulin työn kanssa synnytyslaitokselta :(
 
Olisi mukavaa joskus tavata ja saada uusia tuttuja joilla on lapsia =) Meillä vietetään viikonloppuna pojan kaksi vuotis synttäreitä =) Virallinen syntymäpäivä on kyllä huomenna. Mutta muuten kävisi viikolla tai viikonloppuna.
 
täälläkin porvoolainen :wave:

hornhattulasta.

1 lapsi, tyttö, 1v löytyy :heart:

hoitovapaalla olen tällä hetkellä.

ootteko jo tavanneet vai vieläkö suunnittelette vaan? ;) olisi kiva jos voitaisiin tavata jossain minne kaikikka mahd. tulla eikä jonnekin lähipuistoon... vai?

ehdotuksia? helpointa olisi puistossa / jonkun kotona, koska meillä ei ainakaan kovin kauan viihdytä kahvilassa... tai minä kyllä mutta tuo toinen ei välttämättä :D
 
Täällä sitä edelleen pyöritään :wave: Aika hiljaista on "porvoo"-palstalla ollut. Kivaa olisi kyllä tavata porukalla joku päivä, mun on vaan nyt vielä vaikea luvata mitään, kun on tuo masuvauva vieläkin tulematta.. LA oli 27.5 :headwall:
 

Yhteistyössä