V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Vaikka kuin ite kuvittelis ja uskois syystäkin omaan lapseensa niin rohkenisko sitä kuitenka sit kieltäytyä siitä testistä, ku aina on sit se mutta kuitenki olemas.
Jos omn lapsen kohdalle sattuisi ja olisi mahdollisuus positiivisesta, niin en haluaisi enää lisä taakaksi sitä positiivista testitulosta. Aivan tarpeeksi olisi jo muutenkin.
kyllä mä halusin tiätää jos testi olisi ollut positiivinen olisin hakenut apua jostain heti.
ainoa miinus koko jutussa on poika on nyt lastensuojelunpiirissä ainakin keväseen.....mua kun ei oikein nappaa käydä siällä :|
Ei ne lastensuojelun ihmiset niin perseestä ole?
en ole niin väittänyt tämä on ihan mukava täti mutta kun siitä nyt on tullut vähän isompi haloo noin muutenkin koulussa ja koulun terkalta.
poikaa ahdistaa se vainoaminen
Omasta kokemuksesta sanon ettei se painostaminen tule siltä sossun tätiltä vaan koulun puolelta!
niin tarkoitinkin..
niin meitäkin ahdisti varsinkin kun oli palavereita koululla ja ei kerrottu ketä on paikalla. Ja se että koulu ei heti kertonut mistään mitä "tiesi" vaan vasta noissa palavereissa aina vasta sitten vaikka kerroin että olisi kiva tietää näistä ennen palavereitä ja jo heti kun tietää jotain mutta ei. Toi oli tosi ahdistavaa pojalle ja mulle. Miten vanhemmat voi puuttua ongelmiin jos niistä ei kerrota?