PORIN synnäristä..!!

  • Viestiketjun aloittaja miiru
  • Ensimmäinen viesti
miiru
Onko joku nyt hiljattain synnyttänyt porissa??? haluaisin vain tietää millasta siä on tällä hetkellä ja ennenkaikkee millasta henkilökuntaa....!!!!?!?!? Mulle ei oo jäänyt eka kerrasta (yli 4v sitten) kovin hyvää kuvaa, ihmiset oli tosi epäystävällisiä jne, toivoisin että tilanne olisi nyt parempi..tai ainakaan en aio enää nieleskellä niiden huonoa käytöstä vaan avaudun sitten kyllä!! Ja erittäin monet haukkuvat kyseistä paikkaa yleensäkin!
 
MOI!

Minulla ei kyllä nyky tilanteesta ole mitään tietoa. Mutta olen siellä kaksi
lastani synnyttänyt. Ja huono kokemus on jäänyt. Töykeää henkilökuntaa. Olen itse lyhyt ihminen n.162cm ja ne sängyn jalkatuet oli minulle todella huonot sanoin siittä mutta pakottivat pitään jalkoja niissä.
Mutta tästä synnytyksesta on reilu 3v. Nuorempi synnytys on 2v sitten.
En kyllä haluisi sinne enää synnyttään.
Mutta pakko se on jos meille vielä kolmas lapsi suodaan.
Mutta onnea synnytykseen. Toivottavasti et peläästy kirjoituksestani.
 
miiru
En pelästy, kun itelläki negatiivinen kokemus.. =) Aattelin vaan josko siä olis jo asiat paremmin!! Ja minkähän verran mihkäkin aikaan mahtaa olla OPISKELIJOITA!? Niistä kun en kans, -anteeksi vain-, piittaa yhtään.. vaikka ymmärrän että harjoteltava on mutta..ei mun synnytyksessä! Ja etenkin viime kerralla alkoi ärsyttään sellaset opiskelijat, jotka olivan niin tälläytyneitä, kuin olisivat juhliin lähdössä...!! Sitä en tajua, tuolla alalla, ja siellä, missä toiset on juuri synnyttäneet, räjähtäneenä,hikisinä jne niin toiset tulee oikein pakkeloituna sinne katteleen toisten jalkovälejä ! :kieh:
 
Mä olin siellä n.9kk:tta sitten ja mulle ei kyllä huonoa mieltä jäänyt.Kätilö oli mukava ja opiskelija,joka oli synnytyksessä mukana oli myös ihan ok juttuseuraa,vaikka itse h-hetkeen hän ei tullut mukaan,kun hänen "työpäivä" sattui loppumaan just ennen sitä. Eikä sitä opiskelijaa ole pakko sinne synnytykseen mukaan päästää,sanoo vaan ei,kun kysytään.
 
vieksu
Mulla ihan hyvät muistot 7 kk takaa. Pari kätilöä mitä mulla siinä ehti synnytyksessä olla, olivat tosi mukavia. Osastollakin yleisesti mukava henkilökunta, mitä nyt pari akkaa mahtui mukaan. Osastolla mulle osui yhdelle vai kahdelle päivälle kätilö-opiskelija hoitajaksi.
 
KolmeSynnytystä
Mulla hyvät kokemukset. Opiskelijoita on tällä hetkellä paljon koko sairaalassa. Mutta sinullahan on oikeus kieltää opiskelijan osallistuminen synnytykseen.

Mulle on joka kerralla osunut hyvä kätilö. Ja kyllä se on omasta asenteestakin kiini. Tarkoitan että jos menet sinne valmiiksi p.askalla fiiliksellä niin varmaan kokemus onkin sellainen... Itse kuulin ennen esikoisen synnytystä jos jonkinmoista kommenttia mutta yllätyin positiivisesti. Varsinkin kun esikoisen synnytys ei ollut ihan normi niin kätilö ja lääkäri selitti asiat todella hyvin. Kakkonen syntyi nopeasti, ehdittiin juuri saliin. Kolmonen syntyi kahdessa tunnissa ja kätilö oli hyvänä apuna kun kivunlievitystä ei ehditty saada. (Oma moka, liian kauan kotona)

 
Hei!

Itse synnytin vuosi sitten ja kokemus oli hyvä. Kätilö(t) olivat mukavia ja osastolla sai apua jos sitä tarvitsi. Kiirettä oli, samana päivänä syntyi 14 lasta... Mutta ei jäänyt huonoa fiilistä.

Olen myös kuullut todella negatiivista palautetta SATK:sta mutta kun olen puhunut ystävien kanssa muualta Suomesta niin jokaisesta sairaalasta sanotaan paljon negatiivista. Harvemmin ne hyvät asiat tulee tietoon,niistä huonoista kokemuksista puhutaan aina. Ja joskus ne henkilökemiat ei vaan kohtaa, valitettavasti.

Opiskelijoita ei tarvitse synnytykseen mukaan ottaa jos ei halua.

Hyvää jatkoa ja toivottvasti nyt saat paremman synnytyskokemuksen =)
 
synnytin 6kk sitten SatKs:ssa. synnytyksessäni ehti olla 2 eri kätilöä,molemmat todella mukavia ja rauhallisia(molemmat nuoria). pelkäsin kuollakseni synnytystä,mutta pysyin kätilöiden ansiosta rauhallisena koko toimituksen ajan!

synnytyksestä jäi todella hyvä mieli ja varmasti uskallaudun uudelleenkin! :)
 
miiru
hienoa kuulla että on positiivistakin palautetta!! itelläni on tosiaan aikaa yli 4v ja sieltä muistan ehkä YHDEN asiallisen työntekijän! Ehkä nyt paremmin! Ja en tosiaankaan ainakaan mennyt millään p-aska asenteella sinne, eka synnytys, olin jännittynyt ja innoissani ja luotin heihin, ja he oli TOSI tympeitä ja veemäisiä.Toivon et nyt menee mukavammin, ja opiskelijoista aionkin kieltäytyä.
 

Yhteistyössä