Pori-Rauma ja siltäväliltä..

Hoppatossu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2006 klo 20:20 vieraileva tähti kirjoitti:
torstai on hyvä päivä. mikäs se tarkempi osoite on? et tietää körötellä.. ja klo aika??
ja se olin siis minä :ashamed: en ollu kirjautunu näköjääs..
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2006 klo 15:31 Painpotkulauta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2006 klo 14:18 harmaana kirjoitti:
Eli tästä tulikin joku kotitapaaminen vai ymmärsinkö väärin :/
Jep!Mukaaan pääsee!!
Keitä sinne tapaamiseen on nyt tulossa? Missäpäin se on? Tunnetteko te jo toisenne paremminkin? Kun en tunne ketään teistä mitenkään. :/ :/
 
Sain vinkin että täällä on käyty keskustelua. :D
En ole pitkään aikaan kerinnyt käymään. Luin läpi viestit, missäs tämä tapaaminen nyt sitten on? Hiukka menin sekaisin... :ashamed: ja koska?
Täältä tulisin kahden lapsen kera (eikä sieltä rauhallisimmasta päästä :ashamed: ) jos vain minulla on silloin auto.
Edelliselle, minä en tunne kuin yhden näistä tulioista, että tuntemattomia on monta. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2006 klo 18:25 Balto kirjoitti:
Sain vinkin että täällä on käyty keskustelua. :D
En ole pitkään aikaan kerinnyt käymään. Luin läpi viestit, missäs tämä tapaaminen nyt sitten on? Hiukka menin sekaisin... :ashamed: ja koska?
Täältä tulisin kahden lapsen kera (eikä sieltä rauhallisimmasta päästä :ashamed: ) jos vain minulla on silloin auto.
Edelliselle, minä en tunne kuin yhden näistä tulioista, että tuntemattomia on monta. :D
Mä jo luulin olevani ainut ihan pihalla oleva :whistle: . Enkä tunne ainuttakaan :kieh: .
 
Me täällä podetaan kuumetta ja flunssaa.. tai tyttö ja mies itse olin aamupäivän töissä joten en ehtinyt ilmoittaa ettemme tule teitä muita tartuttamaan.. toivottavasti pääsemme vielä joskus näkemään teidät.. :ashamed: :)
 
-pöhköfantti-
oikee harmittaa ku ei tultu. Kiitos mun mainioimman muistini.. Olin tulossa tapaamiseen perjantaina... :headwall: Ehkä toiste? Olis tosi kiva tutustua muihinki mammoihin porista.

nii siis mä olen toi haamukeiju. Vaihdoin nikkiä...

 
Heissan!!

Olisko kiinnostusta järjestää uusi tapaaminen?? Ajattelin kun viimeksi oli mukavaa olla Painpotkulaudan kotona, niin vaidettaisiin paikkaa ja kokoonnutaan meillä. Asumme Porin keskustasta n 2,5 km. Olen sairaslomalla ja sitten alkaa äitiysloma joten melkein mikä päivä tahansa käy.

Ilmoitelkaa koska teille käy, niin sovitaan päivä ja aika.

Kaikki ovat tervetulleita mukaan! :)
 
-pöhköfantti-
samoin haluamme mukaa. aloitan työt ens viikolla, en tosin ole kun tiistait, torstait ja lauantait töissä. Eli jos tapaaminen osuu päivälle, jollon en ole töis, ni tulen! Ja kirjoitan isolla seinään ja laitan puhelimeen muistutuksen oikeesta päivästä.. :D
 

Yhteistyössä