Pori-Rauma ja siltäväliltä..

Demeter
Nyt mulla ois ehdottaa päivämäärää.. jos haluutte jotakin tammikuussa niin miten ois 26.1. tai 27.1. ?? ja sit tietty täytyy kysyä, että mitäs haluutte tehdä?? Jos noi päivät tuntuu huonoilta niin helmikuun puolivälin paikkeilla mulla on varmaan vapaata ihan koska vaan.. niin ja mulle käy koko satakunta, fiat kääntyy hyvin kumpaankin suuntaan valtatie kahdeksaa..

 
Hoppatossu
voitaisko tavata porissa?? mulla ei nimittäin ole päivisin autoa.. :ashamed: vai mitä mieltä olette?? mulle sopii koska vaan, olenhan kotona juniorin kanssa!!

tosin mua ei oo vielä toivotettu tervetulleeks mukaan, et en tiiä saanko ees tulla?? :whistle: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 14:29 Hoppatossu kirjoitti:
voitaisko tavata porissa?? mulla ei nimittäin ole päivisin autoa.. :ashamed: vai mitä mieltä olette?? mulle sopii koska vaan, olenhan kotona juniorin kanssa!!

tosin mua ei oo vielä toivotettu tervetulleeks mukaan, et en tiiä saanko ees tulla?? :whistle: ;)
Tottakai saat tulla mukaan..Pori sopis mullekkin paremmin!!!
Paikka ehdotusta??Ja ajankohta ehdotusta???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 00:06 Vakkari kirjoitti:
Höh, oon pitkään miettinyt, että Porissa ei olekaan ollut tapaamista ja nyt kun sellainen olis mahdollista niin en uskallakaan näyttäytyä :D Pelkuri :ashamed:
Miks et uskalla näyttäytyä?
Joukkoon mukaan vaan!! =) Olisko niitä paikka ehdotuksia??Ja ajankohtaa???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 18:49 miljoonakala kirjoitti:
Minäkin voisin tulla tapaamiseen.. :wave:

Tässä nyt vaan pakkaa tuo la päälle (27.1) mutta täytyy katsoa mikä on tilanne tapaamispäivänä..

Mutta laskekaa mut mukaan.. :D
Lasketaan..Et sit lähtenykkä "lämmittämään" mulle petiä =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 18:57 Painpotkulauta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2006 klo 18:49 miljoonakala kirjoitti:
Minäkin voisin tulla tapaamiseen.. :wave:

Tässä nyt vaan pakkaa tuo la päälle (27.1) mutta täytyy katsoa mikä on tilanne tapaamispäivänä..

Mutta laskekaa mut mukaan.. :D
Lasketaan..Et sit lähtenykkä "lämmittämään" mulle petiä =)
En...nyt on ollu niin rauhallista että taitaa mennä vielä pitkään kotona..

Mä hankin jonkun paistomittarin tohon mahan kylkeen mistä nään koska on valmista.. :D
 
Mä hankin jonkun paistomittarin tohon mahan kylkeen mistä nään koska on valmista.. :D
:LOL: :LOL: :LOL:


Tervetuloa vaan kaikki mukaan... :D
Pori käy mylle passelisti, ja nuista päivistäkin mikä vaan.. =)
Paikkaa en osaa ehdottaa, että jos vaikka joku porilainen, ja muitsaa sitten ottaa huomioon, että kun kaikki ei oo Porista niin paikka täytyis olla helposti löydettävissä.. tai ainakin suht helposti.. :D :D
 
Hoppatossu
minkä ikäisiä lapsia teillä on?? täällä porissa kun on sunnuntaisin sellainen lasten liikuntapäivä karhuhallissa, maksaa1?/lapsi, siä vois olla ihan kiva nähä. olis lapsille tekemistä ja siä saa kahviakin??

olisko ihan huono idea??

siä on trampoliinia ja pomppupatjaa ja pehmeitä rakennuspalikoita ymym..

se on joka sunnuntai 15-17.00

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 11:15 Hoppatossu kirjoitti:
minkä ikäisiä lapsia teillä on?? täällä porissa kun on sunnuntaisin sellainen lasten liikuntapäivä karhuhallissa, maksaa1?/lapsi, siä vois olla ihan kiva nähä. olis lapsille tekemistä ja siä saa kahviakin??

olisko ihan huono idea??

siä on trampoliinia ja pomppupatjaa ja pehmeitä rakennuspalikoita ymym..

se on joka sunnuntai 15-17.00
Toi onkin mu mielest hyvä idis!!!Mulla on itel pian 2v täyttävä tyttö..Ja sehä oli tarkotettu 1-12v???Jos e vääri muist?? ;)

 
Demeter
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 11:15 Hoppatossu kirjoitti:
minkä ikäisiä lapsia teillä on?? täällä porissa kun on sunnuntaisin sellainen lasten liikuntapäivä karhuhallissa, maksaa1?/lapsi, siä vois olla ihan kiva nähä. olis lapsille tekemistä ja siä saa kahviakin??

olisko ihan huono idea??

siä on trampoliinia ja pomppupatjaa ja pehmeitä rakennuspalikoita ymym..

se on joka sunnuntai 15-17.00
No saatte laskee mut pois näistä sit kun vuorotyössä tosiaan ainakin vielä helmikuun ajan ja viikonloput joko töissä tai sit jos sattuu vapaa niin ollaan oman perheen kesken, ja sit vielä sellanen, että mun lapseni on jo kuuden ja harrastaa sunnuntaina eikä jaksa sen luistelutreenauksen jälkeen enää pomppia yhtään.. mä taidan olla äärimmäisen epäsopiva muutenkin tällaseen äititapaamiseen.. olin itse aatellu enempi kahvilaa.. ruokaravintolakin passais mulle.. mut jos joku järkkää tollasta niin en yhtään moiti, pitäkää hauskaa toki minunkin puolesta..
 
Hoppatossu


[/quote]
No saatte laskee mut pois näistä sit kun vuorotyössä tosiaan ainakin vielä helmikuun ajan ja viikonloput joko töissä tai sit jos sattuu vapaa niin ollaan oman perheen kesken, ja sit vielä sellanen, että mun lapseni on jo kuuden ja harrastaa sunnuntaina eikä jaksa sen luistelutreenauksen jälkeen enää pomppia yhtään.. mä taidan olla äärimmäisen epäsopiva muutenkin tällaseen äititapaamiseen.. olin itse aatellu enempi kahvilaa.. ruokaravintolakin passais mulle.. mut jos joku järkkää tollasta niin en yhtään moiti, pitäkää hauskaa toki minunkin puolesta..
[/quote]

tiiätkö porista jotain kahvilaa minne vois hyökätä n. 5-6 äitiä +vaunut ja muut muksut? mä en tiiä yhtään sellasta paikkaa, mis olis tilaa ja kunnon paikka lapsille?? jos tiiät niin sano ihmeessä, mulle käy kyl joku kahvilakin ilman muuta!!

ja mun kuus-vuotias on ihan innoissaan tosta karhuhalli-päivästä ;)
 
Demeter
\ No saatte laskee mut pois näistä sit kun vuorotyössä tosiaan ainakin vielä helmikuun ajan ja viikonloput joko töissä tai sit jos sattuu vapaa niin ollaan oman perheen kesken, ja sit vielä sellanen, että mun lapseni on jo kuuden ja harrastaa sunnuntaina eikä jaksa sen luistelutreenauksen jälkeen enää pomppia yhtään.. mä taidan olla äärimmäisen epäsopiva muutenkin tällaseen äititapaamiseen.. olin itse aatellu enempi kahvilaa.. ruokaravintolakin passais mulle.. mut jos joku järkkää tollasta niin en yhtään moiti, pitäkää hauskaa toki minunkin puolesta..
[/quote]

tiiätkö porista jotain kahvilaa minne vois hyökätä n. 5-6 äitiä +vaunut ja muut muksut? mä en tiiä yhtään sellasta paikkaa, mis olis tilaa ja kunnon paikka lapsille?? jos tiiät niin sano ihmeessä, mulle käy kyl joku kahvilakin ilman muuta!!

ja mun kuus-vuotias on ihan innoissaan tosta karhuhalli-päivästä ;)

[/quote]
ei, ei ku mä ymmärsin ton pointin, että se pitää olla joku tuonkaltainen kai nyt kun on talviaika.. mä vaan olen out noista viikonlopuista.. enkä mä nyt tieteskään osannu ajatella asiaa vaununäkökulmasta, sori..
 
no mulla on 1-vuotias neiti, en oikeen tiiä mahtaako se niin perustaa tosta karhuhalli päivästä.. Mut tuun kyllä jos niin sovitaan..
KAit porissakin nyt joku ruokapaikka taikka kahvila on niin et voitas semmosessa tavata???
 
Ei se musta tyhmä idea ollu siis... Mä vaan mietin et onko siellä 1 veelle tekemistä.. KAikista helpointa olis kun jollain olis kartano, missa oli 50 neliön leikkihuone, ja sitten mielellään joku kodinhengetär joka keittäis kahvit ja teet ja tois tuoreet pullat ja sitä rataa.. :D :D :D
 
Demeter
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 22:12 effemia kirjoitti:
Ei se musta tyhmä idea ollu siis... Mä vaan mietin et onko siellä 1 veelle tekemistä.. KAikista helpointa olis kun jollain olis kartano, missa oli 50 neliön leikkihuone, ja sitten mielellään joku kodinhengetär joka keittäis kahvit ja teet ja tois tuoreet pullat ja sitä rataa.. :D :D :D
Talvella ei oo niin helppoa olla kotihengetärkään, kesällä terassihommalla saa kotinsakin venumaan vaikka 50 hengelle sopivaks.. no mut siis hese-kahvila-ruokapaikkahan Porissa ois se Tikkulan ABC?? Eikös.. sinne kait mahtuu vaunujenkin kanssa?? Mulla vaan nyt ei ole vapaana kuin huominen ja perjantai, joten joutuisin taas odottamaan listojani milloin seuraavaksi pääsen.. mut kesällä voisin jopa järkätä terassikahvitteluja äidille kyllä.. olis hyvä syy saada mies uusimaan hiekkalaatikkoon hiekatkin.. muuten kun taitaa jäädä uusimatta käytön puutteessa..
 
Hoppatossu
no se prisman hese on parempi musta kun tikkulan, vaikka ihan vieressä asutaankin.. siä prismassa siis on se kunnon leikkipaikka, tikkulassa ei.. pistäkää jotain päivää a aikaa, mä olen melko kaikki ruokainen :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 10:30 Demeter kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 22:12 effemia kirjoitti:
Ei se musta tyhmä idea ollu siis... Mä vaan mietin et onko siellä 1 veelle tekemistä.. KAikista helpointa olis kun jollain olis kartano, missa oli 50 neliön leikkihuone, ja sitten mielellään joku kodinhengetär joka keittäis kahvit ja teet ja tois tuoreet pullat ja sitä rataa.. :D :D :D
Talvella ei oo niin helppoa olla kotihengetärkään, kesällä terassihommalla saa kotinsakin venumaan vaikka 50 hengelle sopivaks.. no mut siis hese-kahvila-ruokapaikkahan Porissa ois se Tikkulan ABC?? Eikös.. sinne kait mahtuu vaunujenkin kanssa?? Mulla vaan nyt ei ole vapaana kuin huominen ja perjantai, joten joutuisin taas odottamaan listojani milloin seuraavaksi pääsen.. mut kesällä voisin jopa järkätä terassikahvitteluja äidille kyllä.. olis hyvä syy saada mies uusimaan hiekkalaatikkoon hiekatkin.. muuten kun taitaa jäädä uusimatta käytön puutteessa..
:LOL: :LOL: :LOL:

kyllähn mäkine täällä meillä voisin kahvit keittää ja pullat laittaa, mutta kukaan ei lähre tänne meille, mehtään... :D :D
 

Yhteistyössä