Pori-Rauma ja siltäväliltä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 11:42 -pöhköfantti- kirjoitti:
Meille sopii toi 23.3päivä. sillon tiistaina olen töissä...
Siis tarkoitako keskiviikkoa 22.3.?? Se sopii kyllä mulle, joten pidetään siitä kiinni että silloin. Entä muille sopiiko 22.3. klo 14.00??

Kaikki ovat tervetulleita
 
Hoppatossu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 09:49 j u u kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 11:42 -pöhköfantti- kirjoitti:
Meille sopii toi 23.3päivä. sillon tiistaina olen töissä...
Siis tarkoitako keskiviikkoa 22.3.?? Se sopii kyllä mulle, joten pidetään siitä kiinni että silloin. Entä muille sopiiko 22.3. klo 14.00??

Kaikki ovat tervetulleita
me tullaan :wave: :wave: :wave:
 

Kiitos -pöhköfantille- ja Hoppatossulle iltapäivä kahvi/tee seurasta =)

:flower: :flower: Päivät ovat pitkiä näin, mutta te piristitte päivää tosi paljon. Ja ihana katsoa mihin olen taas ryhtymässä... =)

Nähdään taas :wave:

 
beniaminamarcella
huomasin nyt vasta tämmötteen kokoontumisen;ois hauska liittyä joukkoon..1,5v poitsulin kanssa päästäs kyl liikkeelle ja meillekin sopii mainiosti tulla kyläilemään tänne "maaseudun rauhaan"(15km porin euromarketista)..joko kerkesitte toisen kerran kokoontua?!mites tapaaminen onnistus huhtikuun puolella?
 
waltsu04
huomasin nyt tälläsenkin tapaamis jutun..me (minä ja poika 1v3kk) oltais kans innokkaita tulemaan tapaamiseen jos selasta oltais taas järjestelemässä... ja meille voi kanssa tulla. asutaan raumalla n. 2,5 km keskustasta.
 
Hoppatossu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 20:48 -pöhköfantti- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 15:40 Hoppatossu kirjoitti:
Kiitos J U U :lle!! ja ens kerralla tulen ilman tota isoa uhmaikäistä :ashamed:
No mitäs siitä? :D Muistuttaa mitä on tulossa... Menikö kiukku ohi?
no ei menny.. nyt (lauantai) alkaa helpottamaan.. olikin joku isompi juttu kun barbit.. kyllä oli jotenkin noloo kun toinen huutaa ja äiti paukuttaa pienempää lasta tamagotsilla päähän :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2006 klo 13:56 Hoppatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 20:48 -pöhköfantti- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 15:40 Hoppatossu kirjoitti:
Kiitos J U U :lle!! ja ens kerralla tulen ilman tota isoa uhmaikäistä :ashamed:
No mitäs siitä? :D Muistuttaa mitä on tulossa... Menikö kiukku ohi?
no ei menny.. nyt (lauantai) alkaa helpottamaan.. olikin joku isompi juttu kun barbit.. kyllä oli jotenkin noloo kun toinen huutaa ja äiti paukuttaa pienempää lasta tamagotsilla päähän :/
Olen itse ollut joskus vuosiavuosia sitten samassa tilanteessa kun hoppatossu. Mutta oli tosi virkistävää muistaa mitä on tulossa. Voisin kertoa mitä meidän 15 v teki tänään, mutta olen vielä niin raivona siitä etten pysty järkevästi asiaa käsitteleen.

Mutta hoppatossu jos vain haluatte ja Emma haluaa niin voitte tulla meille joskus leikkiin barbeilla. Ja seuraavalla kerralla voi Emma todellakin tulla mukaan.


 
jos mä vielä ja taas kerran ehtottelisin tapaamista.. Ja koska kukaan ei ole innostunut lähtemään keskelle ei mitää (e-joelle= niin ehdotampa että joku muu taasen ehdottaisi jotain parempaa, ja tällä kertaa me tytön kanssa tullaan, vaikka mikä olis :D
 
-pöhköfantti-
Mä voisin järjestää tapaamisen meillä, mut vast joskus toukokuu puolella, ku muutto on tehty. Ja kesällä pystyy tapaamaa vaikka kirjurissa.. jos nää lumet sulaa ja se kesä sieltä joskus tulee..
 
senni04
mä ehdotan tapaamista meille? 11.4 tai 12.4 mihin aikaan teille nyt parhaiten sopii ettei päikkärit ole esteenä pienet voi nukkua vaunuissa ulkona jos päikkärit on. aattelin että nyyttärit vois olla mukava idea
 
Heippa! Ilmoittaudun mukaan, mikäli huolitaan? :wave: Raumalta oon, kera kahden pienen pojan (12/04 ja 10/05). Meidänkin auto kääntyy kätevästi Porin suuntaan, varsinkin kesällä :D Tiuhaan käydään Porissa muutenkin, pojilla on siellä sydänkontrolleita suht usein. Eikä meillä ole mitään merkillistä muutenkaan, että melkeinpä koska tahansa sopii.

Meillä on ollut semmoista vilinää lähiaikoina, että mielelläni tulen kyllä tuulettamaan nuppiani muiden äiti-ihmisten seuraan:D
 
Tervetuloa vaan joukkoon tummaan :D :D :D B)
Mutta nyt on semmonen juttu että justiinsa nyt ette sitten yhtään tapaamista järjestä :attn: :xmas:
Meillä ollaan taas kipeenä, Tyttö on kuumeessa.. :/
Mutta eiköhän tää nyt melko pian ohi mene.. :)
Mut kunhan ilmotin, koska mä AION OLLA MUKANA seuraavassa tapamisessa :D
 
flkvlfkfofikolvkflgklvkfpof hfhgufhfuhufghuy vnfjhfjhfjhfjhvcccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhufhvuhfjhfufhfufh ruy7ur7ryr dhgduyewiuoysehe djujuidhfufhurfhufhrufhfurfhrfufhfu shugyegdyegd ysdtw7yt gsxdywdwtyetwytwyetwewyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy dfjfirujhfifuirir :hug: fglgöflgöflbgpflgfpg jfyruf8rutyr8tyr8tgut8giugfjhfjgvnvngvbl.gbltgjkngv dhgfedyftgye
 

Yhteistyössä