Pori-Rauma ja siltäväliltä..

Demeter
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 22:04 effemia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 10:30 Demeter kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 22:12 effemia kirjoitti:
Ei se musta tyhmä idea ollu siis... Mä vaan mietin et onko siellä 1 veelle tekemistä.. KAikista helpointa olis kun jollain olis kartano, missa oli 50 neliön leikkihuone, ja sitten mielellään joku kodinhengetär joka keittäis kahvit ja teet ja tois tuoreet pullat ja sitä rataa.. :D :D :D
Talvella ei oo niin helppoa olla kotihengetärkään, kesällä terassihommalla saa kotinsakin venumaan vaikka 50 hengelle sopivaks.. no mut siis hese-kahvila-ruokapaikkahan Porissa ois se Tikkulan ABC?? Eikös.. sinne kait mahtuu vaunujenkin kanssa?? Mulla vaan nyt ei ole vapaana kuin huominen ja perjantai, joten joutuisin taas odottamaan listojani milloin seuraavaksi pääsen.. mut kesällä voisin jopa järkätä terassikahvitteluja äidille kyllä.. olis hyvä syy saada mies uusimaan hiekkalaatikkoon hiekatkin.. muuten kun taitaa jäädä uusimatta käytön puutteessa..
:LOL: :LOL: :LOL:

kyllähn mäkine täällä meillä voisin kahvit keittää ja pullat laittaa, mutta kukaan ei lähre tänne meille, mehtään... :D :D
Aivan varmasti lähden mettäänkin ;) .. en minäkään missään keskellä kaupunkia asu..
 
Hoppatossu
toi vois olla aika hyvä idea toi "kotitapaaminen", jos joku jaksaa vaan vastaanottaa!!! pitää sopia kuka tuo ja mitä, niin ei tule kalliiks kenellekään!! ja me tullaan ja otetaan liukurit mukaan!! :wave: :wave:
 
Mulle sopii..Jos tapaaminen pidetään ennen helmikuun puoltaväliä!Sit vast seuraavan kerran otan vastaan toukokuussa..Sen ilmotan et meil o sisäkissa..Jos joku on allerginen..Ja voin taata et ei tee mitään pahaa ku varpilla on sängynalla!Kartanossa en asu ihan tavallisessa omakotitalossa!
 
Semmonen kotijuttu olisi tosi kiva juttu.Jotenki tuntuu että muksut saa olla sillai vapaammin.Mun olisi kanssa tässä meille "helppo" järjestää.>Meillä on iso piha.Talo on tällänen tavis ok-talo.
Eli meillekkin sopii tulla.
Ja jotenki musta tuntuu ettei ainaskaan mulla oo kiva lähtee noiden kolmen kanssa esim prisman heseen.(kun ei tuu muutenkaan kauheesti käytyä :')
Eli mikä olisi hyvä päivä,meillä sillai vähäsen ongelmallista,isukki tekee vuorotyötä. :'(
Eli viestiä vaan,koska ja missä =)
 
alotetaas siitä että kenekä luona??
ja mikä paikkakunta siispä kyseessä, Meille voipi tulla eurajoen linnamaalla asutaan.. mutta jos moni on porista niin ehkä pori ois parempi??
Ja sitten se päivä??

niin joo ja meillä on sitte kaks koiraa, omakotitalo..

 
senni04
juu ja meillekin voi tulla ja tässä lähellä myös leikkipuisto. meillä ei ole lemmikkejä.

meille sopii

3.2 tai 4.2
13.2 tai 14.2
23.2 tai 24.2

eli mulla ei ole autoa eikä ajokorttia niin en pääse. julkista en viitsi käyttää kun vanhempien luo.
 
Mulle käy kaikki muut päivät paitti
4.2.
8.2.
11.2
12.2

meillä on auto käytösä, mutta meillä täällä kotona on myös kivasti tilaa..
140neliöta.. :D ollaan tänne vasta muutettu.. :D :D
Niin ja siis meillä nuo yksvuotisjuhlat sekoittaa pakkaa.. eli siitä nuo päivämäärät..
mutta toisaalta niistä varpisti jää myös herkkuja teillekkin.. :p

 
jaa onks täällä sovittu jo jotakin? Mää kyl mieluummin tapaisin jossain puoluettomalla maaperällä. Eli siis jossakin kaffilassa tai silleen. (vaikka oon ulospäinsuuntautunut niin mulla on tiettyjä rajoitteita, sairaudesta johtuvaa)

Että mitäs täällä on sovittu? :D B)
 
Heissan! Luin vasta tänään että täälläpäin suunnitellaan tapaamista. Odottelen tässä kevätvauvan syntymää sairaslomalla tosin. Onko mahdollista tulla mukaan tapaamiseen jos aika ja paikka käy?? Mulla on kyllä auto käytössä, asun itse porissa.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 09:47 Hoppatossu kirjoitti:
eiks painpotkulauta sanonu et sen tykö voi mennä?? missäs se luuraa kun ei se oo käyny täällä ny vähään aikaan.. pitäs laittaa y-viesti meneen ja kysästä..
Tervetuloa vaan!!Ilmotan et seuraavax sopii viikko 7 mikä päivä tahansa klo 14 jälkeen!
 
[/quote]
lmotan et seuraavax sopii viikko 7 mikä päivä tahansa klo 14 jälkeen!
[/quote]

Olen tälläinen mahan kasvattaja, jolla on jo isoja lapsia jotka eivät enään kulje mun mukana, että nyt olisin tulossa tapaamiseen vielä yksin. Katsoin kalenteria ja mulle sopii viikolla 7 ma, to ja pe.
 

Yhteistyössä