Polttari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muisto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko olla provo. Tuo on niin tavallista polttareissa, yleensä sankari pääsee loppuun asti panemaan, joten tuollaisesta painolastin ottaminen on täysin miessukupuolelle kuulumatonta. Polttari-illan tarkoitus on muistuttaa viimeisen kerran (niihän te luulette) mitä poikamiehen elämään kuuluu. Vieraat naiset, viina ja nussiminen. Siinä lyhyesti ainakin loppuillan ohjelma. Vaimoille ja tyttöystäville kerrotaan satuja karting-kisoita ja saunailloista. Saunalla ehkä ollaan, mutta selän pesee Ljudmila, eikä kaveri Seppo.

Poikamiehen elämään... En ymmärrä näitä juttuja ""viimeisestä illasta vapaana naisena"" tms. Käsittääkseni ennen naimisiinmenoa yleensä tavataan seurustella useampia vuosiakin, eikä ainakaan kukaan tuntemani pidä itseään tällöin vapaana ihmisenä jos se poika- tai tyttöystävä löytyy.

Olen ehkä hieman eri linjoilla kuin sinä, kun en millään tavalla pysty ymmärtämään miten elämäni muuttuisi paremmaksi, jos hyväksyisin mieheni syrjähyppelyt. Ja aivan varmaksi tiedän, että itsekunnioitukseni menettäisin. Miten voisin kunnioittaa itseäni, jos jatkaisin valheellista elämääni valheellisen mieheni kanssa? Onnellinen olen silloin kun mies on rakkauteni arvoinen. Ja sillä hetkellä kun hän minua pettää, hän lakkaa olemasta rakkauteni arvoinen.

Anteeksianto on hieno ja kaunis asia. Anteeksi antaisin minäkin ajan myötä, mutta yhteistä elämää en jatkaisi koskaan. Anteeksi annoin sillekin miehelle joka minua löi, mutta vasta kauan eron jälkeen.

Ja mitä ihmeen äijiä naisilla oikein on? Todellako monenkin miehet käyvät tallinnassa panemassa huoria tai muuten pettämässä? Eipä ole omassa suhteessani tuollaistakaan ilmiötä eteen tullut.

Täytyy olla hel...tin tyhmä mies senkin joka tuon tekstin tänne väänsi. Paitsi että sai itsensä kuulostamaan idiootilta, teki sen samalla kaikille miehille. Aivan kuin kaikki maailman miehet käyttäytyisivät jonkun tietyn kaavan mukaan, ilman poikkeuksia. Ymmärrän, että naiset yleistävät miesten huonot puolet kaikkiin miehiin, mutta kun sen tekee mies niin ei voi kuin hämmästellä. Samaan sarjaan kuuluisivat väitteet: kaikki naiset ovat kanoja, kaikki kauniit naiset ovat tyhmiä, yksikään nainen ei osaa ajaa autoa, kaikkí miehet pettävät, kaikki miehet pitävät vain isoista rinnoista/vaaleista hiuksista, kaikki miehet hakkaavat kännissä naisensa ja kaikki miehet ovat sairaanloisen mustasukkaisia. Jos yksi on idiootti, ei se tarkoita että kaikki ovat. Ja jos sinun tuttava piirissäsi ei kunnioiteta muiden suhteita, ei se tarkoita ettei kenenkään tuttavapiirissä kunnioiteta.

Olen jopa tavannut miehen joka pettävää kaveriaan katsottuaan tokaisi, että ""jos tuokin niin minäkin"" ja lähti pettämään. Silti samassa porukassa kukaan muu mies ei tehnyt samoin.

Anna olla koko asia, mitä nyt yks käteenveto!
Älä tee siitä noi suurta numeroa.
Hyvänen aika sentään, ihan normaalia miesten touhuilua.
Pitäähän sitä välillä saada vierasta molempien.

To be or not to be, siinäpä kysymys. Ei sinullakaan ole helppoa, mutta reilusti tehty kun miehesi kertoi kuitenkin. Monesti se olisikin parempi olla kertomatta juttuja mutta minkäs teet kun hän on niin rehellinen. Tsemppiä vaan!

Voi sinua raukkaa. Ei minun tarvitse elää missään luulossa. Tunnen tarpeeksi miehiä tietääkseni, että osa pettää osa ei. Tiedän myös tarpeeksi elämästä ymmärtääkseni ettei sellaista asiaa olekaan jonka voisi kaikkiin maailman miehiin tai naisiin yleistää.
Niin että menepä nyt kotiin kasvamaan.

Vedät ihan omien tunteiden mukaan: jos suututtaa, kiroa äijä; jos olet pettynyt, mieti eroa; jos haluat kostaa, mieti onko sinusta siihen; jos haluat jatkaa, mieti onko siinä järkeä.

Kannattaa elää koko tunteiden skaala läpi, myös tehdä selväksi miehen kavereille, mitä mieltä olet koko jutusta (muistaen kuitenkin että itse tapahtuma ei ole heidän syy, miehesihän suostui käsihommaan oli humalassa tai ei). Noin kuukauden sekavan sumun läpi alkaa todennäköisesti todellisuus palata uomiinsa ja jäljelle jää ratkaisu siitä jatkatko miehen kanssa vai et.

Jatkaa ei tarvitse, jos et halua, maailma on täynnä miehiä, sellaisiakin jotka eivät petä. Voit myös jatkaa, se ei tee sinusta yhtään huonompaa tai parempaa ihmistä.

Yhteistyössä