V
vieras
Vieras
Jos silloin olisi ollut netti kun tuota sokeripalaa jaettiin, niin millaisia "salaliittoteorioita" siitäkin oltaisiin silloin saatu lukea ja taisi suurinosa kansalaisista sen ihan mukisematta ottaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja !!:Miksei sikatautiakin isketä vaan sokeripalaan.....
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minulla kramppasi siitä jollakin tavalla lihas selästä ja sitä fysioterapeutti hieroi pitkään auki. Toinen olkapää jäi pysyvästi hieman toista alemmaksi. Mutta pientähän tuo polioon verrattuna oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mulla meni taju siitä sokeripalasta koulussa, kolahti pää lattiaan tosi kovaa. :|
Alkuperäinen kirjoittaja niih:mä olin silloin päiväkoti ikäinen ja vielä olen hengissä... ja terve lapsikin mulla on. Ja rokotteen otin.
Alkuperäinen kirjoittaja h:jännitys tais aiheuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja rallarit:hyödyt kuitenkin ovat haittoja suurempia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minulla kramppasi siitä jollakin tavalla lihas selästä ja sitä fysioterapeutti hieroi pitkään auki. Toinen olkapää jäi pysyvästi hieman toista alemmaksi. Mutta pientähän tuo polioon verrattuna oli.
mullakin on muuten toinen olkapää alempana kuin toinen ja lihakset pakenee kosketusta erittäin herkästi. tuoltakos se sitten tuleekin. olen muuten ollut ehkä joku 5v ja muistan vieläkin, että hyvää oli.
Alkuperäinen kirjoittaja voi vindeli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minulla kramppasi siitä jollakin tavalla lihas selästä ja sitä fysioterapeutti hieroi pitkään auki. Toinen olkapää jäi pysyvästi hieman toista alemmaksi. Mutta pientähän tuo polioon verrattuna oli.
mullakin on muuten toinen olkapää alempana kuin toinen ja lihakset pakenee kosketusta erittäin herkästi. tuoltakos se sitten tuleekin. olen muuten ollut ehkä joku 5v ja muistan vieläkin, että hyvää oli.
Hei mullakin on alempana toinen.
Mä olin ala-asteella sillon kun annettiin. Olen vm-75.