PolioSokeripala.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos silloin olisi ollut netti kun tuota sokeripalaa jaettiin, niin millaisia "salaliittoteorioita" siitäkin oltaisiin silloin saatu lukea ja taisi suurinosa kansalaisista sen ihan mukisematta ottaa.

Äiti ainakin huokaisi että onneksi ei ollut nettiä silloin....... kyllähän siitäkin puhuttiin kovasti silloin, mutta ei tasan näissä mittakaavoissa kun tästä H1N1 nyt.

JA koko poppoo otettiin, mutta älkää meitä käyttäkö vertailupohjana :xmas:

Minulla kramppasi siitä jollakin tavalla lihas selästä ja sitä fysioterapeutti hieroi pitkään auki. Toinen olkapää jäi pysyvästi hieman toista alemmaksi. Mutta pientähän tuo polioon verrattuna oli.

Mä söin kans sokeripalan ja minusta se maistu niin hyvällä :D Olin ehkä jotain 6v. =)
Ja hengissä oon, lapsia tehnyt ja suht koht normaali ja tervekin =)
Niin ja rokotukset otetaan kunhan saadaan... ei niihinkään kukaan kuole uskon minä!

Sekö on sitten ihan täysin verrattavissa tähän rokotteeseen?
En väitä tietäväni mitään mitä kukaan muukaan mutta kuten joku jossain jo sanoi, miksi ihmiset haluavat nyt sokeana tähän luottaa kun rokottajatkin myöntävät etteivät tiedä KAikkea rokotteesta..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minulla kramppasi siitä jollakin tavalla lihas selästä ja sitä fysioterapeutti hieroi pitkään auki. Toinen olkapää jäi pysyvästi hieman toista alemmaksi. Mutta pientähän tuo polioon verrattuna oli.

mullakin on muuten toinen olkapää alempana kuin toinen ja lihakset pakenee kosketusta erittäin herkästi. tuoltakos se sitten tuleekin. olen muuten ollut ehkä joku 5v ja muistan vieläkin, että hyvää oli.

annettu. Miksi tuo ikäraja sikainfluenssa rokotteelle on laitettu vuodeksi 1976 syntyneille? 34v. 34 v+ 1976 on 2010 :) yhteensattuma ? Mitä Men A rokotus vuodelta 1976 sisälsi ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mullakin on muuten toinen olkapää alempana kuin toinen ja lihakset pakenee kosketusta erittäin herkästi. tuoltakos se sitten tuleekin. olen muuten ollut ehkä joku 5v ja muistan vieläkin, että hyvää oli.

Hei mullakin on alempana toinen.

Mä olin ala-asteella sillon kun annettiin. Olen vm-75.

Alkuperäinen kirjoittaja voi vindeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hei mullakin on alempana toinen.

Mä olin ala-asteella sillon kun annettiin. Olen vm-75.

onko teillä sattumoisin skolioosia koskaan todettu..

Mä muistan kun "tarjoiltiin" tarjottimelta luokassa kaikille!
Mä olin varmaan yläasteella.
Kaikki otti mukisematta. En muista et ois mitään oireita tullut tai et kukaan ois pyörtynyt tms.

Yhteistyössä