Poliisille vankeustuomio lapsen pahoinpitelystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän se poliisikin on saanut oman rangaistuksen.
Meneekö sekin oikein kun lapsen hyväksikäyttäjä/r..aiskaaja kulkee vapaana? Sellaisia helposti puolustellaan kun ne saa pataan.

Menikö oikein?

Taisi mennä:

Kaksi muuta mukana ollutta poliisia todistivat tuomittua vastaan oikeudessa.

Kollegat eivät ilman syytä olisi todistaneet, vaikka olisivatkin ns. herkempiä yksilöitä.

Poliisiväkivaltaa joka menee täysin yli. Sitä tapahtuu valitettavasti ja on tapahtunutta. Poliisi ei saata välttämättä uskoa rikosten kohdetta jota kohtaan rikokset järkyttäviä ja järkyttävät vaan menee sitten mukaan ja silloin annettu luvan kanssa tehdä niitä rikoksia kohdetta kohtaan jos kerran kukaan ei mitenkään puutu. Ja kuka onkaan se joka joutuu suojelemaan niin itse täällä joutuu itse itseään suojelemaan. Sitten ihmetellään ja terveydenhoitokin on vastaan ja vaan vittuilee varsinkin miespuolinen naispuolista kohtaan ja terveydenhoidon pitäisi olla puolella ja auttaa mutta niin ei kuitenkaan ja tarkoituksena tuhota koko terveys. Kun muut niin väittävät ja onhan se parempi näköjään varmaan kysellä joltain joka soittelee johonkin joka ei edes tunne eikä ikää tiedä ja heittelee olkinukkeja ja kunnianloukkauksia jonka jälkeen sitten kysellään oletko asunut jossain paikassa josta koskaan kuullutkaan kun asuu itsenäisesti. Mihinkään ensiapuunkaan ikinä soittaisi eihän se aiemminkaan sinne mentäessäkään toiminut vaan päinvastoin. Itse joutuu varautumaan kaikkeen ja kaikkea pitää olla aina mukana jos jotain tapahtuu oli se sitten tapaturma tai että joku tekee jotain kun siihenkin täällä vaaditaan jotain silminnäkijöitä itsenäisesti asuvilla naisilla mikä aivan käsittämätöntä. Että sellainen hyvinvointivaltio oikeusvaltio.

Yhteistyössä