Pokemon-korttien lyhyt oppimäärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rittiriiraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rittiriiraa

Jäsen
08.10.2006
354
0
16
Pystyisikö joku lyhyesti kertomaan pokemonkorttien arvoista yms? Mitä nuo monenlaiset merkinnät niissä tarkoittavat? Poika ei niillä enää enää leiki ja olisin halukas ne myymään, mutta myy nyt sellaista mistä et mitään ymmärrä :headwall:

Paljonko sellaisista yleensä pyydetään?

Elä ihmeessä myy vielä pistä talteen vaikka, jos niillä ei tällä hetkellä ole käyttöä. Arvo nousee, jos sattuu olemaan arvokortteja seassa.
Nyt ei ole kotona ketään 'tietäjää', en voi auttaa tuon kummemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja miivaan:
Onko ne niitä laminoituja vai pahvisia?

Pahvisia kai? Nää on jo aika monen vuoden takaa. Laskin että sellaisista tavallisilta näyttäviä kortteja on n. 60 kpl. Sitten on jotain trainee-kortteja ja jotain palapeli- tms. kortteja. Yhteensä vn. 100 korttia.

Ei ehkä kannata myydä niitä pois heti,harkitse vähän sitten vasta niin ainakin minä tekisin. ;)
Eihän sitä edes tiedä vaikka joku ostaisi kortit vähän suuremmalla summalla. ;)

Joo,mut sit pitää ottaa huomioon, et tietty Pokemonit ei pysty hyökkäämään täysillä hp:lla tiettyjä toisia vastaan... Ja joku hyökkäys tehoaa esim lehtipokemoniin paremmin kuin kivipokemoniin... Meillä näitä on kuuneltu ja pelattu 3 vuotta mun pojan (kohta 9v) toimesta, jolla kortteja reilusti toistasataa. (Suurimman osan saanu kavereilta tai ostanut viikkorahoillaan.)

Alkuperäinen kirjoittaja Rittiriiraa:
Pystyisikö joku lyhyesti kertomaan pokemonkorttien arvoista yms? Mitä nuo monenlaiset merkinnät niissä tarkoittavat? Poika ei niillä enää enää leiki ja olisin halukas ne myymään, mutta myy nyt sellaista mistä et mitään ymmärrä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rittiriiraa:

myydään pokemon kortteja postiennakolla vastaanottaja maksaa postikulut hintaan alkaen 59,90e kortteja on yli400kpl.
katsokaa huutonetistä http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=82684498
myyjänä on _tumppiman_
löytyy myös hakusanalla:POKEMON kortteja n:400kpl

Niillä on todellista RAHALLISTA arvoa vuosien tai vuosikymmenten kuluttua.. Ei niitä vielä ainakaa kannata myydä, ei niistä paljoakaan saa vielä tänäpäivänä!!
Mä keräilin ite niitä muutama vuosi sitten tosi innokkaasti mun kaverin kanssa, nyt vaan ihailen niitä välillä kun ne kiiltelee kansioissaan kivasti muovitaskujen suojissa turvassa. Niitä on mulla aivan sairaasti! Ne kortit oli suunnilleen koko elämä joskus ala-aste aikoina... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Azumaril:
Niillä on todellista RAHALLISTA arvoa vuosien tai vuosikymmenten kuluttua.. Ei niitä vielä ainakaa kannata myydä, ei niistä paljoakaan saa vielä tänäpäivänä!!
Mä keräilin ite niitä muutama vuosi sitten tosi innokkaasti mun kaverin kanssa, nyt vaan ihailen niitä välillä kun ne kiiltelee kansioissaan kivasti muovitaskujen suojissa turvassa. Niitä on mulla aivan sairaasti! Ne kortit oli suunnilleen koko elämä joskus ala-aste aikoina... :)

olen itse 11.v lapsi harkitsen myymistä kirpputrilla jos aikoo myydä se riippu montako pokemon nörttiä kirppiksellä on yleensä 5-8.v evät tajua mitään muuta kun että sitä parempi että isompi hp eli noin 80 hp ja isku 50, ja nehän kiilto kotit myyn itse yleensä 50 snt kappalle --- ite kun oon nyt 11.v myyn kiilto/ex/parempi hp-parempi hyökkäyksen avulla/ jos myy rikkinäisiä kortteija 20cnt yleensä pakkoina olen totunut myymään 5e pakoilla--- menee itellä yli 2000 korrtia laskin parin viime päivän takaa --- jos korteissa on lukee nimen perässä ex ihmeessä 3e kappalle sitä ennemän kortteijan myyt sitä ennemän jäät häviälle///// kun myyt paljon tulee vähän allenusta//// sen takia oon niin rikas kun myn pakkoina XD se siitä myy kortit jos ei käyttö kelpoa jos et ymmärrä mee kirpikselle ja kysy lapselta/aikuiselta paljon tarjoat jotkut ne ei jaksa lukea mutta---- onnea myyntiin. XD XD XD