Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta HM:n kuvastoissa on vuosikaudet ollut pitkähkötukkaisia poikia.
niin kauan, kun mun pojat mun kanssani kukee kylillä, niillä ei ole pitkiä hiuksia.
senjälkeen kun on täysikäisiä niin kasvattakoon vaikka perseeseen asti lettinsä.. musta se nyt vaan ei oo poikien juttu. mutta se on vaan mun mielipide..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25052868:Ei kuulosta, että rakkautesi olisi ehdotonta.
niin kauan, kun mun pojat mun kanssani kukee kylillä, niillä ei ole pitkiä hiuksia.
senjälkeen kun on täysikäisiä niin kasvattakoon vaikka perseeseen asti lettinsä.. musta se nyt vaan ei oo poikien juttu. mutta se on vaan mun mielipide..![]()
ei kuulosta, että oisit järjissäs..
ei kai mun rakkaus ny mistään hiuksista ole kiinni, kukaan ei voi olla noin tyhmä, että tuollaista tekstiä laukoo..
nyt mä voin vaikuttaa niiden hiuksiin, ei niille ole mitään väliä millaiset ne on. saan venata vajaa 10 vuotta ennenkun oon sun tilaanteessa, mielipiteen voin sanoa, mutta eihän sitä nyt OIKEESTI voi kieltää.
me ollaan nyt huonoja äitejä kun rakkautemme ei ole ehdotonta..
justiinsa aattelin, että jos tyttöni leikkauttaakin siilitukan.. saisin varmaan slaagin, kun mun mielestä tytöllä täytyy olla lyhyt tukka ja pojilla lyhyt. kaikilla on mielipiteensä.
ja sitten pitää mainita vielä, että mä tuun rakastaan täysin ehdoitta mun lapsia ihan aina, on ne homoja,lesboja, pitkä tai lyhyt hiuksisia ja mitä ikinä ne tekee.
se rakkaus ei koskaan katoa. älä tuomitse jottei sinua tuomita, eikös se niin mennyt.