Pojilla on nyt pitkähköt hiukset muotia! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kenenkään pojalle tai kellekkään pojalle ei sovi pitkä tukka. Jos haluatte että poikanne näyttää pojilta niin leikkauttakaa se tukka lyhyeksi.
Itse ainakin ajattelen aina pitkätukkaisista pojista,että tuo ei vielä tiedä kumpiko haluaisi olla tyttö vaiko poika. Pienten poikien äidit taas olisivat halunneet tytön ja näin he saavat sitä tyttömäisyyttää lapsen kustannuksella.

Mun nuorimmalla on tällainen tukka. Lyhyempi nousee pystyyn. Siis tuolla on ihan oikeasti vähänkin lyhyempi tukka 10 cm pystyssä. Tosi taipuisat ja vahvat hiukset.

hmprod

En koskaan tule ymmärtämään näitä tyttöpoikia! MIKSI sille pienelle pojalle pitää kasvattaa pitkä tukka??? se on silmissä ja suussa tiellä siis koko ajan, ja eikö siinä vaiheessa edes hoksottimet leikkaa ku aletaan sitä sun pientä nico-petteriä kutsua tytöksi?? tai viimeistään sitten kun sen nico-petteri alkaa jo itsekkin luulla että on tyttö! oksettavaa tuollainen, pidetään pojat poikina ja jos niitä tyttöjä halutaan niin kovasti nii ei muutakun peitot heilumaan, ei tehä pienistä lapsista sitä mitä ne ei ole! sitten on nico-petterit 18v jonossa jonnekki klinikalle kun vähän tuntuu siltä että oon syntyny väärään ruumiiseen ja haluan itteni jessicajanicajenniinaksi! Kiitos ja anteeksi!

Onpa typerä kommentti taas vaihteeksi. Pojillahan se tukka meneekin suuhun ja silmiin helpommin kuin tytöllä. Ja tokihan tää hiusten pituus vaikuttaa sukupuoleen. Hyh että noin tyhmiä ihmisiä edes on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En koskaan tule ymmärtämään näitä tyttöpoikia! MIKSI sille pienelle pojalle pitää kasvattaa pitkä tukka??? se on silmissä ja suussa tiellä siis koko ajan, ja eikö siinä vaiheessa edes hoksottimet leikkaa ku aletaan sitä sun pientä nico-petteriä kutsua tytöksi?? tai viimeistään sitten kun sen nico-petteri alkaa jo itsekkin luulla että on tyttö! oksettavaa tuollainen, pidetään pojat poikina ja jos niitä tyttöjä halutaan niin kovasti nii ei muutakun peitot heilumaan, ei tehä pienistä lapsista sitä mitä ne ei ole! sitten on nico-petterit 18v jonossa jonnekki klinikalle kun vähän tuntuu siltä että oon syntyny väärään ruumiiseen ja haluan itteni jessicajanicajenniinaksi! Kiitos ja anteeksi!

Vaikka pojalla on pitkä tukka, niin miksi se alkaisi vain tukan takia luulemaan itseään tytöksi?

Tukan pituus ei vaikuta milläänlailla siihen. Tästähän voisikin sitten kysyä, että pitkätukkainen mies varmaankin oikeasti haluisikin olla nainen ja lyhyttukkainen nainen puolestaan mies?

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25053310:
Onpa typerä kommentti taas vaihteeksi. Pojillahan se tulla meneekin suuhun ja silmiin helpommin kuin tytöllä. Ja tokihan tää hiusten pituus vaikuttaa sukupuoleen. Hyh että noin tyhmiä ihmisiä edes on.

No nuo pojat ei niin hanakasti halua tukkaansa laitella kivoille leteille tai pinneille joten siitä syystä se on suussa ja silmissä. No juuh, minusta oman mielipiteen ilmaisu ei kerro tyhmyydestä (välttämättä) yhtätyhmäksi teet itsesi avaamalla suusi. Minä en vaan tule koskaan hyväksymään pitkätukkaisia POIKIA! en koskaan, en oksettavampaa tiedä, ja lähinnä siinä minua oksettaa ne äidit. Kehtaavat näyttää niinkin suoraan että tyttöä tässä odotettiin. eikä pojat ole mitenkään suloisia pitkässä tukassa.

No nuo pojat ei niin hanakasti halua tukkaansa laitella kivoille leteille tai pinneille joten siitä syystä se on suussa ja silmissä. No juuh, minusta oman mielipiteen ilmaisu ei kerro tyhmyydestä (välttämättä) yhtätyhmäksi teet itsesi avaamalla suusi. Minä en vaan tule koskaan hyväksymään pitkätukkaisia POIKIA! en koskaan, en oksettavampaa tiedä, ja lähinnä siinä minua oksettaa ne äidit. Kehtaavat näyttää niinkin suoraan että tyttöä tässä odotettiin. eikä pojat ole mitenkään suloisia pitkässä tukassa.

Eeei... Kyllä sä oot tyhmä, ei siitä pääse mihinkään. Et vain sitä tajua, kun olet niin perinjuurin tyhmä.

Munkin mielestä kivannäköiset, jos vähän pidemmät hiukset pojillakin, mutta mistään ylipitkistä tyttöhiuksista en tykkää. Mutta sellainen rennosti lyhyestä tukasta ylikasvaneen näköinen, kerroksittain leikattu.

Ihan säälittäviä on nää äiti-ihmisten koneella siiliksi vetämät päät...

Vaikka pojalla on pitkä tukka, niin miksi se alkaisi vain tukan takia luulemaan itseään tytöksi?

Tukan pituus ei vaikuta milläänlailla siihen. Tästähän voisikin sitten kysyä, että pitkätukkainen mies varmaankin oikeasti haluisikin olla nainen ja lyhyttukkainen nainen puolestaan mies?

En väittänytkään että kaikki pitkätukkaiset pojat luulevat itseään tytöksi, mutta tälläisiä tapauksia tiedän ja se on minusta huolestuttavaa. On eri asia aikuis iällä OMASTA tahdosta kasvattaaa tukka tai vastavuoroiseti naisena leikata se, mutta lapset jotka osaavat olla todella ilkeitä hmm. jokaiselle kai miettimistä tässä. Ei vaan ole minusta oikein että poika luulee itseään tytöksi ja itkee kun silmiin menee hiukset, mutta lapsen äiti (kaverini) ei anna leikata tukkaa kun hän on sen vaivalla kavattanut. Ja vaikka tämä onkin vain yksittäis tapaus jonka pohjalta latelen mieli piteitäni (vaikka tiedän 3poikaa jotka tukan kasvatuksen myötä ovat alkaneet kertoa juttuja kuinka he ovat tyttöjä) on jo ihan ulkonäkö asianakin mies/poika, aikuinen tai lapsi paremman näköinen lyhyellä ja siistillä tukalla...

En väittänytkään että kaikki pitkätukkaiset pojat luulevat itseään tytöksi, mutta tälläisiä tapauksia tiedän ja se on minusta huolestuttavaa. On eri asia aikuis iällä OMASTA tahdosta kasvattaaa tukka tai vastavuoroiseti naisena leikata se, mutta lapset jotka osaavat olla todella ilkeitä hmm. jokaiselle kai miettimistä tässä. Ei vaan ole minusta oikein että poika luulee itseään tytöksi ja itkee kun silmiin menee hiukset, mutta lapsen äiti (kaverini) ei anna leikata tukkaa kun hän on sen vaivalla kavattanut. Ja vaikka tämä onkin vain yksittäis tapaus jonka pohjalta latelen mieli piteitäni (vaikka tiedän 3poikaa jotka tukan kasvatuksen myötä ovat alkaneet kertoa juttuja kuinka he ovat tyttöjä) on jo ihan ulkonäkö asianakin mies/poika, aikuinen tai lapsi paremman näköinen lyhyellä ja siistillä tukalla...

Eikö lapsella vai voi olla omaa tahtoa? Miksi esimerkiksi 10 vuotiaalle pitää pakottaa lyhyt tukka, jos hän ei sitä halua?

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25053370:
Eeei... Kyllä sä oot tyhmä, ei siitä pääse mihinkään. Et vain sitä tajua, kun olet niin perinjuurin tyhmä.

Erikoinen olettamus sinulta kyllä.. Sinä siis tykkäät näistä pitkätyttötukkapojista, minä en eli olen tyhmä. sinä tykkäät vaikka sinisestä, joku muu ei ja hänkin on tyhmä.Jepjep.

Ei se kyllä äidin rakkauden määrään liity mitenkään jos ei salli pikku pojalleen pitkää tukkaa. Johan on naurettavaa.

Mä taidan olla hieman vanhanaikainen mutta musta sellainen heavypitkä alaselässä roikkuva letti kuuluu tytöille. Miespuolisilla ne on vähän huvittavia. Sen sijaan vähän maalistaan pidempi lyhyt tukka pojalla on ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25053399:
Eikö lapsella vai voi olla omaa tahtoa? Miksi esimerkiksi 10 vuotiaalle pitää pakottaa lyhyt tukka, jos hän ei sitä halua?

Missään vaiheessa enole väittänyt ettei voisi olla, vai olenko? yritin vain ilmaista asian siltä kannalta että lapso itse ei halua pitkää tukkaa pitää ja silti se on PAKKO pitää. ja tämä ko. lapsi ei edes uskalla äidilleen siitä sanoa kun suuttuu niin kovasti. että sillee.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25053425:
Sinä sanoit, ettet HYVÄKSY pitkätukkaisia poikia. Mä en hyväksy tyhmiä.

kysehän ei ollut siitä hyväksytkö tyhmyyden vai et vaan siitä millä perusteella ihmiset mielestäsi ovat tyhmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25053269:
Mun nuorimmalla on tällainen tukka. Lyhyempi nousee pystyyn. Siis tuolla on ihan oikeasti vähänkin lyhyempi tukka 10 cm pystyssä. Tosi taipuisat ja vahvat hiukset.

Ei tuo mun mielestä edes ole mitenkään pitkä tukka pojalle nykypäivänä. Tuollaisiahan on melkein kaikilla ja ihan pojilta kyllä noissa näyttävät. :D

Yhteistyössä