Pojilla on nyt pitkähköt hiukset muotia! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olkoon tai ei, minusta ne ei sovi pojille. Oman lapsen päiväkotiryhmässä kahdella pojalla pitkät hiukset ja ne vaan ei ole millään tavalla hienot tai "söpöt".

[QUOTE="vieras";25052648]En tiedä
mutta aika monella futarilla on pitkä tukka, ja aika moni poika fanittaa jotain jalkapalloilijaa :)[/QUOTE]

Pitkä tukka ja jalkapalloilu sopii huonosti yhteen. Meillä esikoisella oli kesällä pitkä tukka vielä. Ekassa jalkapallopelissä sitten totesin miehelle, että nyt tuon pojan tukka lähtee. Koko ajan suki sitä tukkaa silmiltä pois eikä pelaamisesta tullut mitään. No poika itsekin jo tukan halusi pois ja parturireissu tuli.

Minusta HM:n kuvastoissa on vuosikaudet ollut pitkähkötukkaisia poikia.

Jee, meidän poika on siis muodikas...

Paitsi että sillä ei oo vielä tarpeeks pitkä, kun ei saa kunnolla kiinni niskaan. Osaponnarit painaa kiakkokypärän alla, eli pitäis saada niskasta ponnarille ettei tulis silmille. Jalkapallossa pitkä tukka oli helpompi, kun sen sai pois silmiltä huivilla tai sellasella kuminauhapannalla.

Yli 2,5 vuotta sitten ku poika rupes puhumaan, et haluis lyhyen tukan, ni katselin silloin jo hennesin kuvastoista kun oli kivoja semmoisia olkapäille olevia tukkia pojilla, et jos poika ois semmoisen tahtonu, mut ihan lyhyt sit tuli. Et on noita kyllä ollu jo pitkään noissa kuvastoissa...

niin kauan, kun mun pojat mun kanssani kukee kylillä, niillä ei ole pitkiä hiuksia.
senjälkeen kun on täysikäisiä niin kasvattakoon vaikka perseeseen asti lettinsä.. musta se nyt vaan ei oo poikien juttu. mutta se on vaan mun mielipide.. :)

Mun 6-vuotiaalla on ollut pitkä tukka pienestä asti. On ollut myös mallina, tosin ei se pitkiin hiuksiin liity. Tänään laitettiin tukka ponnarille, välillä on auki. Pelaa futista eikä ole ollut haittaa, senhän saa kiinni jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25052868:
Ei kuulosta, että rakkautesi olisi ehdotonta.

ei kuulosta, että oisit järjissäs..
ei kai mun rakkaus ny mistään hiuksista ole kiinni, kukaan ei voi olla noin tyhmä, että tuollaista tekstiä laukoo..
nyt mä voin vaikuttaa niiden hiuksiin, ei niille ole mitään väliä millaiset ne on. saan venata vajaa 10 vuotta ennenkun oon sun tilaanteessa, mielipiteen voin sanoa, mutta eihän sitä nyt OIKEESTI voi kieltää.

Vau, meidän poika on sit aika pop :cool:

Tosin, hiusten leikkuuta (tai edes siistimistä) on jo jonkin aikaa suunniteltu, mut ei vaan saada aikaseksi :ashamed:

Poika kyllä tykkää omasta "rokkitukastaan" =)

ei kuulosta, että oisit järjissäs..
ei kai mun rakkaus ny mistään hiuksista ole kiinni, kukaan ei voi olla noin tyhmä, että tuollaista tekstiä laukoo..
nyt mä voin vaikuttaa niiden hiuksiin, ei niille ole mitään väliä millaiset ne on. saan venata vajaa 10 vuotta ennenkun oon sun tilaanteessa, mielipiteen voin sanoa, mutta eihän sitä nyt OIKEESTI voi kieltää.

Itsehän sä kirjoitit, että niin kauan kuin ne sun kanssa kulkee, ei saa kasvattaa tukkaa. Älä mulle ragee, jos tuli sanottua hölmösti.

[QUOTE="samma här";25052928]Peesi tähän. :) Jotenkin en vaan tykkää, että pikkupojilla on pitkät hiukset.[/QUOTE]

me ollaan nyt huonoja äitejä kun rakkautemme ei ole ehdotonta.. :D
justiinsa aattelin, että jos tyttöni leikkauttaakin siilitukan.. saisin varmaan slaagin, kun mun mielestä tytöllä täytyy olla lyhyt tukka ja pojilla lyhyt. kaikilla on mielipiteensä.

ja sitten pitää mainita vielä, että mä tuun rakastaan täysin ehdoitta mun lapsia ihan aina, on ne homoja,lesboja, pitkä tai lyhyt hiuksisia ja mitä ikinä ne tekee.
se rakkaus ei koskaan katoa. älä tuomitse jottei sinua tuomita, eikös se niin mennyt.

me ollaan nyt huonoja äitejä kun rakkautemme ei ole ehdotonta.. :D
justiinsa aattelin, että jos tyttöni leikkauttaakin siilitukan.. saisin varmaan slaagin, kun mun mielestä tytöllä täytyy olla lyhyt tukka ja pojilla lyhyt. kaikilla on mielipiteensä.

ja sitten pitää mainita vielä, että mä tuun rakastaan täysin ehdoitta mun lapsia ihan aina, on ne homoja,lesboja, pitkä tai lyhyt hiuksisia ja mitä ikinä ne tekee.
se rakkaus ei koskaan katoa. älä tuomitse jottei sinua tuomita, eikös se niin mennyt.

Totta. :D Koska tällä ei oo tosiaan rakkauden kanssa mitään tekemistä, vaan äidin silmää nyt sattuu miellyttämään tytöillä tyttömäisemmät, pitkät tukat ja pojilla lyhyet. Ja sen mukaan mennään niin kauan kuin eivät oikein tappele äiteen mielipiteitä vastaan. ;)

[QUOTE="samma här";25052928]Peesi tähän. :) Jotenkin en vaan tykkää, että pikkupojilla on pitkät hiukset.[/QUOTE]

Tytöillä ei saa siis olla housuja tai lyhyet hiukset :D

[QUOTE="hiphei";25053154]Tytöillä ei saa siis olla housuja tai lyhyet hiukset :D[/QUOTE]

Noh noh. :D Elän kyllä ihan tällä vuosisadalla, joten tytöt saavat käyttää housuja. Siilitukkaa pikkutytöllä kyllä vastustan silti. :p

En koskaan tule ymmärtämään näitä tyttöpoikia! MIKSI sille pienelle pojalle pitää kasvattaa pitkä tukka??? se on silmissä ja suussa tiellä siis koko ajan, ja eikö siinä vaiheessa edes hoksottimet leikkaa ku aletaan sitä sun pientä nico-petteriä kutsua tytöksi?? tai viimeistään sitten kun sen nico-petteri alkaa jo itsekkin luulla että on tyttö! oksettavaa tuollainen, pidetään pojat poikina ja jos niitä tyttöjä halutaan niin kovasti nii ei muutakun peitot heilumaan, ei tehä pienistä lapsista sitä mitä ne ei ole! sitten on nico-petterit 18v jonossa jonnekki klinikalle kun vähän tuntuu siltä että oon syntyny väärään ruumiiseen ja haluan itteni jessicajanicajenniinaksi! Kiitos ja anteeksi!

Yhteistyössä