pojat, onko ne aina tuollaisia? jotenkin hölmön oloisia?

  • Viestiketjun aloittaja neddie
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jees";24056259]Näin. Äidin mielestä hänellä on maailman 7. ihme kattonsa alla ja se nainen on lähtökohtaisesti huono ja tyhmä ja osaamaton.[/QUOTE]

Ei juma... Kuka oikeesti voikaan ajatella noin pitkien mutkien kautta sen että kirjoittaja kertoi että hänen 6v osallistuu kodin töihin??? Ensin valitetaan ettei poikia opeteta tekee taloustöitä ja sit kun joku kertoo että heillä poika tekee niitä niin sitten tämä kirjoittaja onkin maailman karsein tuleva anoppi... Ei jummarra ei...
 
[QUOTE="mä";24056273]Kolahtipas suhun kovasti. Kyllä sunkin lapses oppis, jos antaisit sille mahdollisuuden. Ei tarttis olla ihan noin kateellinen. Ja kyllä lapseni taidot ikäisekseen ovat varsin erinomaisia (ja siksi en yhtään ihmettele vaikka närkästyitkin niistä).

Toivon suuresti, ettei poikani tule ottamaan puolisokseen mitään laiskaa ja uusavutonta likkaa. Silloin minusta todellakin tulisi "karsea anoppi" kun en ketään passaamaan rupia.[/QUOTE]

Niin, kyllä kun nykyisiä teinityttöjä katselee niin ei kauheesti äidin ylpeys herää. Eilen kokolla katselin teinejä ja voi hohhoijaa. Eräskin tyttö oksentaa vaaleanpunaista yrjöä ja poikaystävä kiltisti pitää hiuksista kiinni ja hakee karjuvalle tytölle vettä.
Toinen pari katseli kokkoa siinä meidän lähellä ja tyttö kokoajan ilmeisesti leikkimielisesti mutta kuitenkin läpsi ja löi poikaa. Pahaa teki pojan puolesta. Jos asiasta sanoisi niin tulisihan heti kommenttia "No mikä poika nyt ei muka pienen tytön läpsyjä kestä?!?" Ja teinien väkivaltatilastot kertoo omaa karua kieltään; poika joutuu nykyisin enemmän sietämään tytöltä väkivaltaa kuin toisinpäin. (enkä todellakaan hyväksy väkivaltaa kumminkaan päin, tiedoksi jo näin etukäteen!)
 
[QUOTE="vieras";24056378]Katos peiliin, sieltä näet ihmisen joka on ollut todella väärässä. Mutta joo, en jaksa tuhlata enempää aikaani vajaamielisten kanssa vänkäämiseen.[/QUOTE]

Esimerkki todella lahjakkaasta keskustelutaidosta :stick:
 
"vieras"
Ei juma... Kuka oikeesti voikaan ajatella noin pitkien mutkien kautta sen että kirjoittaja kertoi että hänen 6v osallistuu kodin töihin??? Ensin valitetaan ettei poikia opeteta tekee taloustöitä ja sit kun joku kertoo että heillä poika tekee niitä niin sitten tämä kirjoittaja onkin maailman karsein tuleva anoppi... Ei jummarra ei...
Hupsi, taidat itse olla kyseinen kirjoittaja harmaana ;)
 
ÄOX
Vähemmän älykkäät pojat ovat tuollaisia. Meidän poikamme ei ole koska osaa keksiä muutakin kuin rymyämistä. Painivat kylläkin tytön kanssa mutta touhu ei ole jatkuvasti tuollaista ääliömäistä tyhmän lapsen körmyämistä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ÄOX;24056835:
Vähemmän älykkäät pojat ovat tuollaisia. Meidän poikamme ei ole koska osaa keksiä muutakin kuin rymyämistä. Painivat kylläkin tytön kanssa mutta touhu ei ole jatkuvasti tuollaista ääliömäistä tyhmän lapsen körmyämistä.
Hyvä. Ette ole sitten näitä white trasheja kuten moni tämän ketjunkin mammoista.
 
[QUOTE="vieras";24056829]Eipä siihen paljoa vaadita huomaamaan että kirjoittelette täysin samalla tavalla...Ja täsmälleen eri aikoihin ;)[/QUOTE]

Hei nyt ihan oikeesti, lopeta nyt tuo mietiskely kun se ei todellakaan sulta onnistu. Mä alan olla oikeesti sitä mieltä että mulla taitaa kasvaa pallit jalkovälissä sittenkin kun en oikeesti ymmärrä sunkaltaisia naisia! Miks pitää vääntää ja kääntää asiat niin vaikeeks? Miettiä ja pohdiskella helpot ja yksinkertaisetkin asiat niin jumalattoman monimutkaisiksi. Vai että kirjoittelen ihan eri aikaankin kuin joku toinen tällä palstalla ja olen jopa samaa mieltä jonkun NAISEN kanssa! Siis voi juma, voiko olla mahdollista, no ei sit ilmeisesti millään!!! Olet kyllä melekonen neiti holmes :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄOX;24056835:
Vähemmän älykkäät pojat ovat tuollaisia. Meidän poikamme ei ole koska osaa keksiä muutakin kuin rymyämistä. Painivat kylläkin tytön kanssa mutta touhu ei ole jatkuvasti tuollaista ääliömäistä tyhmän lapsen körmyämistä.
Myös mun 5v rakastaa esim lukemista (oppi 4veenä lukemaan) ja tekee tehtäväkirjoista tehtäviä, askartelee yms. Mutta myös kirmaa poikien kans tuolla pihoilla, kiipeilee puissa ja painii. Ja olen helvetin ylpeä että pojallani on laaja kaveripiiri ja hyvät sosiaaliset taidot! Ei mene jokaisesta pikku kinasta itkemään kotiin vaan selvittävät poikaporukassa todella hyvin erimielisyydet.
 
"vieras"
Hei nyt ihan oikeesti, lopeta nyt tuo mietiskely kun se ei todellakaan sulta onnistu. Mä alan olla oikeesti sitä mieltä että mulla taitaa kasvaa pallit jalkovälissä sittenkin kun en oikeesti ymmärrä sunkaltaisia naisia! Miks pitää vääntää ja kääntää asiat niin vaikeeks? Miettiä ja pohdiskella helpot ja yksinkertaisetkin asiat niin jumalattoman monimutkaisiksi. Vai että kirjoittelen ihan eri aikaankin kuin joku toinen tällä palstalla ja olen jopa samaa mieltä jonkun NAISEN kanssa! Siis voi juma, voiko olla mahdollista, no ei sit ilmeisesti millään!!! Olet kyllä melekonen neiti holmes :LOL:
Nyt siltä tuli löröt housuun kun narahti samassa ketjussa harmailusta :LOL: Kannattaa ensi kerralla hiukan muuttaa "tyyliä";)
 
"tyttö"
Mä olin pienenä kauhea rymyiita .. hiuksia ei oisi saanu harjata , ja kyllä tappelin veljien kanssa . veljen kanssa naapurin poikaa vastaan . kiipeilin puissa . mutta oli niitäkin hetkiä kun haaveili olevansa prinsessa :D mitä vähemmän vaatteita oli pienenä sitä parempi . vaatteet vain ahisti ja hidasti vauhtia .. voi kun olisi vieläkin pikkunen , olisi elämä 10x helpompaa :)
 
[QUOTE="tyttö";24057634]Mä olin pienenä kauhea rymyiita .. hiuksia ei oisi saanu harjata , ja kyllä tappelin veljien kanssa . veljen kanssa naapurin poikaa vastaan . kiipeilin puissa . mutta oli niitäkin hetkiä kun haaveili olevansa prinsessa :D mitä vähemmän vaatteita oli pienenä sitä parempi . vaatteet vain ahisti ja hidasti vauhtia .. voi kun olisi vieläkin pikkunen , olisi elämä 10x helpompaa :)[/QUOTE]

Kuulostat just samalta kuin minä pienenä! Ja samaan suuntaan taitaa tuo meidän neitokainenkin kasvaa :D
 
"..."
minä olen nuori ja teen töitä.tiskaan, siivoan, autan putki töissä, autan auton korjaamisessa.en vähättele kumpaakaan sukupuolta, mutta nykyään pienet lapset valittavat pienistä ja mitättömistä asiosta koska nykyään vanhemmat pitivät lapsiaan liian heikkoina.

ja kaikille vanhemmille tiedoksi että opettakaa lapsillenne asioita niin voitte olla ylpeitä ettekä mahtailla tuntemattomana netissä.
 
huolestuttavaa jos poika leikkii kotia? ja mun mielestä sitä ei tarvi murehtia, hienoa jos harjottelevat leikin kautta myös ihan peruskotitöitä,lasten(nukkejen hoitoa) mun kohta 6v on ainakin kova poika leikkimään kotista ja jopa nukeilla pikkusiskonsa kanssa.Mitään homppelia siinä ei kyllä oo
 
Keittiönoita
Kukas prinsessoita puolustaisi lohikäärmeitä vastaan, jos prinssitkin alkaisivat prinsessoiksi? Hyvin monet naiset edelleenkin olettavat, että mies on se, joka huolehtii niin naisen kuin lastenkin turvallisuudesta. Jos kotiin tunkeutuu murtovaras, niin mies laitetaan asialle eikä mies voi piiloutua vaimonsa selän taakse. Jos kadulla nuorisojoukko tulee huutelemaan pariskunnalle, niin oletus on, että mies puolustaa. Miehen pitää olla valmis puolustamaan, tappelemaan ja painimaan. Entä jos mies laittaisikin prinsessakruunun päähänsä ja sanoisi, että puolusta sinä?
 

Yhteistyössä