H hö Vieras 26.06.2007 #2 Hurmuri ja minä tykkään myös nimestä. Jos meille olis tullut poika niin myös olis Niklas
M Merengue Aktiivinen jäsen 26.04.2007 2 032 0 36 26.06.2007 #3 No siellähän oli varsin veikeä pieni Niklas. :flower: