K
kk
Vieras
No kyllä minustakin pikkuhousut tulevat niin pitkien kalsareiden kuin sukkahousujenkin alle, vai olenko mä tässäkin jotenkin erilainen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kk:No kyllä minustakin pikkuhousut tulevat niin pitkien kalsareiden kuin sukkahousujenkin alle, vai olenko mä tässäkin jotenkin erilainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
![]()
Sen mielestä sen kuuluisan Reimatecin alle tulee pitkät kalsarit (pikkukalsarit kuuluu olla pitkien alla ) collarit tai fleecet ja jos on kurailma niin kurahousut![]()
Tällä varustuksella tulee leutoinakin päivinä kotiin :/
Sit on ainakin turha valittaa, et on teidän lapset huonoja kävelemään, kun (jos) eivät jaksa leikkipuistoonkaan asti kävellä. Ei tolla varustuksella tosiaan kukaan (kuumakalle ainakaan) jaksa mihinkään liikkua.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:minusta ei pitkien alushousujen alle laiteta pikkuhousuja- miksi pitäisi? ei mun käsittääkseni miehetkään pue kaksia alushousuja,miksi poikien pitäisi?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:minusta ei pitkien alushousujen alle laiteta pikkuhousuja- miksi pitäisi? ei mun käsittääkseni miehetkään pue kaksia alushousuja,miksi poikien pitäisi?
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja mä:minusta ei pitkien alushousujen alle laiteta pikkuhousuja- miksi pitäisi? ei mun käsittääkseni miehetkään pue kaksia alushousuja,miksi poikien pitäisi?
Meilä vaihdetaan alusvaatteet päivittäin niin isot kuin pienetkin, joten ihan hygieena syistä en pikkuhousut sinne kalsareiden alle laitetaan.
Pitkiä kalsareita kun en kovin monia viitsi ostaa joten on kätevämpi vaihtaa en pikkarit joka päivä ja pitää tarvittaessa niitä pitkiä kalsareita useampi päivä. Näin meillä jokainen saa toki tehdä tyylilään.
Varsinkin noiden tyttölasten pitkissä kalsareissa tuo sauma kohta hankaa aika ilkeästi jollei ole pikkareita alla.
Alkuperäinen kirjoittaja jeeja:Minä en antaisi lasten kulkea kalsareissa missään muualla kuin kotona ja mummolassa. Kalsarit on alusasu ja hyvien käytöstapojen opettamiseen kuuluu myös asiallinen pukeutuminen. Kotona voi pukeutua miten vain, mutta kylässä, hoitopaikassa, kaupassa, lääkärissä ja muualla ihmisten ilmoilla pukeudutaan asiallisesti, eikä hypitä puolipukeissa.
Tämä on mun mileipiteeni asiasta, mutta ei minua kyllä haittaa, jos jotkut toiset toimivat toisin.