Pojan varahoitaja tunki aamulla mulle herneen nenään

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
No kyllä minustakin pikkuhousut tulevat niin pitkien kalsareiden kuin sukkahousujenkin alle, vai olenko mä tässäkin jotenkin erilainen?

Totta, mutta jos en sitä ilmoittais niin kyllä joku pilkunnussija siitäkin olis huomauttanut :whistle:

Tosin pilkunviilareita on monenmoisia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

:whistle:

Sen mielestä sen kuuluisan Reimatecin alle tulee pitkät kalsarit (pikkukalsarit kuuluu olla pitkien alla ) collarit tai fleecet ja jos on kurailma niin kurahousut :o

Tällä varustuksella tulee leutoinakin päivinä kotiin :/

Sit on ainakin turha valittaa, et on teidän lapset huonoja kävelemään, kun (jos) eivät jaksa leikkipuistoonkaan asti kävellä. Ei tolla varustuksella tosiaan kukaan (kuumakalle ainakaan) jaksa mihinkään liikkua.

Alkuperäinen kirjoittaja :
minusta ei pitkien alushousujen alle laiteta pikkuhousuja- miksi pitäisi? ei mun käsittääkseni miehetkään pue kaksia alushousuja,miksi poikien pitäisi?

Mä en käytä yleensä itsekkään ja meillä pestään pitkätkalsarit kuitenkin päivittäin. Jos haluaa vähentää pyykkiä, niin niitä kalsareita voi pitää useamman päivän, kun käyttää pikkareita alla.

minusta ei pitkien alushousujen alle laiteta pikkuhousuja- miksi pitäisi? ei mun käsittääkseni miehetkään pue kaksia alushousuja,miksi poikien pitäisi?

Meilä vaihdetaan alusvaatteet päivittäin niin isot kuin pienetkin, joten ihan hygieena syistä en pikkuhousut sinne kalsareiden alle laitetaan.
Pitkiä kalsareita kun en kovin monia viitsi ostaa joten on kätevämpi vaihtaa en pikkarit joka päivä ja pitää tarvittaessa niitä pitkiä kalsareita useampi päivä. Näin meillä jokainen saa toki tehdä tyylilään.

Varsinkin noiden tyttölasten pitkissä kalsareissa tuo sauma kohta hankaa aika ilkeästi jollei ole pikkareita alla.

Meillä ei tuo pyykkikone pyöri päivittäin usein ollaan klo 18 vasta kotona ja aamulla on kumminkin aikinen herätys en sitten jaksa itse valvoa niin kauan että kuivausrumpukin on pyörinyt joten pyykkiä pestään yleensä vapaa päivinä.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:

Meilä vaihdetaan alusvaatteet päivittäin niin isot kuin pienetkin, joten ihan hygieena syistä en pikkuhousut sinne kalsareiden alle laitetaan.
Pitkiä kalsareita kun en kovin monia viitsi ostaa joten on kätevämpi vaihtaa en pikkarit joka päivä ja pitää tarvittaessa niitä pitkiä kalsareita useampi päivä. Näin meillä jokainen saa toki tehdä tyylilään.

Varsinkin noiden tyttölasten pitkissä kalsareissa tuo sauma kohta hankaa aika ilkeästi jollei ole pikkareita alla.

Juu pikkarit alle. Mulle pitkät kalsarit on sama asia kuin sukkahousut ja sukkahousujen alle tulee pikkuhousut. En vaan osaisi olla ilman.

Ja kyllä pikkuiset saa mennä viipottaa sukkahousuissa tai pitkissä kalsareissa kotona, mummolassa ja päiväkodissa. Ja kyllä laitan pojalle sukkahousujen lisäksi mukaan collegehousut - päiväkoti päättää mitä päällä lopulta on. Minä vain annan paljon vaihtoehtoja.

Minä en antaisi lasten kulkea kalsareissa missään muualla kuin kotona ja mummolassa. Kalsarit on alusasu ja hyvien käytöstapojen opettamiseen kuuluu myös asiallinen pukeutuminen. Kotona voi pukeutua miten vain, mutta kylässä, hoitopaikassa, kaupassa, lääkärissä ja muualla ihmisten ilmoilla pukeudutaan asiallisesti, eikä hypitä puolipukeissa.

Tämä on mun mileipiteeni asiasta, mutta ei minua kyllä haittaa, jos jotkut toiset toimivat toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja jeeja:
Minä en antaisi lasten kulkea kalsareissa missään muualla kuin kotona ja mummolassa. Kalsarit on alusasu ja hyvien käytöstapojen opettamiseen kuuluu myös asiallinen pukeutuminen. Kotona voi pukeutua miten vain, mutta kylässä, hoitopaikassa, kaupassa, lääkärissä ja muualla ihmisten ilmoilla pukeudutaan asiallisesti, eikä hypitä puolipukeissa.

Tämä on mun mileipiteeni asiasta, mutta ei minua kyllä haittaa, jos jotkut toiset toimivat toisin.

Olen samaa mieltä, ei meillä pojilla ollut kalsareiden alla pikkareita kun olivat pieniä, kotona voi tosiaan pukeutua kuinka vaan, mutta kyllä hoidossa pidetään kunnon vaatteet päällä. Kaiken moista on sattunut ... housuja laskettu alas ym.

pitkät kalsarit on välihousut, kuten joku muukin sanoi,. Eli niiden alle tulee pikkuhousut erikseen. Ja näin ollen mun mielestä voi myös olla pelkissä kalsareissa/sukkiksissa.

no mä en itse henkilökohtaiseti tykkää että kotonakaan kuljetaan kalsareilla/sukkiksilla..tai joskus ihan poiukkeustapauksessa ok. mutta ei hoidossa, kylässä tms.
mutta ei meillä tänä talvena ole ollut kätösssä kalsareita/sukkiksia lähes ollenkaan..vain mekkopäivinä. toppapuvun alle on riittänyt mainiosti sisävaatteet..siis pelkät housut ja paita..tarvittaessa sit villapuku päälle!

bokserit kuuluu pistää alle siis pitkien kalsareiden alle ja niin pukee mihenikin jos pitkiä kalsareita käyttää. niin puen minäkin pitkiksien alle tulle alkkarit. samoin hoidossa voi olla kalsareilla jos ok hoitakjalle tai päälihousut kastuneet ja ei ole vara vermeitä mutta muuten mielestäni hoisdossa collarit/trikoot päälle.

Yhteistyössä