Mies+ baari=lasenvahti aamulla

  • Viestiketjun aloittaja grrrr
  • Ensimmäinen viesti
grrrr
Mies lähti lätkämatsiin joka oli ihn ok juttu. Sen jälkeen kavereiden kans yhdelle joka myös ok. Kotiutui 3.30, ei enää ok, koska minun pitää olla aamulla klo:7 töissä. Vedinkö herneet suotta nessuuni ja ylireagoin? Tuli siis vähemmän kauniisti ilmoitettua miehelle yöllä, että pidän häntä vastuuttomanan ja pelottaa lapsen turvallisuuden puolesta.
Lapsi vilkas poika ikää 1v8kk. Isä ei todellakaan ole pirteä muutenkaan aamuisin, saatika kännisenä/krapulaisena. Olkoon vaikka ei oisikaan enää humalassa/krapulassa (viim. klo 8 kun poju herää) niin on ihan hemmetin väsynyt.
 
Minttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärrettävää, että suutuit, mutta eiköhän iskä lapsensa osaa hoitaa :)
Varmaan normaalisti osaakin mutta jos on ihan väsynyt niin voi vaikka vahingossa nukahtaa ja lapsi voi sillä aikaa tehdä vaikka mitä. Kyllä olisin mäkin kilahtanut ja kovin. Tosi vastuutonta käytöstä.
 
m
Tiedät miehesi parhaiten ja ehkä oot tosiaan huolissasi aiheesta. Mun mies saa tulla kotiin aamulla vaikka 6 reikä reikä mutta tieän, että hän hoitaisi lapsensa super hyvin. Niin känniin meillä ei koskaan juo kumpikaan itteensä, etteikö olis toimintakykyinen seuraavana aamuna. Yömyöhäset juhlat ja pitkät aamu-unet oli niitä aikoja kun ei ollu lapsia. Sen varran aikuisia ollaan, että osataan elää tätä vaihetta elämässä lasten ehdoilla jokaisen päivänä viikossa. Musta on aika outoa, että vanhempi kykenee laiminlyömään lapsiaan, jopa nukahtamaan. On ollu hirveetä lukea märissä vaipoissa ja ruuatta olleist avauvoista kun iskä, joskus äitikin, on vähän nukahtanut. Polla ei riitä ymmärtämään, kuinka kukaan voi tehdä niin vaikak olis miten väsynyt tahansa.
 
todella
Olis tietysti isäkin voinut vähän pidemmälle ajatella. Jos on sovittu hoitovuoro niin kannattais kyllä olla siinä kunnossa, että ei vahinkoja satu. Vähät unet yhdistettynä alkoholin käyttöön on riskitekijä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mä oon kamalan huono äitee, olen nukahtanut muutaman kerran silleen että lapsi/lapset ovat olleet keskenään, ja ihan ilman juhlimista.
Saahan sitä torkahtaa :whistle: Mut känniläisen uni meillä ainakin niin syvää ettei siinä herää vaikka pommi räjähtäs
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mä oon kamalan huono äitee, olen nukahtanut muutaman kerran silleen että lapsi/lapset ovat olleet keskenään, ja ihan ilman juhlimista.
Varmaan riippuu minkä ikäiset lapset tellä on. Jos on ap:n ikäiset, mitä tahansa voi sattua nukkuessasi.
 

Yhteistyössä