E
"ella"
Vieras
Tilanne on siis tämä: 8v tyttöni on jo kauan halunnut älypuhelinta, joten ostin hänelle synttärilahjaksi iPhone 5:n. Puhelin on varmasti hyvissä käsissä, sillä tunnen tyttäreni ja hän on varovainen. Edellinen puhelinkin on hyvässä kunnossa, eikä tyttö ole kertaakaan hukuttanut tai pudottanut sitä. Ja sovimme tytön kanssa, että jos puhelin hajoaa tai hukkuu, niin tyttö saa sitten olla ensivuoteen asti ilman puhelinta ja sittenn hankitaan ensi synttäreinä ihan tavis puhelin alle 50. Luotan tässä asiassa tyttöön täysin.
Mutta kun kaveri kuulii tästä, hän veti herneen, tai no melonin nenäänsä. Hän alkoi paasata minulle siitä kuinka vastuuton olen ja typerä kun ostan lapselle kalliin kännykän. Hän suorastaan huusi minulle ja haukkui minut ja tyttöni ihan lyttyyn. Ihan ilman aihetta. Tyttäreni ei kuulemma ENÄÄN ole hyvää seuraa hänen tytölleen, koska hänellä on niin kallis puhelin. Tyttäreni ei todellakaan ole mikään lellikki, eikä saa kaikkea haluamaansa, eikä ylpeile tavaroillaan. Vain jouluna ja synttäreinä saa lahjoja, vaikka hieman varakkaampia ollaankin. Eikä tämä kaverikaan mikään köyhä ole, varakkaita ovat myös.
Meillä on nyt sitten riita tämän asian takia.
Mutta kun kaveri kuulii tästä, hän veti herneen, tai no melonin nenäänsä. Hän alkoi paasata minulle siitä kuinka vastuuton olen ja typerä kun ostan lapselle kalliin kännykän. Hän suorastaan huusi minulle ja haukkui minut ja tyttöni ihan lyttyyn. Ihan ilman aihetta. Tyttäreni ei kuulemma ENÄÄN ole hyvää seuraa hänen tytölleen, koska hänellä on niin kallis puhelin. Tyttäreni ei todellakaan ole mikään lellikki, eikä saa kaikkea haluamaansa, eikä ylpeile tavaroillaan. Vain jouluna ja synttäreinä saa lahjoja, vaikka hieman varakkaampia ollaankin. Eikä tämä kaverikaan mikään köyhä ole, varakkaita ovat myös.
Meillä on nyt sitten riita tämän asian takia.