Pojan 1vee synttärit

Poikamme juhlii pian 1-vuotis päiviään ja äiti on yrittänyt kovasti miettiä, mitä valmistaa tarjolle, sellaista mitä 1-vuotias voisi "hyvillä" mielin nauttia juhlissaan. Juhliin on tulossa useampi samanikäinen, joten vinkkejä kaipailisin. :)
 
Aretta
Hei,
itse olen ottanut tavaksi lapsille tehdä joka synttärille omanlaisensa kakun. Vähän vanhempana on lapsi saanut päättää minkälainen on synttärikakku. Tavallinen sokerikakkupohja, mutta muoto vain muuttuu ja koristeet. Esimerkkejä: Rekka, kukka, Muumeista mörkö, Nalle Puh. Taisin kyllä ensimmäisenä synttärinä tehdä tavalliset kakut, mutta sen jälkeen on ollut ihan kiva ja vähän odotusta ollut ilmassa, että minkälainenhan siitä linnasta tuli???
 
Aretta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2004 klo 14:54 Aretta kirjoitti:
Hei,
itse olen ottanut tavaksi lapsille tehdä joka synttärille omanlaisensa kakun. Vähän vanhempana on lapsi saanut päättää minkälainen on synttärikakku. Tavallinen sokerikakkupohja, mutta muoto vain muuttuu ja koristeet. Esimerkkejä: Rekka, kukka, Muumeista mörkö, Nalle Puh. Taisin kyllä ensimmäisenä synttärinä tehdä tavalliset kakut, mutta sen jälkeen on ollut ihan kiva ja vähän odotusta ollut ilmassa, että minkälainenhan siitä linnasta tuli???
Ei ehkä ihan mitä sitä hait, mutta kuitenkin...
 
Siis miks ei 1vuotias saisi synttärikakkua?? Meillä ainakin on yks vee synttäreillä ollut se eka kakku, jota on sitten saanut syödä ekaa kertaa. Meillä tosin esikoinen yökkäsi kun kakkuaan maistoi. Eikä syö täytekakkua edelleenkään 5vuotiaana.
 

Yhteistyössä