Poitsu joutui osastolle ;(

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuume nousi yllättäin korkealle, ja poitsu vaikutti tosi väsyneeltä, eikä maitokaan oikein maistunut. Ottivat sen sairaalaan sisälle, ja ainakin tiistaihin asti joutuu siellä olemaan :( Tulehdusarvot oli korkealla, eivät osanneet syytä sanoa. Loput verikokeiden tulokset tulee vasta sitten tiistaina.
On kyllä itellä tosi tyhjä olo, kun juuri tottunut poitsun kanssa kotona oloon, ja nyt joutuukin ilman vauvaa täällä olemaan :'( Toinen reppana siellä sairaalassa jäi letkuihin makaamaan ja itkemään kun kotia lähdettiin sieltä. Kanyylin laittoivat päähän, ja tiputtavat antibioottia.

Hyvää hoitoa tietysti saa siellä, mutta itellä on niin kova hätä pikkuisen puolesta... :'(
 
Voi kurjuus :hug: .
Toivottavasti pikkuinen paranee pian. Hyvää hoitoa hän kyllä saa.
Äiti ja vauva on niin tiiviisti symbioosissa että ei ihme, että sulla on tyhjä olo.
Etkö saa olla sairaalassa vauvan kanssa? Mä olen saanut olla molempien kanssa lasten infektio-osastolla, mutta ihan pikkuiset potilaat hoidetaan kai keskolassa (?) ja siellä ei saa olla :(
 
Voi ei! :hug: Etkö sinä itse saanut sinne jäädä? Meidän poika, kun viikon ikäisenä joutui osastolle, niin sain mennä kyllä mukaan. Jotenkin tuntui paremmalta, kun sai olla pojan vieressä koko ajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Eikö tullut puheeksi jäädä sairaalaan. Meinaan että itsellä voisi olla parempi olo siellä...
En voinut jäädä ite sairaalaan, kun siellä oli niin täyttä että ei ollut vapaana yhtään sellaista huonetta mihin olis voinut jäädä itekin yöksi. Poitsu on sellaisessa pienessä eristyshuoneessa siellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Eikö tullut puheeksi jäädä sairaalaan. Meinaan että itsellä voisi olla parempi olo siellä...
En voinut jäädä ite sairaalaan, kun siellä oli niin täyttä että ei ollut vapaana yhtään sellaista huonetta mihin olis voinut jäädä itekin yöksi. Poitsu on sellaisessa pienessä eristyshuoneessa siellä.
Voi harmi. Mutta niin kuin itsekin totesit yritä pitää mielessä että saa hyvää hoitoa . Voimia ja jaksuja. Ja aamulla varmaan menette heti sairaalaan. Toivottavasti toipuminen on nopeaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Eikö tullut puheeksi jäädä sairaalaan. Meinaan että itsellä voisi olla parempi olo siellä...
En voinut jäädä ite sairaalaan, kun siellä oli niin täyttä että ei ollut vapaana yhtään sellaista huonetta mihin olis voinut jäädä itekin yöksi. Poitsu on sellaisessa pienessä eristyshuoneessa siellä.
Voi harmi. Mutta niin kuin itsekin totesit yritä pitää mielessä että saa hyvää hoitoa . Voimia ja jaksuja. Ja aamulla varmaan menette heti sairaalaan. Toivottavasti toipuminen on nopeaa.
Juu, niin mennään heti kun herätään, ja varmasti ollaan melkein koko päivä siellä...onneksi asutaan ihan parin kilometrin päässä sairaalasta.
 
tiedän tunteen.. tosin sain jädä siihen lapsen viereen ja oli sunniteltu leikkaus.. vielä kamalmmalta se tuntuu kun vierestä katsoo.. varsinkin jos toinen kärsii ja ei voi tedä mitään..niin nukuin tosi huonosti siellä.. kotona saat nukkua kunnolla ja olla pirteänä vavasi luona päivät..
:hug:
 
voisko joku lätkiä ikuisuusbannin kaikille imetyskiihkoilijoille, prkl. mä voisin lätkiä ihan muuten vaan.

Katjalle kovasti voimia, pääasia että pikkuinen on hyvässä hoidossa. Kohta saat hänet taas kotiin :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja :
se sä joka aamulla kyselit vauvan kuumeesta?
En oo kysellyt...
Joo, et varmaa niin.. Kuka ei imetä vauvaansa?? Voi jee..
Minä en imetä sen takia kun se ei vaan yksinkertaisesti onnistu mitenkään päin, ei onnistunut sairaalassa, vaikka hoitsut auttoivat koko ajan vieressä, samoin terkkari yritti kotikäynnillä avittaa asiassa mutta ei onnistu! Rintakumit sun muut on kokeiltu, mut ei auta. Oon lypsänyt vauvalle rintamaitoa ja antanut pullosta, mikä on varmasti ihan yhtä hyvä vaihtoehto kuin se tissi =) Poitsu saa miun maidolla mahansa täyteen, eikö se ole ihan hyvä asia???? Haluasisin kyllä kovasti imettää..mutta ei voi mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä