Näin on.Hyvä, että poistuu.
Joo on se aika omituinen korvaus aikuiselle. Keliakia on autoimmuunisairaus joo, mutta miksi esim pähkinä- tai maitoallergiset eivät saa mitään korvausta? Allergiat vielä ovat hengenvaarallisia kertalaakista, keliakiakin pitkään laiminlyötynä toki, mutta sen kanssa ei ole välittömän kuoleman vaaraa.Hyvä, että poistuu.
Osta gluteenitonta leipää niin näet kuinka kalliita gluteenittomat leivät on.Joo on se aika omituinen korvaus aikuiselle. Keliakia on autoimmuunisairaus joo, mutta miksi esim pähkinä- tai maitoallergiset eivät saa mitään korvausta? Allergiat vielä ovat hengenvaarallisia kertalaakista, keliakiakin pitkään laiminlyötynä toki, mutta sen kanssa ei ole välittömän kuoleman vaaraa.
Keliakia ei olekaan mikään vähäpätöinen sairaus. Sen hoitamiseen ei kuitenkaan tarvita kalliita korvausruokia. Luontaisesti gluteenimmalla ruualla pärjää aivan mainiosti. Eikä maksa paljon.Osta gluteenitonta leipää niin näet kuinka kalliita gluteenittomat leivät on.
Keliakia aiheuttaa hoitamattomana osteoporoosia joten gluteeniton ruokavaliota on noudatettava.
Satutko tietämään että leipomot lisäävät GLUTEENIA taikinaan kun leipää leivotaan.
Keliakiaa sairastaa moni tietämättään ja menettää terveytensä.
Osalle keliakiaa sairastaville tulee niin kovat kivut ja lisäsairaudet jotka aiheuttavat työkyvyttömyyden ja joutuvat sairaseläkkeelle.
Tunnen erään jolle kävi niin että ensin tuli keliakia ja sen seurauksena lisää sairauksia ja joutui jäämään sairaseläkkeelle 42-vuotiaana joten keliakiaa on turha pitää vähäpätöisenä sairautena.
Avaisitko vähän.voi saatana miten vajukkia porukkaa täällä on. toivon sydämestäni että sairastutte vakavasti niin tulkaa sitten valittamaan turhuudesta! stnan apinat!
Olen keliaakikko. En silti pidä korvausta tarpeellisena. Mites vaikka mun kuolettavasti mm. sellerille, chilille, currylle, soijalle, korianterille ja pähkinälle allerginen sisko? Ei hänkään saa mitään korvausta ruokarajoitteestaan, vaikka aika yhtälailla häneltä jää hyllylle erinäköisiä tuotteita allergioidensa takia kuin mulla. Ravintolassa syöminen on hänellekin yhtä tarkkaa nillittämistä kuin mulle.Osta gluteenitonta leipää niin näet kuinka kalliita gluteenittomat leivät on.
Keliakia aiheuttaa hoitamattomana osteoporoosia joten gluteeniton ruokavaliota on noudatettava.
Satutko tietämään että leipomot lisäävät GLUTEENIA taikinaan kun leipää leivotaan.
Osalle keliakiaa sairastaville tulee niin kovat kivut ja lisäsairaudet jotka aiheuttavat työkyvyttömyyden ja joutuvat sairaseläkkeelle.
Tunnen erään jolle kävi niin että ensin tuli keliakia ja sen seurauksena lisää sairauksia ja joutui jäämään sairaseläkkeelle 42-vuotiaana joten keliakiaa on turha pitää vähäpätöisenä sairautena.
Korianteri on makkaramausteOlen keliaakikko. En silti pidä korvausta tarpeellisena. Mites vaikka mun kuolettavasti mm. sellerille, chilille, currylle, soijalle, korianterille ja pähkinälle allerginen sisko? Ei hänkään saa mitään korvausta ruokarajoitteestaan, vaikka aika yhtälailla häneltä jää hyllylle erinäköisiä tuotteita allergioidensa takia kuin mulla. Ravintolassa syöminen on hänellekin yhtä tarkkaa nillittämistä kuin mulle.
Hyvin kirjoitettu! Keliakia on vakava sairaus.Osta gluteenitonta leipää niin näet kuinka kalliita gluteenittomat leivät on.
Jep. Se on paha vaiva. Sen takia meillä on täällä niin ankeaa.kateus on suomalaisten yleisin sairaus eikä siihen ole lääkettä eikä hoitoa.