Poistettiinkohan se avaus minua ja leskeyttäni koskien?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Siis mä en oikeesti tajua mitä järkeä oli taas poistaa hyvä keskustelun alku... miksei voitu poistaa vaan niitä ala-arvosia viestejä...
mikä hyvä keskustelun alku se oli kun ap jo ensimmäisessä viestissä arvosteli heilin suruaikaa??? sehän ei koskenut suruajan pituutta yleensä vaan heilin henkilökohtaista suruaikaa.
:eek: Ai, no sit mä olen varmaan ihan väärästä ketjusta puhunu tässä. Luulin, että kyse on Heilin itsensä aloittamasta ketjusta...
eiku täällä oli sitä ennen jo yks. ykllähän tuo heilin itse aloittama ketju viel löytyypi :D
Kun mä siihen koitin vastata niin tuli vaan erroria ja valkosta ruutua ja erroria ja :headwall: :headwall: ja mä ajattelin, et joku sen sit poisti :kieh: |O :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
heiliä ei saa haukkua, mutta tölin rusa saa haukkua mua, niin se oli siinä banantussa ketjussa.
mutta väliäkö sllä enää on.
joitkain ei kertakaikkiaan saa haukkua
Ei pahalla, mutta olisikohan jo aika kääntää katse eteenpäin ja jatkaa elämää.....?
=)
EI! me ollaan nyt tässä ku kanat orrella ja keskustellaan tästä asiasta koko päivä! työstä ja elämästä viis!
nyt takasi ruotuun siitä! tästä puhutaan vielä :kieh:
Niih. Pitäisikö tehdä asiasta ihan oma aloituksensa? :whistle:
Ei ainoastaan omaa aloitusta, vaan ihan oma osio tälle aiheelle olis hyvä... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
heiliä ei saa haukkua, mutta tölin rusa saa haukkua mua, niin se oli siinä banantussa ketjussa.
mutta väliäkö sllä enää on.
joitkain ei kertakaikkiaan saa haukkua
Ei pahalla, mutta olisikohan jo aika kääntää katse eteenpäin ja jatkaa elämää.....?
=)
EI! me ollaan nyt tässä ku kanat orrella ja keskustellaan tästä asiasta koko päivä! työstä ja elämästä viis!
nyt takasi ruotuun siitä! tästä puhutaan vielä :kieh:
Niih. Pitäisikö tehdä asiasta ihan oma aloituksensa? :whistle:
Ei ainoastaan omaa aloitusta, vaan ihan oma osio tälle aiheelle olis hyvä... :p
:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Siis mä en oikeesti tajua mitä järkeä oli taas poistaa hyvä keskustelun alku... miksei voitu poistaa vaan niitä ala-arvosia viestejä...
mikä hyvä keskustelun alku se oli kun ap jo ensimmäisessä viestissä arvosteli heilin suruaikaa??? sehän ei koskenut suruajan pituutta yleensä vaan heilin henkilökohtaista suruaikaa.
:eek: Ai, no sit mä olen varmaan ihan väärästä ketjusta puhunu tässä. Luulin, että kyse on Heilin itsensä aloittamasta ketjusta...
eiku täällä oli sitä ennen jo yks. kyllähän tuo heilin itse aloittama ketju viel löytyypi :D
Kun mä siihen koitin vastata niin tuli vaan erroria ja valkosta ruutua ja erroria ja :headwall: :headwall: ja mä ajattelin, et joku sen sit poisti :kieh: |O :ashamed: :ashamed:
kyl se mulle ainakin aukes.. kävin sitä just lukemassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
heiliä ei saa haukkua, mutta tölin rusa saa haukkua mua, niin se oli siinä banantussa ketjussa.
mutta väliäkö sllä enää on.
joitkain ei kertakaikkiaan saa haukkua
Eikö niitäkin ketjuja ole poistettu, missä sinua on haukuttu? Niin ainakin siinä yksityisviestissä luki, jonka tänne päätit postittaa.

Sinun bannauksesi saattaa jontua siitä, että olet kenties kirjoittanut useammalla nikillä omaan ketjuusi. * villi arvaus*
 
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
heiliä ei saa haukkua, mutta tölin rusa saa haukkua mua, niin se oli siinä banantussa ketjussa.
mutta väliäkö sllä enää on.
joitkain ei kertakaikkiaan saa haukkua
Eikö niitäkin ketjuja ole poistettu, missä sinua on haukuttu? Niin ainakin siinä yksityisviestissä luki, jonka tänne päätit postittaa.

Sinun bannauksesi saattaa jontua siitä, että olet kenties kirjoittanut useammalla nikillä omaan ketjuusi. * villi arvaus*
enpä olekaan. vain omalal nikilläni kirjoitiin.

:|

Ja kun modet näkevät ne iipeet, näkevät myös, mikäli ET ole se, joksi sinua oletetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
heiliä ei saa haukkua, mutta tölin rusa saa haukkua mua, niin se oli siinä banantussa ketjussa.
mutta väliäkö sllä enää on.
joitkain ei kertakaikkiaan saa haukkua
Eikö niitäkin ketjuja ole poistettu, missä sinua on haukuttu? Niin ainakin siinä yksityisviestissä luki, jonka tänne päätit postittaa.

Sinun bannauksesi saattaa jontua siitä, että olet kenties kirjoittanut useammalla nikillä omaan ketjuusi. * villi arvaus*

enpä olekaan. vain omalal nikilläni kirjoitiin.


eli oletko siis hernetäti vai huutopää? ja jos olet vain hernetäti, niin miksi huutopää vastaa hernetädille esitettyihin kysymyksiin? (ja kirjovirheitäki yhtälailla?)

 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja huutopää:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
heiliä ei saa haukkua, mutta tölin rusa saa haukkua mua, niin se oli siinä banantussa ketjussa.
mutta väliäkö sllä enää on.
joitkain ei kertakaikkiaan saa haukkua
Eikö niitäkin ketjuja ole poistettu, missä sinua on haukuttu? Niin ainakin siinä yksityisviestissä luki, jonka tänne päätit postittaa.

Sinun bannauksesi saattaa jontua siitä, että olet kenties kirjoittanut useammalla nikillä omaan ketjuusi. * villi arvaus*
enpä olekaan. vain omalal nikilläni kirjoitiin.

:|

Ja kun modet näkevät ne iipeet, näkevät myös, mikäli ET ole se, joksi sinua oletetaan.
minä en ainkaan ollutkirjoittanut. meillä tosi useampi kone,joten joku muuon voinut muulla koneella käydä

Sitten kannattaa keskustella perheen keskeisesti, kuka milläkin nikillä palstailee täällä. Onko kumpikin sun nikkejä, tuo huutopää ja HERNETÄTI, vai ei?
 
kuka poisti täältä mun viestin? eikö asiaa saa enää edes ihmetellä? jos toinen kiven kovaa väittää ettei ole kirjottanu ku yhelä nikillä, mut tekee sen vahingossa toisella nikillä, niin mitä väärää oli mun kysymyksessä (kohta varmaan läsähtää banni)?

tarkoitan tätä:


HERNETÄTI: heiliä ei saa haukkua, mutta tölin rusa saa haukkua mua, niin se oli siinä banantussa ketjussa.
mutta väliäkö sllä enää on.
joitkain ei kertakaikkiaan saa haukkua



Alma Puunaula: Eikö niitäkin ketjuja ole poistettu, missä sinua on haukuttu? Niin ainakin siinä yksityisviestissä luki, jonka tänne päätit postittaa.

Sinun bannauksesi saattaa jontua siitä, että olet kenties kirjoittanut useammalla nikillä omaan ketjuusi. * villi arvaus*



huutopää: enpä olekaan. vain omalal nikilläni kirjoitiin.




minä:
eli oletko siis hernetäti vai huutopää? ja jos olet vain hernetäti, niin miksi huutopää vastaa hernetädille esitettyihin kysymyksiin? (ja kirjovirheitäki yhtälailla?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
kuka poisti täältä mun viestin? eikö asiaa saa enää edes ihmetellä? jos toinen kiven kovaa väittää ettei ole kirjottanu ku yhelä nikillä, mut tekee sen vahingossa toisella nikillä, niin mitä väärää oli mun kysymyksessä (kohta varmaan läsähtää banni)?
Ehkä sitä viestiä ei edes tullut, takkuillut vähän ohjelma tänään, jotkut viestit tulevat kahteen kertaan ja jotkut ensin näyttäisivät lähteneen, mutteivat tule palstalle sittenkään.

Tämäkin tulin nyt kahteen kertaan ja luultavasti, jos poistan toisen, lähtee molemmat.
mutta kun mulla on tuo ketju toisessa paikassa auki, se viesti siellä näkyy... ja näky äsken tässäkin, mut ku avasin uudestaan se oli kadonnu
 
vieras
nyt kävi hernetätille alias huutopäälle ns. vanhanaikasesti ja kompastui omaan nokkeluuteensa! :D

kaivakaas joku näppärämpi niitä huutopään aiempia juttuja tähän, missä vannoo ettei ole hernis... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
kuka poisti täältä mun viestin? eikö asiaa saa enää edes ihmetellä? jos toinen kiven kovaa väittää ettei ole kirjottanu ku yhelä nikillä, mut tekee sen vahingossa toisella nikillä, niin mitä väärää oli mun kysymyksessä (kohta varmaan läsähtää banni)?
Ehkä sitä viestiä ei edes tullut, takkuillut vähän ohjelma tänään, jotkut viestit tulevat kahteen kertaan ja jotkut ensin näyttäisivät lähteneen, mutteivat tule palstalle sittenkään.

Tämäkin tulin nyt kahteen kertaan ja luultavasti, jos poistan toisen, lähtee molemmat.
mutta kun mulla on tuo ketju toisessa paikassa auki, se viesti siellä näkyy... ja näky äsken tässäkin, mut ku avasin uudestaan se oli kadonnu
ja nyt se näkyy taas... outoa
:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AinaAurinkoinen:
mihinkäs täältä viestit katoilee? siis hernetäti=huutopää??

perin juurin outo ketju muuten. :LOL:
Minä ainakin poistin itse omani, tarkoittaen poistaa vaan tuplan, mutta taas lähti molemmat. Eipä niissä kyllä mitään eritýisen tärkeää ollut, kuten ei yleensäkään, niin ainutlaatuista harvoin kirjoittelen. =)
 
Niin siis mie puhuin ketjusta, jonka aloitti joku harmaa ja ihmetteli miksi minä odotan jo toista lasta uudelle miehelle, vaikka miehen kuolemasta on niin ja niin kauan aikaa vasta.. Ja se miun oma aloittamani ketju käsittääkseni on edelleen täällä ja en koe sen olevan loukkaava ketään kohtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
On poistettu ja jos tulee samanlainen avaus niin myös se poistetaan.
Ketjussa oli ala-arvoista nimittelyä ja arvostelua toisesta ihmisestä.
onko syytä poistaa silloin koko ketju jolloin menee varmaan myös asiallista keskustelua? eli oliko avaus koskien ap:n leskeyttä vai mitä siinä sitten kirjoitettiin eli oliko avaus jotakin kakkaa jo joltakin muulta jo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
On poistettu ja jos tulee samanlainen avaus niin myös se poistetaan.
Ketjussa oli ala-arvoista nimittelyä ja arvostelua toisesta ihmisestä.
onko syytä poistaa silloin koko ketju jolloin menee varmaan myös asiallista keskustelua? eli oliko avaus koskien ap:n leskeyttä vai mitä siinä sitten kirjoitettiin eli oliko avaus jotakin kakkaa jo joltakin muulta jo?
Toisaalta sitten käy niin kuin on nähty, että siistittyjä ketjuja ihmetellään, että mitä kummaa tässä nyt on ollut, että joku on bannin saanut.
 

Yhteistyössä