Pois mun tontilta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justiina-täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun olin lapsi, meidän naapurin kerrostalokyttääjä ajoi toisesta maasta kyläilemässä olleet serkkuni pois meidän pihalta todella aggressiivisesti. Serkkuni säikähtivät aika pahasti eivätkä uskaltaneet enää loppykyläilyn aikana pihalla leikkiäkään.

Mulla on kyllä ihan toisenlaisia kokemuksia. Meidän hevoset on aivan taajaman laidalla. Tarhan takana, kapean peltokaistaleen jälkeen alkaa omakotialue. Hepat otti ja lähti tässä keväällä karkuun aidoistaan ja menivät kahden talon nurmikolle kävelemään (ihan kunnon jäljet saivat aikaiseksi maa kun oli vielä märkä). Soitimme (pienessä paniikissa) talojen omistajille että tulemme korjaamaan pihan ja täyttämään kuopat.

Toinen sanoi, että kyllä ne siitä korjaantuu itsestään, että he ovat kovin odottaneetkin, että koska hepat tulisi aamukahville. Toinen taas purskahti hillittömään nauruun ja sanoi, että juuri edellisenä iltana hänen tyttärensä oli sanonut, että voi kun noi hepat karkais ja tulis kylään ja että harmi ettei sitten oltu kotona kun ne viimein päättivät tulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja justiina-täti;28602294:
Olisi ihanaa elää Katja Ståhlin idyllissä, jos tietäisi ihmisten osaavan käyttäytyäkin hyvin. POis mun tontilta kaikesta huolimatta. Olen mieluummin naapurien kauhu!
Pois minun pihaltani - Pääkirjoitukset - Pääkirjoitus - Helsingin Sanomat

Olen samaa mieltä. Olisi kiva olla vähemmän reviiritietoinen jos se tarkoittaisi sitä että (seuraava on täysin tosijttu) naapurin lapsi ei tulisi ilman lupaa meidän pihaan, kävisi leikkimökissä ja trampalla, levittelisi kaikki tavarat, sen jälkeen aukaisisi oven ja päästäisi meidän koirat pihalle(yhtenä koirana valtava dobberimix), jättäisi oven auki ja lähtisi lipetiin pihalta juuri ennen kuin tulen takaisin vartin poissaolon jälkeen.

Yhteistyössä