Poikaystävän lapsi ja minun järjetön mustasukkaisuus

  • Viestiketjun aloittaja tiinali94
  • Ensimmäinen viesti
"Jaa"
Luulempa että tärkeintä tässä olisi se, että ap:n pitäisi itse saada kasvaa aikuiseksi ja sitten vasta alkaa virittelemään noin vakavia suhteita. Keskusteluapu on hyväksi, mutta tarpeeksi kypsä et vielä ole tuohon kuvioon.
Etsi itsellesi lapseton poikaystävä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja gjdkrlö;28433927:
No ei meillä tule tässä tärkeysjärjestyksessä mutta ap:n tapauksessa olisi parempi jos ei hän olisi edes lapsen kanssa tekemisissä kun on lapsi itsekin. Eikä vanhemmatkaan (ainakaan isä) taida kovin kypsiä vielä olla vastuutaan kantamaan.
Lisään nimimerkki "hmm":n puolesta: Normaaleilla vanhemmilla lapsi tulee aina ennen puolisoa.
 
Nenni.
Sä oot ihan outo.

Täytin ite helmikuun alussa 18 ja voin sanoa, että kun oon ollu parisuhteessa 6 vuotta vanhemman miehen kanssa jolla 2010 syntynyt tytär. Niin ne jutut mitä oon kuullu lapsen äidistä, joka on saman ikäinen muuten kun mies eli 24 tällä hetkellä ja sitten toisesta eksästä joka oli -92 syntyny eli 21v tällä hetkellä ja kaikenlisäksi oli vielä töissä päiväkodissa jossa en yhtään sitten ihmettele sitä että hän lopetti...

Niin lasten oikea äiti huitelee missä sattuu ja panee muita miehiä, tyrkkää tytön isälleen vähän liiankin usein, mutta sitten siihen hommaan saatiin onneksi roti kun mies vei asian lastenvalvojalle ja siellä sanottiin että jos ei rupea lapsen äiti ottamaan nyt kunnolla osaa lapsen elämään, niin sitten siirtyy yksinhuoltajuus isälle, koska sitähän se isä jo periaatteessa koko ajan teki ilman mitään sellasia sopimuksia... Kun se lapsi oli kaiket päivät siellä ja harvakseltaan äitillään. Ämmä sitten itki siellä lastenvalvojalla kuset ja paskat housussa. Justjust.

Sitten tämä -92 syntyny päiväkodissa syntyny muija, just tuolleen aina kiukutteli sille miehelle siitä lapsesta että kun se lapsi on ykkönen ja se lapsi saa enemmän huomiota kuulemma kun hän ja läpäläpä. No tollasta se elämä vittu on uusperhe kuvioissa! Kai nyt jumalauta aikuisen, vielä päiväkodissa työskentelevän nuoren naisen tulee tajuta se. Kävi sääliks niin sitä lapsi raukkaa kun aina sen eessäkin tiuski ja kiukutteli kun mikäkin 13-15wee wittu...

Sen jälkeen kun minä ja mies mentiin yhteen, niin meilläpä toimii nämä asiat oikein loistavasti. :) rakastetaan kovasti toisiamme ja onneks mun luonne on aina ollu teini-iästä ylöspäin kun ei enää ite ollu mikään pikkulapsi, niin sit alko tuntee ite sellasta kiintymystä pieniä lapsia kohtaan. Sen jälkeen kun ikä anto periks niin aina oon ollu lapsirakas ja hyvin äidillinen.

Tuo sinun touhu on todella tyhmää ja lapsellista. Mutta kaltasia, ikäisiäsi, kirkuvia teinilehmiä on tuolla vielä hyvin paljon... Arvaanhan vaan, niin lähettelet tolle akalle jotain huorittelu viestejä? No joo, niin ne just sinun kaltaset ihmiset kiusas minua aikoinaan koulussa.

Kasvahan johonkin 30v+ ikään vielä ja toivon että sitten kaduttaa/hävettää oma toiminta.
 
tiinali94
Uskokaa tai älkää, minäkin säälin lasta. Tunteeni puskevat vain silloin pintaan, kun lapsi on meillä. Tälläkin hetkellä ajattelen lapsesta vain hyvää ja tunnen itseni kamalaksi ihmiseksi. Olen huomannut, että jos haemme tytön vaikka tytön vanhemmilta, tunteet eivät ole läheskään yhtä vahvat. Eihän isovanhemmat ole se pahin uhka, vaan se äiti.

Minusta tuntuu omasta puolestani pahalta, kun lapsi saa huomion mitä itse en pienenä saanut. Häntä rakastetaan, ja minunkin pitäisi. En ikinä, koskaan halua kenellekään lapselle samanlaista kohtaloa kuin omani oli pienenä mutta kateus, ennakkoluulo ja mustasukkaisuus ovat niin vahvat tunteet elämässäni että pahaa tekee. Olen löytänyt ihmisen, joka toivottavasti ei hylkää minua. Pelkään kuitenkin sitä, että hän lähtee exänsä mukaan, joka ei tosin ole todennäköistä. Hän ei pysty sietämään naista silmissään, mutta mistä sen tietää että joku päivä hän huomaakin rakastavansa exää? Lapsi on ainoa syy miksi hän on sen naisen kanssa vielä väleissä.

Ja sanottakoon, että lapsen äidillä on pahemmat henkiset ongelmat minua kohtaan kuin mulla häntä kohtaan. Hän on avoimesti kertonut "inhoavansa sitä huoraa enemmän kuin ketään" silloin, kun sai kuulla meidän olevan yhdessä alkuvuodesta.

Emme ole kuulleetkaan toisistamme ennen minun ja poikaystäväni suhdetta.
 
"kissa"
sä nyt turhan vakavasti ton leikkimistilanteen..?Ei sun tavi mitään "esittää" kun olet lapsen kanssa.Lapsi on jo tyytyväinen,kun istuu hänen vieresssään ja kuuntelee leikkiä.Välillä voi kysyä,että mitä tämä tekee jne.
Lapset tykkää muovailla,kokeile sitä,niin ei tarvi varsinaisesti leikkiä,tai ulos keinumaan.
Mitä tuohon perhekuvioon ylipäätään tulee,niin vaikuttaa siltä ettet ole siihen vielä valmis.
Minunkaan mieheni ei ollut lasten kanssa juurikaan kun seurustelemaan alettiin.Kesti pitkään ennen kuin edes puhuivat toisilleen.Kumpikin katseli toisia sivusilmällä ja ihmetteli.Nyt kun aikaa on mennyt pari vuotta,ollaan me ihan normaali perhe ja lapsi uskaltaa olla oma itsensä miehelle ja toisinpäin.
 
tiinali94
Sä oot ihan outo.

Tuo sinun touhu on todella tyhmää ja lapsellista. Mutta kaltasia, ikäisiäsi, kirkuvia teinilehmiä on tuolla vielä hyvin paljon... Arvaanhan vaan, niin lähettelet tolle akalle jotain huorittelu viestejä? No joo, niin ne just sinun kaltaset ihmiset kiusas minua aikoinaan koulussa.

Kasvahan johonkin 30v+ ikään vielä ja toivon että sitten kaduttaa/hävettää oma toiminta.
Minä oon tasan yhden kerran vastannut naisen viestiin, kun tuli kolmas huoritteluviesti vuorokauden sisällä. En huoritellut takaisin, sanoin asiallisesti asiani vaikka helvetin vaikeaa se olikin. Sen jälkeen mä en ole ollut missään yhteydessä naiseen. Haluttaishan se pistää takasin jotain samankaltasta, mutta antaa nyt vaahdota niin pitkään ku haluaa. Kyllä se loppuu ku virkavalta ottaa yhteyttä.

Poliisi varmaan oikeasti kiinnostuis näistä viesteistä, saattais tulla kunnianloukkaussyyte jopa mutta mä annan asian olla. Oon ainaki yhessä asiassa kypsempi ku tää neiti.
 
"vieras"
Sä oot ihan outo.

Täytin ite helmikuun alussa 18 ja voin sanoa, että kun oon ollu parisuhteessa 6 vuotta vanhemman miehen kanssa jolla 2010 syntynyt tytär. Niin ne jutut mitä oon kuullu lapsen äidistä, joka on saman ikäinen muuten kun mies eli 24 tällä hetkellä ja sitten toisesta eksästä joka oli -92 syntyny eli 21v tällä hetkellä ja kaikenlisäksi oli vielä töissä päiväkodissa jossa en yhtään sitten ihmettele sitä että hän lopetti...

Niin lasten oikea äiti huitelee missä sattuu ja panee muita miehiä, tyrkkää tytön isälleen vähän liiankin usein, mutta sitten siihen hommaan saatiin onneksi roti kun mies vei asian lastenvalvojalle ja siellä sanottiin että jos ei rupea lapsen äiti ottamaan nyt kunnolla osaa lapsen elämään, niin sitten siirtyy yksinhuoltajuus isälle, koska sitähän se isä jo periaatteessa koko ajan teki ilman mitään sellasia sopimuksia... Kun se lapsi oli kaiket päivät siellä ja harvakseltaan äitillään. Ämmä sitten itki siellä lastenvalvojalla kuset ja paskat housussa. Justjust.

Sitten tämä -92 syntyny päiväkodissa syntyny muija, just tuolleen aina kiukutteli sille miehelle siitä lapsesta että kun se lapsi on ykkönen ja se lapsi saa enemmän huomiota kuulemma kun hän ja läpäläpä. No tollasta se elämä vittu on uusperhe kuvioissa! Kai nyt jumalauta aikuisen, vielä päiväkodissa työskentelevän nuoren naisen tulee tajuta se. Kävi sääliks niin sitä lapsi raukkaa kun aina sen eessäkin tiuski ja kiukutteli kun mikäkin 13-15wee wittu...

Sen jälkeen kun minä ja mies mentiin yhteen, niin meilläpä toimii nämä asiat oikein loistavasti. :) rakastetaan kovasti toisiamme ja onneks mun luonne on aina ollu teini-iästä ylöspäin kun ei enää ite ollu mikään pikkulapsi, niin sit alko tuntee ite sellasta kiintymystä pieniä lapsia kohtaan. Sen jälkeen kun ikä anto periks niin aina oon ollu lapsirakas ja hyvin äidillinen.

Tuo sinun touhu on todella tyhmää ja lapsellista. Mutta kaltasia, ikäisiäsi, kirkuvia teinilehmiä on tuolla vielä hyvin paljon... Arvaanhan vaan, niin lähettelet tolle akalle jotain huorittelu viestejä? No joo, niin ne just sinun kaltaset ihmiset kiusas minua aikoinaan koulussa.

Kasvahan johonkin 30v+ ikään vielä ja toivon että sitten kaduttaa/hävettää oma toiminta.
Sinun jutuissasi ei ole kyllä päätä eikä häntää.
 
Nenni.
Uskokaa tai älkää, minäkin säälin lasta. Tunteeni puskevat vain silloin pintaan, kun lapsi on meillä. Tälläkin hetkellä ajattelen lapsesta vain hyvää ja tunnen itseni kamalaksi ihmiseksi. Olen huomannut, että jos haemme tytön vaikka tytön vanhemmilta, tunteet eivät ole läheskään yhtä vahvat. Eihän isovanhemmat ole se pahin uhka, vaan se äiti.

Minusta tuntuu omasta puolestani pahalta, kun lapsi saa huomion mitä itse en pienenä saanut. Häntä rakastetaan, ja minunkin pitäisi. En ikinä, koskaan halua kenellekään lapselle samanlaista kohtaloa kuin omani oli pienenä mutta kateus, ennakkoluulo ja mustasukkaisuus ovat niin vahvat tunteet elämässäni että pahaa tekee. Olen löytänyt ihmisen, joka toivottavasti ei hylkää minua. Pelkään kuitenkin sitä, että hän lähtee exänsä mukaan, joka ei tosin ole todennäköistä. Hän ei pysty sietämään naista silmissään, mutta mistä sen tietää että joku päivä hän huomaakin rakastavansa exää? Lapsi on ainoa syy miksi hän on sen naisen kanssa vielä väleissä.

Ja sanottakoon, että lapsen äidillä on pahemmat henkiset ongelmat minua kohtaan kuin mulla häntä kohtaan. Hän on avoimesti kertonut "inhoavansa sitä huoraa enemmän kuin ketään" silloin, kun sai kuulla meidän olevan yhdessä alkuvuodesta.

Emme ole kuulleetkaan toisistamme ennen minun ja poikaystäväni suhdetta.
Voi luoja ja sinäkö lähdet sitten tähän samaan paskaan mukaan?

No ei kyllä tee susta yhtään aikuisempaa ja fiksumpaa osapuolta.

Jos sä tajuat tämän tilanteen itsekin, niin koita sinä olla sitten se fiksumpi ja aikuisempi osapuoli ja lopeta tuo lapsellinen peli ja elä...

Helpommin sanottu kun tehty, tiedän, mutta yritä edes. Jos sä et edes yritä, niin et tiedä voitko menettää mitään...

Ja kolmanneks, mies rakastaa sitä lasta ja jos sä rakastat miestä, sun täytyisi rakastaa kaikkea sitä mikä on osa häntä. Se lapsi on ja varmasti näät miehen piirteitä siinä lapsessa. Eikö se tee hänestä edes rakastettavaa?

Sitten sun pitäisi kunnioittaa myös sitä lasten äitiä, eikä haastaa sen kanssa vihaa ja riitaa. Se on sen lapsen äiti!!! vittu herää.

Jos siltä puolelta ei tule alotetta järkevään keskusteluun ja sovintoon, niin tee sinä sitten se. Olet ainakin yrittänyt silloin.
 
Nenni.
Minä oon tasan yhden kerran vastannut naisen viestiin, kun tuli kolmas huoritteluviesti vuorokauden sisällä. En huoritellut takaisin, sanoin asiallisesti asiani vaikka helvetin vaikeaa se olikin. Sen jälkeen mä en ole ollut missään yhteydessä naiseen. Haluttaishan se pistää takasin jotain samankaltasta, mutta antaa nyt vaahdota niin pitkään ku haluaa. Kyllä se loppuu ku virkavalta ottaa yhteyttä.

Poliisi varmaan oikeasti kiinnostuis näistä viesteistä, saattais tulla kunnianloukkaussyyte jopa mutta mä annan asian olla. Oon ainaki yhessä asiassa kypsempi ku tää neiti.
Minkä ikäinen on sitten tämä lapsen äiti?

No mut muista se, että ei sunkaan tarvitse kestää kaikkea. Jos tuo huorittelu jatkuu vielä pitkään, niin teeppä vaan aikuismaisesti ja poliisille ilmo. Kerta sinä et ole sellainen, sua ei ole oikeus huoritella. Piste. Se on hirveää, kamalaa, julmaa ja häpäisevää. !
 
Nenni.
[QUOTE="vieras";28434030]Sinun jutuissasi ei ole kyllä päätä eikä häntää.[/QUOTE]

No helppohan se on sieltä yhdellä lauseella todeta. :D

Kirjoittaja on joku yhtä lapsellinen ja katkera paska, no perusteita kehiin.
 
"vieras"
No helppohan se on sieltä yhdellä lauseella todeta. :D

Kirjoittaja on joku yhtä lapsellinen ja katkera paska, no perusteita kehiin.
Mitä tarkoittaa tekstissäsi -92 päiväkodissa syntynyt? Kuka syntyy päiväkodissa? Kauheaa paahtamista muutenkin, ei kannata ap:tä yllyttää vielä isompaan liekkiin, rauhoittuahan hänen pitäisi. Mutta toisaalta, te samanikäiset tietty tiedätte kaikesta kaiken.
 
"yks"
Minä luulen, että perimmäinen syy on omassa kurjassa lapsuudessasi ja tuo lapsi jatkuvasti muistuttaa alitajuntaasi siitä, mistä itse olet jäänyt paitsi. Jonkin verran taidat itsekin tuota tunnistaa, mikä on minusta hienoa! Hyvä, että olet menossa juttelemaan ja toivottavasti saat käsiteltyä asiat ennen, kuin alat omia lapsia tekemään, ettei käy niin, että sairastut synnytyksen jälkeiseen masennukseen kun oma lapsi tuo moninkertaisesti ne omat lapsuusajat mieleen-
 
dgkgdp
[QUOTE="Jaa";28433979]Luulempa että tärkeintä tässä olisi se, että ap:n pitäisi itse saada kasvaa aikuiseksi ja sitten vasta alkaa virittelemään noin vakavia suhteita. Keskusteluapu on hyväksi, mutta tarpeeksi kypsä et vielä ole tuohon kuvioon.
Etsi itsellesi lapseton poikaystävä.[/QUOTE]

Näin. Eikä tuo ikä todellakaan ole tekosyy käytökselle, monet nuoretkin handlaavat tuollaisen tilanteen fiksusti. Ap vain on lapsellinen ja pimeä. Onneksi edes hankkii apua itselleen.
 
Nenni.
[QUOTE="vieras";28434087]Mitä tarkoittaa tekstissäsi -92 päiväkodissa syntynyt? Kuka syntyy päiväkodissa? Kauheaa paahtamista muutenkin, ei kannata ap:tä yllyttää vielä isompaan liekkiin, rauhoittuahan hänen pitäisi. Mutta toisaalta, te samanikäiset tietty tiedätte kaikesta kaiken.[/QUOTE]

No oiskohan se kuule niin että hän on -92 syntynyt ja päiväkodissa töissä?

Kirjotusvirhe siellä tekstissä on voinut tapahtua, mutta sinä varmaan osaat kato silleen rivien välistä lukemalla kuitenkin tulkita oikein kun käyttää vinkvonk niitä omia aivojaan... :)

Joo ja hyvähän äiti minusta tämänkin ikäisenä tulis, sen voin ihan todeta. Kun katsoo esim. noita joitakin 26v huumemammojakin ja niin pois päin... Tai sitten ihan tälläsiä joilla ei oo kyllä mitään päihdeongelmaa, mielenterveysongelmaa tai muutakaan mut ollaan vaan niin kypsymättömiä että ei sen lapsen kanssa pärjätä !!

Omaa ikää myöskin kehiin jos huutelet. ;)
 
"huhhuh"
Sä oot ihan outo.

Täytin ite helmikuun alussa 18 ja voin sanoa, että kun oon ollu parisuhteessa 6 vuotta vanhemman miehen kanssa jolla 2010 syntynyt tytär. Niin ne jutut mitä oon kuullu lapsen äidistä, joka on saman ikäinen muuten kun mies eli 24 tällä hetkellä ja sitten toisesta eksästä joka oli -92 syntyny eli 21v tällä hetkellä ja kaikenlisäksi oli vielä töissä päiväkodissa jossa en yhtään sitten ihmettele sitä että hän lopetti...

Niin lasten oikea äiti huitelee missä sattuu ja panee muita miehiä, tyrkkää tytön isälleen vähän liiankin usein, mutta sitten siihen hommaan saatiin onneksi roti kun mies vei asian lastenvalvojalle ja siellä sanottiin että jos ei rupea lapsen äiti ottamaan nyt kunnolla osaa lapsen elämään, niin sitten siirtyy yksinhuoltajuus isälle, koska sitähän se isä jo periaatteessa koko ajan teki ilman mitään sellasia sopimuksia... Kun se lapsi oli kaiket päivät siellä ja harvakseltaan äitillään. Ämmä sitten itki siellä lastenvalvojalla kuset ja paskat housussa. Justjust.

Sitten tämä -92 syntyny päiväkodissa syntyny muija, just tuolleen aina kiukutteli sille miehelle siitä lapsesta että kun se lapsi on ykkönen ja se lapsi saa enemmän huomiota kuulemma kun hän ja läpäläpä. No tollasta se elämä vittu on uusperhe kuvioissa! Kai nyt jumalauta aikuisen, vielä päiväkodissa työskentelevän nuoren naisen tulee tajuta se. Kävi sääliks niin sitä lapsi raukkaa kun aina sen eessäkin tiuski ja kiukutteli kun mikäkin 13-15wee wittu...

Sen jälkeen kun minä ja mies mentiin yhteen, niin meilläpä toimii nämä asiat oikein loistavasti. :) rakastetaan kovasti toisiamme ja onneks mun luonne on aina ollu teini-iästä ylöspäin kun ei enää ite ollu mikään pikkulapsi, niin sit alko tuntee ite sellasta kiintymystä pieniä lapsia kohtaan. Sen jälkeen kun ikä anto periks niin aina oon ollu lapsirakas ja hyvin äidillinen.

Tuo sinun touhu on todella tyhmää ja lapsellista. Mutta kaltasia, ikäisiäsi, kirkuvia teinilehmiä on tuolla vielä hyvin paljon... Arvaanhan vaan, niin lähettelet tolle akalle jotain huorittelu viestejä? No joo, niin ne just sinun kaltaset ihmiset kiusas minua aikoinaan koulussa.

Kasvahan johonkin 30v+ ikään vielä ja toivon että sitten kaduttaa/hävettää oma toiminta.
Just joo, tästä nyt ei saanut mitään selvää ja kirjoittaja taitaa oikeasti olla joku 13-vuotias teini joka yrittää esittää aikuisempaa dissaamalla toisia. :D
 
tiinali94
Eli -93 syntynyt(kö)?
niin.


kiitos kaikille vastauksista, mä oon ymmärtänyt nyt paljon enemmän.

Itken helpotuksesta, olen ymmärtänyt nyt etten voi kieltää tunteitani, minun täytyy löytää syyt ja korjata ne. Tilanne syö meitä kaikkia. Lapsi on tulossa tänään tänne, minun pyynnöstäni.

Lapsi tulee olemaan minun etusijalla, mutta se ei tarkoita etteikö poikaystävä minustakin välittäisi ja minua rakastaisi. Saan olla poikaystäväni kanssa paljon enemmän kuin lapsi, vaikka sen täytyisi olla toisin päin.

Huomenna vielä vatvomaan näitä asioita ammattilaisen kanssa.
 
Nenni.
[QUOTE="huhhuh";28434115]Just joo, tästä nyt ei saanut mitään selvää ja kirjoittaja taitaa oikeasti olla joku 13-vuotias teini joka yrittää esittää aikuisempaa dissaamalla toisia. :D[/QUOTE]

No eiköhän täällä moni muukin dissaa tuota ap:tä ja vähän syystäkin?

Tottakai tuo minun kypsä asenne pistää silmään. :D

Kun ei sitä varmaan 18-vuotiaallakaan, saisi edes olla jo. Haha !! Kui sääli, lapsia 25-vuotiaaksi asti. Haha !!
 
Nenni.
niin.


kiitos kaikille vastauksista, mä oon ymmärtänyt nyt paljon enemmän.

Itken helpotuksesta, olen ymmärtänyt nyt etten voi kieltää tunteitani, minun täytyy löytää syyt ja korjata ne. Tilanne syö meitä kaikkia. Lapsi on tulossa tänään tänne, minun pyynnöstäni.

Lapsi tulee olemaan minun etusijalla, mutta se ei tarkoita etteikö poikaystävä minustakin välittäisi ja minua rakastaisi. Saan olla poikaystäväni kanssa paljon enemmän kuin lapsi, vaikka sen täytyisi olla toisin päin.

Huomenna vielä vatvomaan näitä asioita ammattilaisen kanssa.
Upeeta. Toivottavasti saat pääs kuntoon!! :)

Eikä oo muuten mikään häpeä mennä ammattilaiselle juttelemaan. Itsekin olen joskus käynyt, masennuksen ja ahdistuksen takia. Suosittelen.

Ps. ja ainiin, kasva aikuiseksi.
 
Sä oot ihan outo.

Täytin ite helmikuun alussa 18 ja voin sanoa, että kun oon ollu parisuhteessa 6 vuotta vanhemman miehen kanssa jolla 2010 syntynyt tytär. Niin ne jutut mitä oon kuullu lapsen äidistä, joka on saman ikäinen muuten kun mies eli 24 tällä hetkellä ja sitten toisesta eksästä joka oli -92 syntyny eli 21v tällä hetkellä ja kaikenlisäksi oli vielä töissä päiväkodissa jossa en yhtään sitten ihmettele sitä että hän lopetti...

Niin lasten oikea äiti huitelee missä sattuu ja panee muita miehiä, tyrkkää tytön isälleen vähän liiankin usein, mutta sitten siihen hommaan saatiin onneksi roti kun mies vei asian lastenvalvojalle ja siellä sanottiin että jos ei rupea lapsen äiti ottamaan nyt kunnolla osaa lapsen elämään, niin sitten siirtyy yksinhuoltajuus isälle, koska sitähän se isä jo periaatteessa koko ajan teki ilman mitään sellasia sopimuksia... Kun se lapsi oli kaiket päivät siellä ja harvakseltaan äitillään. Ämmä sitten itki siellä lastenvalvojalla kuset ja paskat housussa. Justjust.

Sitten tämä -92 syntyny päiväkodissa syntyny muija, just tuolleen aina kiukutteli sille miehelle siitä lapsesta että kun se lapsi on ykkönen ja se lapsi saa enemmän huomiota kuulemma kun hän ja läpäläpä. No tollasta se elämä vittu on uusperhe kuvioissa! Kai nyt jumalauta aikuisen, vielä päiväkodissa työskentelevän nuoren naisen tulee tajuta se. Kävi sääliks niin sitä lapsi raukkaa kun aina sen eessäkin tiuski ja kiukutteli kun mikäkin 13-15wee wittu...

Sen jälkeen kun minä ja mies mentiin yhteen, niin meilläpä toimii nämä asiat oikein loistavasti. :) rakastetaan kovasti toisiamme ja onneks mun luonne on aina ollu teini-iästä ylöspäin kun ei enää ite ollu mikään pikkulapsi, niin sit alko tuntee ite sellasta kiintymystä pieniä lapsia kohtaan. Sen jälkeen kun ikä anto periks niin aina oon ollu lapsirakas ja hyvin äidillinen.

Tuo sinun touhu on todella tyhmää ja lapsellista. Mutta kaltasia, ikäisiäsi, kirkuvia teinilehmiä on tuolla vielä hyvin paljon... Arvaanhan vaan, niin lähettelet tolle akalle jotain huorittelu viestejä? No joo, niin ne just sinun kaltaset ihmiset kiusas minua aikoinaan koulussa.

Kasvahan johonkin 30v+ ikään vielä ja toivon että sitten kaduttaa/hävettää oma toiminta.
Voi jestas....
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos

Yhteistyössä