se "löysi" eilen sen ainoan nukkensa ja antoi sille nimeksi Raili. Nyt se on iha tohkeissaan siitä, kun hänellä on oma nukke ja hän saa sitä hoitaa .
Joo, turhis
Joo, turhis
Kylläpä pitää pilkkua viilata....Alkuperäinen kirjoittaja hei vaan sulle:että olet alkanut tekemään aika paljon kirjoitusvirheitä? Olen jo pitkään katsonut, että näin..
Mietin vaan kun mullekin sulla oli pokkaa sanoa yhden virheen takia: että opettele ensin kirjoittamaan jne. Joo, turhis.. (vai onko sittenkään?)
Mitä vittuu joku vähän nolifeAlkuperäinen kirjoittaja MS-J:Kylläpä pitää pilkkua viilata....Alkuperäinen kirjoittaja hei vaan sulle:että olet alkanut tekemään aika paljon kirjoitusvirheitä? Olen jo pitkään katsonut, että näin..
Mietin vaan kun mullekin sulla oli pokkaa sanoa yhden virheen takia: että opettele ensin kirjoittamaan jne. Joo, turhis.. (vai onko sittenkään?)
Olen huomannut - meidän näppis on rikki .Alkuperäinen kirjoittaja hei vaan sulle:että olet alkanut tekemään aika paljon kirjoitusvirheitä? Olen jo pitkään katsonut, että näin..
Olisiko helpompi sanoa, että sulkisitko ikkunaa hieman, tai jätä vähän auki?Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri :Elopompelo, äikänope, mikä kieliopillinen muoto on, jos sanotaan, että laita ikkunaa KIINNEMMÄKSI? Vai onko se yleensäkään mikään kieliopillinen muoto - tai yleensäkään edes suomea?
täällä Savossa ei ole tapana kielellä hienostella Halusinkin vain tietää, onko tuolle muodolle olemassa mitään kieliopillista määritelmää vai onko se jou kielen sekamuotoAlkuperäinen kirjoittaja kaisa:Olisiko helpompi sanoa, että sulkisitko ikkunaa hieman, tai jätä vähän auki?Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri :Elopompelo, äikänope, mikä kieliopillinen muoto on, jos sanotaan, että laita ikkunaa KIINNEMMÄKSI? Vai onko se yleensäkään mikään kieliopillinen muoto - tai yleensäkään edes suomea?
Ei partikkeleista (kiinni) voi mudostaa vertailuasteita, vaikka tuo komparatiivi yrittää ollakin .Alkuperäinen kirjoittaja kyssärin kysyjä:täällä Savossa ei ole tapana kielellä hienostella Halusinkin vain tietää, onko tuolle muodolle olemassa mitään kieliopillista määritelmää vai onko se jou kielen sekamuotoAlkuperäinen kirjoittaja kaisa:Olisiko helpompi sanoa, että sulkisitko ikkunaa hieman, tai jätä vähän auki?Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri :Elopompelo, äikänope, mikä kieliopillinen muoto on, jos sanotaan, että laita ikkunaa KIINNEMMÄKSI? Vai onko se yleensäkään mikään kieliopillinen muoto - tai yleensäkään edes suomea?