se "löysi" eilen sen ainoan nukkensa ja antoi sille nimeksi Raili. Nyt se on iha tohkeissaan siitä, kun hänellä on oma nukke ja hän saa sitä hoitaa
.
Joo, turhis
Joo, turhis
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei vaan sulle:että olet alkanut tekemään aika paljon kirjoitusvirheitä? Olen jo pitkään katsonut, että näin..
Mietin vaan kun mullekin sulla oli pokkaa sanoa yhden virheen takia: että opettele ensin kirjoittamaan jne. Joo, turhis.. (vai onko sittenkään?)
Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Alkuperäinen kirjoittaja hei vaan sulle:että olet alkanut tekemään aika paljon kirjoitusvirheitä? Olen jo pitkään katsonut, että näin..
Mietin vaan kun mullekin sulla oli pokkaa sanoa yhden virheen takia: että opettele ensin kirjoittamaan jne. Joo, turhis.. (vai onko sittenkään?)
Kylläpä pitää pilkkua viilata....
Alkuperäinen kirjoittaja hei vaan sulle:että olet alkanut tekemään aika paljon kirjoitusvirheitä? Olen jo pitkään katsonut, että näin..
Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri :Elopompelo, äikänope, mikä kieliopillinen muoto on, jos sanotaan, että laita ikkunaa KIINNEMMÄKSI? Vai onko se yleensäkään mikään kieliopillinen muoto - tai yleensäkään edes suomea?
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri :Elopompelo, äikänope, mikä kieliopillinen muoto on, jos sanotaan, että laita ikkunaa KIINNEMMÄKSI? Vai onko se yleensäkään mikään kieliopillinen muoto - tai yleensäkään edes suomea?
Olisiko helpompi sanoa, että sulkisitko ikkunaa hieman, tai jätä vähän auki?
Alkuperäinen kirjoittaja kyssärin kysyjä:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri :Elopompelo, äikänope, mikä kieliopillinen muoto on, jos sanotaan, että laita ikkunaa KIINNEMMÄKSI? Vai onko se yleensäkään mikään kieliopillinen muoto - tai yleensäkään edes suomea?
Olisiko helpompi sanoa, että sulkisitko ikkunaa hieman, tai jätä vähän auki?
täällä Savossa ei ole tapana kielellä hienostellaHalusinkin vain tietää, onko tuolle muodolle olemassa mitään kieliopillista määritelmää vai onko se jou kielen sekamuoto