Poikani on koko hiihtoloman kotona kanssani.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieraana"
Ja mun lapsi on koko viikon varahoidossa koska itse olen töissä. Mieluusti olisin lomalla tuolloin mutta aina ei vaan onnistu saamaan kun on muitakin halukkaita lomailijoita.
 
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="huihai";30589543]Voi poikaparkaa! Pääsiskö edes mummolaan tjn?[/QUOTE]

Miten niin poikaparka? tuskin on paljoa mummolassa joku päivä saattaa siellä pari tuntia käydä ja kylpylään ei mennä, miehellä ei ole varaa lomaan. Kesänkin kokonaan poika on mun kanssani kotona,miehellä ei ole lomaa ja sairauksieni takia en lähde kaksin lapsen kanssa matkustelemaan.
 
Mun lapset ovat osan hiihtolomasta isällään ja osan meillä. Mutta meillä aikuisilla -ihan kaikilla- on sen koko viikon duunia. Elikäs ovat sit keskenään.

Ellei mummo halua yöksi luokseen (todennäköistä) tai velipoika kyläilemään (sielläkin kyllä ovat työpäivän ajan keskenään).

Ei se siis muillakaan oo suksien pakkailua ja vrällä lappiin tai palmujen alla loikoilua.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30590175]Miten niin poikaparka? tuskin on paljoa mummolassa joku päivä saattaa siellä pari tuntia käydä ja kylpylään ei mennä, miehellä ei ole varaa lomaan. Kesänkin kokonaan poika on mun kanssani kotona,miehellä ei ole lomaa ja sairauksieni takia en lähde kaksin lapsen kanssa matkustelemaan.[/QUOTE]tulihan se sairaus sieltä
 
"aito ammattivalittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30590286:
tulihan se sairaus sieltä
Tottakai tuli vai lähtisitkö lapsen kanssa satojen kilometrien päähän kaksin lomalle vaikka voisi käydä niin ettet huimauksen takia pääse sängystä ylös?
 
muistutus
Jos nyt kumminkin kävisi niin, ettei sinua huimaisi ja menisitte kylpylään (sinulla kun nämä suunnitelmat tuppaavat lennossa vaihtuvan), niin muistathan mitä kannattaa tehdä sitä ennen?
 
"aito ammattivalittaja"
Ensiksikin, ei kait lapsen tarvii joka loma päästä jonnekkin?

Toiseksi. Mitä teet jos sinua huimaa kotona niin paljon ettet voi hoitaa poikaa koko viikkoa? Siis laittaa ruokaa jne.
Ei varmaan tarvitse aina päästä jonnekkin. Aina olen ruuan pystynyt laittamaan, ainakin seiniä pitkin kulkemaan että selvitty on jotenkin vaikka olisi yhtäkkiä tullut huimauskohtaus tms.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30590630]Ei varmaan tarvitse aina päästä jonnekkin. Aina olen ruuan pystynyt laittamaan, ainakin seiniä pitkin kulkemaan että selvitty on jotenkin vaikka olisi yhtäkkiä tullut huimauskohtaus tms.[/QUOTE]

Onko sulla menieren tauti vai verenpaineongelma?
 

Yhteistyössä