Poikamiehen tarina

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 31v poikamies,ihan tavallinen,komeaksi sanottu mutta ujo.
On perjantai ilta ja päätän lähteä muutaman kaljan jälkeen lähibaariin niinkuin tapana on.Tuttuja on taas niinkuin viimeviikonloppuna,kiva heitä morjestaa ja jutella siinä sivussa.Oman ikäisiä naisiakin on mutta ehkä ne etsii menevämpää seuraa,kivahan heitäkin on katsella.
Istahdan itsekseni sivummalle,seuraan ihmisiä.Nuo on varmasti vasta pääseet baariin,kaikki uutta ja mahtavaa.Pariskunta selvittelee välejään viinan voimalla..Heh,onneksi taidan herätä omasta kotoa niin lähden aamulla haukkaan raitista meri-ilmaa rannalle ajattelen itsekseni olutta hörppien.

-Anteeksi,saanko istua tähän- kuuluu viereltä
Katson häntä,vanhempi nainen viinilasi kädessään
-Istu vaan- vastaan kohteliaasti
Nainen ei vaikuta kovin humalaiselta,hän juttelee ihan arkisia asioita kanssani.Seuraamme muita ja hieman naureskellen.
Nousen ylös ja lähden sanon hakevani olutta,herrasmiehenä kysyn että voisinko tuoda hänellekkin kun lasi näyttää tyhjältä.Tämä sopii ja hän aikoo tarjota seuraavat.

Ilta kuluu valomerkkiin ja lähdemme ulos.Jätämme nuoret tanssiin,tai no on siellä omani ikäisiä kylläkin.
Lämmin kesäyö.
Nainen kysyy josko haluaisin tulla kahville hänen luo,ajattelen että mikäs ettei ihan mukavahan hänen kanssaan on jutella.

Hän sanoo asuvan parinkilometrin päässä ja menemme kävellen.
Astelemme vierekkäin,hän on varmaan jotain 150cm..päätä lyhyempi mua.Katson häntä.Hän katsoo takaisin ja hymyilee.Kääntää katseensa eteenpäin.Ensimmäistä kertaa minulla kuohahtaa,siis vasta nyt että tässä tuleekin muutakuin kahvit.
Leveä lanne vaaleissa caprihousuissa,avokauluksinen ja lyhytyhihainen paita..rintavako näkyy.Sormemme hakeutuu yhteen ja kävelemme käsikädessä..hmm farkuissani tuntuu hienoista elonmerkkiä kalultani joka kasvaa reittäni vasten.

-No niin nyt ollaan perillä.Nainen sanoo omakotitalon edessä.
Nielaisen ja katson,justjust..vähän eri kuin oma vuokrayksiöni ajattelen itsekseni.
Nainen avaa oven samalla katsoen mua hymyillen.Menen hänen perässään sisälle.Riisun hänen takkinsa ja otan sitten omani.Hän näyttää naulakon..katsomme toisiamme ja alamme suudella..Suudella kiihkeästi.Maistelen ja käteni tunnusteleen hänen pakaroitaan,toinen rintaa paidan päältä.

-Mennään tänne olkkariin,nainen sanoo ääni väristen ja liikuskelemme epämääräisesti suudellen kohti olohuonetta.
Tunnen kuinka hänen sormensa aukaisee vyötäni.Annan kaluni nousta kunnolla ja samalla vedän hänen caprit reisille.
Toinen käteni on nostanut paidan hänen rintojen päälle,valtavat rinnat valkoisissa rintaliiveissä.
Hän avaa farkkuni ja vetää niitä alas,löysät boxerini lipuvat samalla nilkkoihini ja kaluni jännittyy pystyyn hänen vatsaa vasten.

-Odota. hän sanoo keittiön kohdalla ja menee nopeasti keittiön kaapinpäältä kurottaan jotain.
-Olihan täällä. hän laskeutuu kortsu kädessään ja kääntyy muhun päin
Seison housut nilkoissa ja t-paita päällä,kalu kivikovana.
Katsomme toisiamme,hänen pikkareiden välistä näkyy hienoinen karvoitus,toinen nänni on esillä liiveistä.
-Ei hitto sinä oot nuori,varmaan mun pojan ikäinen.Nainen sanoo mennen hieman epävarmasti.Tunnen itseni pikkupojaksi.
Hän astelee eteeni.
-Oiskohan meidän parempi juoda ne kahvit vaan.Hän sanoo jotenkin myötätuntoisena,kuin katuvana.
Samalla hän vavahtaa kaluani joka osuu taasen hänen vatsaansa.
Hän katsahtaa nopeaan alas ja ottaa askeleen taakse.Hänen sormensa alkaa avaan kondomipakettia.

-En ole sitten mikään pubiruusu,lähdin vaan katsoon menoa,mutta..nainen sanoo astuen lähemmäs ja katsoo samalla kortsua kumminpäin se tulee.Hän ottaa sormenpäillä kalustani kiinni ja toisella kädellä laittaa kortsun terskalle.
Sitten hän nostaa katseensa silmiini ja tulee ihan viereeni seisoon..aamu aurinko paistaa keittiön ikkunasta sisään.

-Krhöm hän yskähtää vienosti ja vie kätensä liiveille,vetäen rintansa esiin.Hänen kietoo toisen kätensä ympärilleni ja vetää mut itseensä kiinni katsoen silmiini.Tunnen kuinka hänen kätensä rullaa kortsun kalulleni.Huohahdan ja katseeni harhautuu kaluni kautta ikkunaan ja hänen rinnoille.

Hän alkaa runkata mua,hänen rintansa heiluvat kätensä tahtiin...ei hitto,mä en kestä kauoa ajattelen.Ei mennyt varmaan minuuttiakaan kun vaikeana murjahdan ja nytkähdän.Kortsu täyttyy vaaleasta spermasta.
Hän katsoo alas kaluani ja sitten silmiini hienoisella hymyllä.

-Juuh,no niin..tuolla on vessa.Nainen sanoo vienolla hymyllä ja tunnen samalla kuinka hän vetää kortsun kalultani räpsähtäen.
Kävelen vessaan ja katsahdan taakseni,nainen vetää housujaan jalkaan ja paitansa päälle.

Puhdistettua itseni menemme vielä pihalle tupakille,juttelemme hieman ja toivotamme hyvät yöt.Lähden käveleen komeassa kesä aamussa kotiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä