69 syytä 7/j/6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minullahan on kotonani uima-allas vieläpä melkoisen iso sellainen ja tämän yhteydessä on punttisali.
Joitakin kymmeniä kertoja olen yksin kotona ollessani pyytänyt Marikaa uimaan meille ja olemme sen jälkeen rakastellut kiihkeästi.
Oli taas sellainen päivä kun olin yksin kotona ja Marika oli tulossa muutaman minuutin päästä.

Marika tuli autollaan pihaan ja kävin avaan oven ja pyysin häntä sisälle.
Menimme työhuoneeseeni ja istuin siinä tuolille. Marika oli värjäyttänyt hiuksensa punaiseksi. Ne olivat saparoilla mikä tarkoittaa, että laukeaisin hänen kasvoilleen silloin kun hän ottaa suihin minulta.
Meillä on muutamia tällaisia asioita mitä noudatamme, helpottaa asioita.
Marika tuli syliini istumaan ja suutelimme pitkään. Käteni hyväili hänen sukkahousujensa verhoamia reisiään ja kaluni seisoi kiimassa housujeni alla. Marikan lyhyistä lyhyin halkiohame tarjosi minulle seksikkään näkymän hänen jalkoihinsa. Välillä silmäni vaelteli Marikan isoihin rintoihin mitkä olivat seksikkäät hänen tiukan toppinsa peittämänä. Eihän se paljon peittänyt.
Nostin Marikan pöydälleni ja otin housuni alas,repäisin hänen sukkahousuihin reiän ja työnnyin kiimalla hänen pillunsa sisään. Aloin panna häntä kiivaasti. Kohta nostin hänen jalkansa olkapäilleni ja tämän jälkeen panin entistä kiivaammin ja kaluni syöksi ison spermamäärän hänen pillunsa sisään.
Heti tämän jälkeen Marika tuli jalkojeni väliin ja alkoi imeä kaluani kiivaasti.
Hän teki tätä niin kauan, että näki, että kohta tulen ja otti kaluni pois suustaan ja sillä hetkellä spermani lensivät hänen kasvoilleen.

Tämän jälkeen menimme uima-altaalle. Saunan pukuhuoneeessa riisuimme ja laitoin uimahousut ja Marika kävi suihkussa ja laittoi ns pylly bikinit päälleen ja hän näytti tyrmäävältä
Hän oli aiemmin sohvalls näykkinyt korvaani, mikä tarkoittaa, että saan hänen peppuaan. Tänäkin on yksi meidän asioista millä seksiä ohjaamme ilman sanoja.
Uimme ja suutelimme välillä. Käteni hyväili Marikan täydellistä vartaloa ja hyväiln ja puristelin Marikan seksikästä peppua. Kaluni kovettui entisestään ja minun teki mieli panna tuota herkkupersettä. Marika välillä nousi vedestä ja käveli tekemässä salilaitteilla . Samalla hän sai tarkoituksella esitellä peppuaan ja vartaloaan minulle.
Hän halusi saada minut sekoamaan hänestä. Kaluni oli räjähtää.
Nousin ylös altaasta ja kävelin hänen taakseen.Aloin hitaasti työntyä hänen pylly bikinien välistä hänen peppuunsa.
Hitaasti työnsin kaluani hänen sisäänsä ja saatuani kaluni hänen sisäänsä aloin liikuttaa sitä hitaasti ja sitten kiihtyvällä tahdilla. Otin hänen pakaroistasn kiinni ja aloin panna häntä kiivaasti kunnes kaluni ruiskaisi spermat hänen pepun sisään.
Tämän jälkeen Marika meni suihkuun ja menin perässä.
Suutelimme ja pesimme toisemme .

Menimme keittiöön syömään vähän.
Söimme ja joimme kahvit. Tämän jälkeen menimme makuuhuoneeseen sänkyyn.
Marika kävi pukeutumassa.
Tällä kertaa hänellä oli päällään seksikäs alusasu ja nuolin hänen pilluaan pitkään. Hän sai kaksi kertaa orgasmin
Lauettuani hän tuli syliini istumaan ja suutelimme pitkään ja kiihkeästi. Tämän jälkeen hän alkoi hitaasti ratsastaa kaluni päällä. Marikan pillu tuntui hyvältä. Hänen isot rinnat heilui upeasti edessäni ja välillä hyväilin niitä. Marikan ratsastettua todella kauan kalullani ja hän tuntui olevan aivan väsynyt saadessaan yhä uudelleen ja uudelleen orgasmin.Marikan reidet olivat hyytelöä. Hän on erinomaisessa kunnossa joten nyt olimme rakastellut tosi kauan.
Hän ei halunnut vaihtaa asentoa, vaan tuntui olevan tärkeää, että saa minut tulemaan näin. Marika sai taas orgasmin ja hän alkoi olla huvittanut kun en laukea.
Tämän jälkeen hän nousi ylös ja istui syliini kasvot poispäin minusta ja alkoi ratsastaa kaluni päällä uudelleen. Hän tiesi, että kun katson hänen upeaa persettään niin kohta laukean.
Ja kohta kaluni kovettui entisestään ja spermaa lensi todella kovalla paineella hänen pillunsa sisään. Ja yhä uudelleen ja taas uudelleen. Työvoitto hän sanoi ja tuli istuun syliini kasvot minuun päin ja alkoi suudella minua.
Emme hänen lähtöään annoin hänelle kirjekuoren missä on yksi pankkikorttini ja se on hänen käyttöönsä. Saldoa siinä 55000.

Yhteistyössä