69 syytä 11/6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Marikan jalka tervehtyi ja sen jälkeen hän muutti sinne unelmiensa asuntoon minkä hänelle ostin.
Olin Saran kanssa rakastellut viikossa 3-6 kertaa ja nyt on olin menossa Marikan luokse.
Menin omilla avaimilla sisään ja eteisen kautta olohuoneeseen missä Marika oli.
Tästä lähtien Janne saat nauttia minusta.
Luulen, että sinun on aika vähentää Saran kanssa Marika sanoi.
Minä; Osaat lukea ajatuksiani hyvin. Eilen sovimme Saran kanssa, että pidämme taukoa ja hän menee kursseille.
Luonnollisesti hänen tulevat opiskelut on maksettu, ettei niistä huolta.

Katselin Marikaa, hänellä oli päällään mustat sukkahousut, punainen mekko, mikä oli puoleen reiteen.
Itselläni on päälläni suorat housut ja siisti paita.
Marika on tyrmäävän seksikäs. Hän tuli syliini istumaan ja suuteli minua kiihkeästi. Janne, haluaisitko olla kimpassa minun ja jonkun toisen naisen kanssa ?
Mene makuuhuoneeseen ja riisu.Ota se pilleri,mikä on näihin varuksi vaikka jaksat hyvin niin tänään ei haittaisi vaikka jaksaa määrättömästi.

Menin makuuhuoneeseen sänkyyn, riisuin housuni ja paitani pois, ei jäänyt mitään päälleni. Otin seisokkia parantamaan pillerin, että jaksaa koko päivän,( vaikka neljästi jaksan laueta parhaimmillaan) Marika tuli toisesta makuuhuoneesta päällään musta yöasu.Odota Janne, käyn ovella

Marika kävi avaamassa oven ja jonkin ajan päästä hän tuli makuuhuoneeseen Sannan kanssa (Aiemmin kerrottu Pitkä nainen, varmaan 175 cm Melko isot rinnat ja peppu on iso, mutta nainen vaikuttaa sporttiselta. Pitkät tummat hiukset)
Moi Janne, Marika pyysi minua, koska eilen oli kuulemma syntymäpäiväsi, mikä oli totta ja yllätyin kun Marika tiesi tämän.
Sannalla oli punainen yöasu, just pepun peittävä kuten Marikankin.
Sannan perse oli aika isohko, seksikäs.

Kummatkin naiset tulivat sänkyyn ja alkoivat imeä kaluani vuoronperään. Kaluni kovettui nopeasti ja se seisoi kuin rautakanki. Tämän jälkeen Marika tuli syliini istumaan ja suutelimme ja alkoi ratsastaa kaluni päällä ja Sanna tuli istuun pääni ylle ja aloin nuolla hänen pillua. Marika ratsasti kalullani saaden orgasmin ja samalla nuolin Sannalle orgasmin.
Kaluni laukesi kerran Marikan pilluun ja tämän jälkeen Marika jatkoi kalullani ratsastamista saaden toisen orgasminsa.
Tämän jälkeen Sanna alkoi nuolla Marikan pillua ja itse aloin panna takaapäin Sannaa pilluun. Marika vaikeroi vähitellen ja sai orgasmin tämän jälkeen Sanna sai orgasmin ja heti sen perään ruiskin spermani Sannan pilluun. Voi, että hänen perse on isohko seksikäs perse.

Tämän jälkeen molemmat naiset alkoivat imeä kaluani vuoronperään toistamiseen.
No, kovaksihan se nopeasti meni ja tämän jälkeen Sanna meni selälleen ja Marika meni nuolemaan Sannan pillua ja aloin panna Marikaa takaapäin pilluun. Sanna voihki ja voihki ja sai orgasmin itse laukesin tällöin Marikaan.
Tämän jälkeen Marika totesi, että nyt Janne nuolet minua kun aina ruiskutat sitä spermaasi minut täyteen.
Menin selälleni ja Marika tuli päälleni ja peruutti perseensä ja pillunsa suuni eteen ja laskeutui alaspäin ja aloin nuolla hänen pilluaan. Samalla Sanna tuli ratsastaa kaluni päällä ja naiset alkoivat suudella toisiaan .
Kaksi kaunista naista. Uskomattoman seksikkäitä naisia ja molemmat vieläpä aivan ihania.
Sanna ratsasti pitkään kalullani ja Marika sai orgasmin kun nuolin häntä kiihkeästi. Annoin ihan kaikkeni hänen nuolemisessaan. Tämän vuoksikin aikaa meni, en laskenut naisten saamia orgasmeja, hukku ajan taju täysin. Lopuksi kaluni ruiski pienen määrän spermaa Sannan sisään.

Naiset tulivat molemmat viereeni kainaloon.
Minä; Ootte ihania naisia.Kiitos teille.
Olimme jonkun aikaa sängyssä. Tämän jälkeen naiset kävivät pesulla ja itsekin kävin.
Sanna lähti kotiinsa ja jäin Marikan kanssa kaksin.

Sanoin Marikalle;,Huomenna käyn mökillä vähän töissä.
Suutelimme pitkään ja kiihkeästi.
Puristin Marikan tiukkaa persettä ja sanoin; Kiitos,kun oot olemassa.
Nähdään maanantaina, tule mökille silloin,on yksi asia.

Yhteistyössä