V
vieras
Vieras
Ollaan ottamassa kissanpentua ja nyt en osaa päättää et kumpikohan otettais. Nyt kehukaa/haukkukaan puolesta ja vastaan et kumpi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos en aio leikkauttaa niin kumpi parempi
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksesta tiedän:Omien hermojen säästämiseksi, leikkauta. Täällä päin maksaa yhden kollin leikkaus 50e, mikä ei mun mielestä oo mikään järjetön summa.
Se on ihan arpapeliä, että alkaako kissa merkkailemaan ilman leikkausta. Varsinkin, jos sillä on joku elukkakaveri, varmasti merkkailee.
Mulla ei ollut heti varaa leikkauttaa kahta poikaa ja kuukauden ne pissaili sisälle ihan joka paikkaan, kauheen työn oon tehny, että oon saanu hajun pois.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksesta tiedän:Omien hermojen säästämiseksi, leikkauta. Täällä päin maksaa yhden kollin leikkaus 50e, mikä ei mun mielestä oo mikään järjetön summa.
Se on ihan arpapeliä, että alkaako kissa merkkailemaan ilman leikkausta. Varsinkin, jos sillä on joku elukkakaveri, varmasti merkkailee.
Mulla ei ollut heti varaa leikkauttaa kahta poikaa ja kuukauden ne pissaili sisälle ihan joka paikkaan, kauheen työn oon tehny, että oon saanu hajun pois.
Mä ajattelin et se on kalliimpi
Meillä on koira. Narttu ja mä en tykkään sen juoksuajasta lainkaan.