V
"vieras"
Vieras
äitiäkin harmittaa, kun rahanmenoa taas 200...maksettu jo 1700 niin ottaa kyllä kupoliin..jospa ensi kerralla pääsisi läpi!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On kyllä sanottava, että tuota inssiajoa ei oikein voi verrata mihinkään normaaliin ajoon, kun se aiheuttaa ylimääräistä jännitystä ja siinä syynätään kaikkea niin älyttömän tarkkaan ja riippuu vielä miten tarkka inssi siinä vieressä istuu. Tulee varmaan helpommin tehtyä ihan älyttömiäkin virheitä, kun jännittää niin paljon.
Toisaalta miten muutenkaan sitä ajotaitoa punnitsisi.
Rahanmeno harmittaa tottakai, mutta kyllä poika inssistä läpi pääsee sitten kun on ajotaidoiltaan valmis.
Mulla meni kirjalliset ja inssi läpi ekalla yrityksellä. Enkä aja autoa ikinä, eli se siitä ajokortin hyödystä.
Saanko udella mikset aja?
Mä ymmärrän jos vilkkaan kaupungin lapsi ei inssistä ekalla kerralla läpi mene, mutta kertokaa mulle, miten on mahdollista, että joku reputtaa kirjalliset?! Herran jestas, kysymykset ovat alakoulutasoa, eikä sitä ajo-opetuskirjaa tarvitse edes vilkasta sitä varten!
Ei ole vaan ollut tarvetta, tai sellainen olo. Monta vuotta oltiin autottomia koska emme tarvinneet autoa, viime syksynä ostimme taas auton miehen työmatkojen takia.
Ajoin kesällä 2004 viimeeksi, jos oikein muistan. Mun kouluun kävelee 15 minuutissa, ja busseja kulkee ainakin 10 kpl tunnissa jos keskustaan tms haluan (matkustan opiskelijahintaan, molemmat lapset ilmaiseksi, ja vältyn parkkiongelmilta).
Olisihan mulla auto käytössä oikeastaan joka päivä, ja ajatuksena on ollut alkaa taas ajamaan, mutten ole vielä saanut aikaiseksi. Jos vaikka ensi viikolla kokeilis taas![]()
Mä ymmärrän jos vilkkaan kaupungin lapsi ei inssistä ekalla kerralla läpi mene, mutta kertokaa mulle, miten on mahdollista, että joku reputtaa kirjalliset?! Herran jestas, kysymykset ovat alakoulutasoa, eikä sitä ajo-opetuskirjaa tarvitse edes vilkasta sitä varten!