Poika näki äidin menehtyvän :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vee

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2222897

Vakavaksi vetää. Poika näki äitinsä kuoleman. Ja valiokansalaisilla ei ole selkärankaa tunnustaa, kuka oli ajaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Minäkin olen nähnyt isäni kuolevan. Olin silloin 7-vuotias.

Voi, vetää sanattomaksi :hug:

Saako kysyä, oliko kysymyksessä sairauskohtaus-ei ole pakko vastata, ymmärrän jos et halua. Itse näin lähisukulaisen sydänkohtauksen 5 vuotiaana, ja se jäi kyllä elävästi mieleen. Aikuisten hätä, ambulanssi ja kaikki muu...

millainen moraali sellaisella ihmisellä joka ei tunnusta ajaneensa ihmisen päälle? Tottakai on vakavaa ja kärsii seuraukset mutta miksi pimittää tietoa siitä kuka ajoi? Leffoistako salailu opitaan ja ajatellaan että ei tule tuomiota kun ei kerrota vai mistä?

Jotenkin tuntuu, että nykynuoret lahtaavat jonkun parin päivän välein. Piilottavat ruumiita ja listivät ihmisiä tuosta vaan vaikka näiden lasten silmien edessä. Hyi helvetti.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:

Saako kysyä, oliko kysymyksessä sairauskohtaus-ei ole pakko vastata, ymmärrän jos et halua. Itse näin lähisukulaisen sydänkohtauksen 5 vuotiaana, ja se jäi kyllä elävästi mieleen. Aikuisten hätä, ambulanssi ja kaikki muu...

Kyllä, sydäninfarktiin kuoli. Ja kyllä, jätti aika syvät jäljet.

Tää on niin tätä nykyaikaa. ennen sentään oli kunnian mies ja nainen, että jäi selvittämään tapahtuman, jos oli osallinen. nyt vaan karkuun ...
Ihmiset on mennyt raiteiltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jokaei:
millainen moraali sellaisella ihmisellä joka ei tunnusta ajaneensa ihmisen päälle? Tottakai on vakavaa ja kärsii seuraukset mutta miksi pimittää tietoa siitä kuka ajoi? Leffoistako salailu opitaan ja ajatellaan että ei tule tuomiota kun ei kerrota vai mistä?

munattomia kakaroita :kieh:
vapaa kasvatus.....

Pitäskö kerätä jotain avustusta pojalle jotta hän pääsisi kunnon terapiaan asian tiimoilta, ja kysyn ätä nyt ihan tosissani, sillä tiedän että julkisella puolella pitkäkestoinenkin tiivis terapia ei toteudu ei oo resursseja, ja vielä pienestä aikkakunnasta kyse...

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:

Kyllä, sydäninfarktiin kuoli. Ja kyllä, jätti aika syvät jäljet.

:hug:

Alkuperäiseen aiheeseen liittye; en voi edes ajatella, miten tytär 12v reagoisi, jos näkisi minun/ isänsä jäävan auton alle ja menehtyvän :( En voi edes kuvitella :(

Yhteistyössä