N
nasu
Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1687150
Kivn puhelinlaskun poika saanu aikaan.
Kivn puhelinlaskun poika saanu aikaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Vähän pitäisi lapsellakin olla älliä päässä että mitä tilaillaan ja mitä maksaa.
Operaattorin virhe ilmeisesti, jos oli estot pyydetty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:Lähtis pojalta puhelin, karkkipäivät ja kavereiden kanssa hengailu tooooooosi pitkäksi aikaa meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:Lähtis pojalta puhelin, karkkipäivät ja kavereiden kanssa hengailu tooooooosi pitkäksi aikaa meillä.
natsimutsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:Lähtis pojalta puhelin, karkkipäivät ja kavereiden kanssa hengailu tooooooosi pitkäksi aikaa meillä.
natsimutsi
kuinka niin? No ei mun tenavat oo tehny ikinä tollasta ja niillä on ollu puhelimet eppuluokasta lähtien. Tiukka keskustelu maksullisista palveluista käyty enneku on puhelimen saanu ja mulla on aina ollu saldomuistutus lasten saldoista mun puhelimeen. Tosin noi makulliset hommat voi päivittyä tosi viiveellä, mut saldorajat sun muut auttaa asiaa pienillä lapsilla.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:Lähtis pojalta puhelin, karkkipäivät ja kavereiden kanssa hengailu tooooooosi pitkäksi aikaa meillä.
natsimutsi
kuinka niin? No ei mun tenavat oo tehny ikinä tollasta ja niillä on ollu puhelimet eppuluokasta lähtien. Tiukka keskustelu maksullisista palveluista käyty enneku on puhelimen saanu ja mulla on aina ollu saldomuistutus lasten saldoista mun puhelimeen. Tosin noi makulliset hommat voi päivittyä tosi viiveellä, mut saldorajat sun muut auttaa asiaa pienillä lapsilla.
Se on kuin linnatuomio jos sä et antais edes kavereita tavata, pöyristyttävää ihan suoraan sanottuna.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:Lähtis pojalta puhelin, karkkipäivät ja kavereiden kanssa hengailu tooooooosi pitkäksi aikaa meillä.
natsimutsi
Se on kuin linnatuomio jos sä et antais edes kavereita tavata, pöyristyttävää ihan suoraan sanottuna.
no tuota kun en ole mun lasten kaveri vaan vanhempi joka asettaa niille rajat. Ja jos lähtee lapsella homma lapasesta niin kotiarestia seuraa. Enkä suoraan sanottuna ymmärrä sinun ajatuksen juoksua.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Inhimillinen virhe... Saisivat v*ttu edes korvata sen.
Täällä lähtee kohta operaattori vaihtoon. :kieh:
Terveisin, DNA:n asiakas
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Ei helvetti, vielä myöntävät että voi olla virhe! Varmaan onkin. Paras hyvittää! :kieh: