IS:Äiti järkyttyi: 650 euron limulasku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika monta pulloo on pitäny ostaa.. jos yksikin pullo maksaa 2e niin tekee se 325pulloo. Jos on 20 koulupäivää kuussa niin joka päivä on ostanu 17,6pulloa.. On tainnu kavereillekin ostaaa? tai sit on ollu koulukiusattu jota on kiristetty.. ja olleet sit vähän aikaan sen kavereita kun on limut ostanut.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Vähän pitäisi lapsellakin olla älliä päässä että mitä tilaillaan ja mitä maksaa.
Operaattorin virhe ilmeisesti, jos oli estot pyydetty.

Vanhempien ja lapsen moka joka tapauksessa (ellei kyse sit jostain 7v pojasta jolla ei järkeä vielä päässä)... törkeetä alkaa operaattoria syyttämään, niiden tehtävä ei oo lasta kasvattaa.

Mä en ookkaan koskaan ollu oikein noiden karkki-ja limsa-automaattien kannattaja, josta siis saa kännykällä tilata... Ihan ylipäätään, se tekee sen makean syönnin ja juonnin NIIN helpoksi (ja kalliiksi), että parempi olis kun moiset automaatit poistuis vallan kouluista ja muualtakin.

Kyllä mäkin tuumaisin, että nyt on vähäksi aikaa limsat sitten juotu. 12-vuotiaan pitäis jo vähän tajuta. Lehtijutussahan oli, että jotain energiajuomia yms. sillä oli myös osteltu ja että pojan koulussa ei ollut automaatti vaan oli käyty Itäkeskuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:
Lähtis pojalta puhelin, karkkipäivät ja kavereiden kanssa hengailu tooooooosi pitkäksi aikaa meillä.

natsimutsi

:o kuinka niin? No ei mun tenavat oo tehny ikinä tollasta ja niillä on ollu puhelimet eppuluokasta lähtien. Tiukka keskustelu maksullisista palveluista käyty enneku on puhelimen saanu ja mulla on aina ollu saldomuistutus lasten saldoista mun puhelimeen. Tosin noi makulliset hommat voi päivittyä tosi viiveellä, mut saldorajat sun muut auttaa asiaa pienillä lapsilla.

Lähtis pojalta puhelin, karkkipäivät ja kavereiden kanssa hengailu tooooooosi pitkäksi aikaa meillä.

natsimutsi

:o kuinka niin? No ei mun tenavat oo tehny ikinä tollasta ja niillä on ollu puhelimet eppuluokasta lähtien. Tiukka keskustelu maksullisista palveluista käyty enneku on puhelimen saanu ja mulla on aina ollu saldomuistutus lasten saldoista mun puhelimeen. Tosin noi makulliset hommat voi päivittyä tosi viiveellä, mut saldorajat sun muut auttaa asiaa pienillä lapsilla.

Se on kuin linnatuomio jos sä et antais edes kavereita tavata, pöyristyttävää ihan suoraan sanottuna.

natsimutsi

Se on kuin linnatuomio jos sä et antais edes kavereita tavata, pöyristyttävää ihan suoraan sanottuna.

:o no tuota kun en ole mun lasten kaveri vaan vanhempi joka asettaa niille rajat. Ja jos lähtee lapsella homma lapasesta niin kotiarestia seuraa. Enkä suoraan sanottuna ymmärrä sinun ajatuksen juoksua.

natsimutsi

:o no tuota kun en ole mun lasten kaveri vaan vanhempi joka asettaa niille rajat. Ja jos lähtee lapsella homma lapasesta niin kotiarestia seuraa. Enkä suoraan sanottuna ymmärrä sinun ajatuksen juoksua.

Ei tarviikaan ymmärtää, mulla on muut keinot. En kannata aresteja.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Inhimillinen virhe... Saisivat v*ttu edes korvata sen.
Täällä lähtee kohta operaattori vaihtoon. :kieh:

Terveisin, DNA:n asiakas

No kattokoot sopimuksestaan onko estot päällä...
Aika runsaasti on tuo poika myös höpöttänyt ... lasku aika iso ilman noita limujakin.

Helppo syyttää operaattoria kun ei edes tiedetä onko sopimuksessa asiat mistä äiti vinkuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Ei helvetti, vielä myöntävät että voi olla virhe! Varmaan onkin. Paras hyvittää! :kieh:

Niin just...
Mitäpä jos tämä äiti ei olekaan älynnyt mitään. Lukis sopimuksen eikä ruikuttas lehteen. varmaan sai lehtijutusta 20 euroa jolla voi maksella puh.laskua. Suht iso lasku ilman limujakin

Yhteistyössä