Oltiin tänään koko perheen voimin uimassa. Meidän 2,5-vuotias poika kiipeili monitoimialtaan veteenjohtavilla rapuilla ja me muut oltiin siinä vieressä.
Pieneen hetkeen en katsonu poikaan päin ja kun sitten katsoin, oli tämä istumassa portaalla nenä ja suu veden alla, vain silmät ja päälaki veden pinnalla. Ajattelin, että hän harjoittelee sukeltamista, mutta vielä mitä: Siinä poika oli hukkumassa ihan meidän silmien alla tyynen rauhallisesti! Ainoastaan silmistä näki, miten kauhuissaan poika oli, muuten hän ei tehnyt elettäkään noustakseen vedestä ja pelastaakseen itsensä!
Mitä hittoa tämä oli, kuulostaako normaalilta?!
Pieneen hetkeen en katsonu poikaan päin ja kun sitten katsoin, oli tämä istumassa portaalla nenä ja suu veden alla, vain silmät ja päälaki veden pinnalla. Ajattelin, että hän harjoittelee sukeltamista, mutta vielä mitä: Siinä poika oli hukkumassa ihan meidän silmien alla tyynen rauhallisesti! Ainoastaan silmistä näki, miten kauhuissaan poika oli, muuten hän ei tehnyt elettäkään noustakseen vedestä ja pelastaakseen itsensä!
Mitä hittoa tämä oli, kuulostaako normaalilta?!