Varanikki Jos yhtään lohduttaa niin mulla oli alkuraskaudessa aika runsastakin vuotoa välillä. Tietysti siitä sitten huolestuin ja olin jo varma, että kesken menee, mutta onneksi kyydissä oli sitkeä kaveri ja sydänäänet löytyivät ultratessa. Ultrassa kävin joskus rv:lla 6-7, jolloin sydämen syke näkyi. Lääkäri sanoi vuodon tulevan istukasta, kun istukka oli sijoittunut kohdunsuulle. Toivottavasti teidänkin pikkuisella on kaikki hyvin, tuo odottaminen vaan on niin hermoja raastavaa, kun joutuu elämään epätietoisuudessa ja koko ajanhan asia varmasti mielessä pyörii. Lohtuhalaus. :hug:
Chessa Siellä tuntuu olo olevan aikalailla jo tukala, kun synnärille olisi kiirus. No jaksamista vielä viimeisiin päiviin, "lähtö on varmasti lähellä". =)
katta Itselläni on mitattu vasta kerran tuo sf-mitta, joten sen vaihtelusta en osaa juuri kommentoida, mutta toivon, että kaikki on siellä hyvin. Ja varmasti, niinkuin chessa tuossa sanoi, että vauvan asento jo vaikuttaa paljon tuohon mittaan.
saaruska Mukavaa kuulla sinunkin kuulumisia.
Vai tulee heinäkuussa olemaan ruuhkaa synnärillä. Onhan se tietysti mukavaa, että vauvoja syntyy, mutta näin ensikertalaisena sitä tietysti toivoisi, että saisi parhaan mahdollisen "huomion" sairaalassa ja näinhän ei voi mitenkään olla, jos synnyttämässä on useampi samaan aikaan.
Itse käyn jumppatunneilla joensuussa. Odottavien äitien mammajumppaan kansalaisopistolle yritin, mutta kaikki paikat oli jo täynnä. Tosin jätin toivomuksen, että sellainen ryhmä vielä järjestettäisiin keväällä. Eli jos muillakin on kiinnostusta tuollaiselle odottavien mammajumpalle niin laittakaa palautetta kansalaisopistolle, ehkä ne sellaisen vielä järjestäis keväämmällä. Eli itse oon käynyt ihan noilla joenvolin jumppatunneilla. Oman voinnin mukaan olen jumpannut ja neuvolassakin sanoivat sen olevan vaan hyväksi. Enpä olekaan muita "odottavia mammoja" tunneilla nähnyt.