Hiljaista on tosiaan ketjussa ollut, mutta hienoa jos saatais taas vähän vilkastettua tätä. Itsellänikin on nyt päivisin aikaa, kun mammalomalle jään. Ja näin loppuvaiheessa raskautta kun ei enää pysty touhuamaan entiseen tahtiin niin ihan hyvä välillä "levähtää" koneen ääreen. Menossa on siis rv 34+3. Supistuksia tulee rasituksessa ja senpä vuoksi kaikki supistelua aiheuttava onkin kielletty.
DsariaL Kyllä minulla ainakin on edelleen kiinostusta tapaamiseen, illat käy oikein hyvin. Yritetäänpä nyt saada järjestettyä tapaaminen, kun siitä on niin ollut puhetta. Mutta mielellään ei vielä ensi viikolle, kun olen silloin reissussa, mutta miten olisi esim. vikko 25 tai 26 jonain iltana? Käydään kahvilla vai tavataanko terassilla
Mahtaisi ihmisillä olla katsomista, kun maha pystyssä oleva porukka sinne tupsahtaisi alkoholittomia nauttimaan. =) Kyselit bussien ratasmaksuista. Eli Joensuussa ei ainakaan tarvii maksaa, jos liikkuu vaunujen kanssa. Puheitahan oli liikkeellä, että matkustaminen tulisi maksulliseksi, mutta siitä oli päätös tehty, että ilmaiset matkat jatkuvat edelleen. Hyvä niin, vaikka itse tässä lähellä keskustaa asunkin niin en tarvii julkisia käyttää, mutta eihän sitä tiedä koska tulee asiaa laitakaupungille.
Tuota painonnousua jaksavat kyllä neuvolassa tarkkailla. Jos sitä tulee liikaa, heti huomautetaan, mutta uskokaa vaan, että kyllä saa kuulla, kun paino ei tahdo nousta. Itse kävin jopa äitiyspolilla tarkistuttamassa, että vauva kasvaa ja saa tarpeeksi ravintoa, kun painon nousu on ollut vähäistä. Tietysti hyvä, että seurataan, mutta ei sitä nyt voi ahtamaan herkkujakaan jos ei tavan ruoalla paino nouse. No itse kyllä otin tuon herkkulinjan vähäksi aikaa ja sainkin sillä painon nousemaan 700 grammaa/vk, joka normaalisti olisi liikaa. Tässä vaiheessa raskautta kun kiloja pitäisi jo olla enemmän kuin minulle on kertynyt ja auttaahan se aikanaan imetyksen onnistumiseenkin, kun äidillä on vähän rasvavarastoja omasta takaa.
Mutta hauskaa päivänjatkoa kaikille, tuulisesta säästä huolimatta. Toivottavasti sää nyt alkaisi pikkuhiljaa taas lämmetä ja kesä alkaa.