Moi kaikille.
mulla on kesä mennyt mökkeillessä, käväistään noin kerran viikossa kaupungissa postilaatikko tyhjentämässä, kaupassa, neuvolassa jne. Koetetaan tehdä mahdollisimman paljon nyt "varastoon" kaikkea sellaista, mikä tulevaisuudessa jä vähemmälle... Koneelle pääsy on siis vähän niin ja näin.
Uusiomamilla onkin jo vauva, hieno homma. Paljon onnea koko perheelle ja kovasti toivottelen vauvalle hyvää vointia jatkoon alkukankeuksien jälkeen. Luinkin uusiomamin jutut heinäkuisista, vaikken sinne pinoon ole kirjoitellut enkä liittynyt.
Mulla on nyt itelläni 36+6. Ylihuomenna olis viimeinen ultra ja siitä eikun odottelemaan synnytystä

välillä vihloo mahanpohjaan ihan kunnolla, mutta menee nopeasti ohi. Nämä ei tunnu oikeastaan supistuksilta, mutta sellainen sukkapuikkovihlonta välillä ikäänkuin ylöspäin ja välillä alaspäin reisiin. Nii ja sitten taaksepäin kohti peräsuolta (ei tunnu kivalta). Ja vaikka vauvan pää ei olekaan laskeutunut vielä kunnolla alas niin sellaista kirvelevää kipua tuntuu ikäänkuin kohdun suulla. Siellä se siis möyrii ulostuloreittiä valmiiksi... Muuten kaikki suht ok, mahdoton valkovuoto väheni voideantibiootilla ja nyt pitkästä aikaa pissanäyte oli puhdas. Että tällänen lääketieteellinen raportti, heh.
Mulla on vauvalle kestovaippoja ja vaatteita hommattuna, eipä juurikaan muuta. Hoitopöydän mies lupasi tehdä ja turvakaukalo-ostoksilla pitäisi käväistä lähipäivinä. Joo tiedän että nämä pitäisi olla valmiina jo nyt varsinkin kun ajatus on ollut tosiaan viettää mahdollisimman paljon aikaa mökillä. Siellä kun pääsee helteitä karkuun viileään mökkiin ja jokeen. Nyt olin siis pitkästä aikaa kaupungissa yötä ja oli pirun kuuma...
tällästa kuulupi, eli eipä ihmeitä... Odotellaan .)