Keskiviikkoa naiset!
Väre, mä en kyllä pysty sanomaan näistä vauvoista, että miten päin ovat ja missä kohtaa majailevat. Koko pömppö on aika pinkeä ja sellanen kovahko, joten ainoastaan potkut erottaa ja tuntee. Ja ollaan yritetty vessapaperirullastetoskoopilla, muttei sillä kuulemma kuule kuin mun suolistoäänet entistä voimakkaampina.
Ihanat fiilikset sulla
Astarte. =) Itsekin olen useasti pysähtynyt ajattelemaan, että kuinka onnellinen olen ja kuinka näitä vauvoja jo rakastan. :heart: :heart: Ollaan kysytty nyt Pepelle ja Pandalle kummallekin ystäväpariskuntia kummeiksi, ja jo sitä asiaa esittäessä mulle nousi molemmilla kerroilla vedet silmiin. Tätä kaikkea on odotettu niin hartaasti ja kun vielä näkee, kuinka paljon ystävät ympärillä osaa iloita meidän kanssa. :flower:
Noista masukommenteista piti laittaa, että viime viikolla töissä menin yhtä kapeahkoa käytävää pitkin ja vanhempi mieskollega tuli vastaan, ja sanoinkin heti hänelle, ettei tästä nyt mun lisäksi mahdu kyllä enää ketään muuta suuntaan eikä toiseen, johon sain vastauksena, että "Sä näytät upealta!". Hieman kyllä hämmennyin, mutta tulinpa hyvälle mielelle kaiken sen norsumaisuuteni ohella.
HelinäKeiju, kyllä vain, ne muljahdukset on juurikin niitä liikkeitä.
Ja pikkuhiljaa sulla ei ole niistä enää mitään epäilystä, sillä aika nopeasti potkut ja muksahtelut tulevat selkeämmiksi ja voimakkaammiksi. Äläkä huolestu, jollet sydänääniä kuule stetoskoopilla, ei multakaan niitä varmaan kuuluisi. Ja liivinsuojukset on täällä käytössä myös, esimaitoa tullut nyt muutaman viikon.
Hobsku, sielläkin siis kaikki kunnossa, ihanaa. :heart: On teillä tosin vielä varmaan aika iso urakka muuton suhteen, mutta sittenhän kaikki onkin valmista Vattua varten, uusi koti ja kaikki. =)
mmm, kuinkas sun vointi, onko helpottunut?
Mä jäin tänään kotiin lepäilemään, kun nyt on alkanut olemaan iltaisin ihan jatkuvaa supistelua, eli vissiin työpäivät alkaa tuntumaan jo silläkin tavoin. Olo on aika väsynyt ja sellanen uupunut, ja ajatus sairaslomasta tuntuu kyllä houkuttelevalta, mutta vielä ensi kuun puolelle ois jaksettava.
Kävin etusivulla kurkkaamassa listaamme, ja siellä onkin teitä kolme, joilla la jo toukokuussa.
Ja jottei lista pysyisi turhan stabiilina, niin mun kohdalle voi vaihtaa synnytyspaikaksi NKL, eli näköjään siis synnytämme siellä. Vaikka oma toive olikin ensin Kätilöopisto, muttei sillä nyt ole väliä. Ja saapi nähdä, kuinka lähekkäin me
Väreen kanssa tässä hommassa osutaan.
Mä kyllä toivon ja yritän kaikkeni, että sinne kesäkuulle päästäisiin ja ainakin sen rv 32 paremmalle puolelle. Mutta juhannuksen yli ei taideta meillä mennä, jotenkin vaan on sellanen tunne.
Aurinkoista keskiviikkoa kaikille,
Kurre