Pömppömahaiset plussaajat!!

PeePee: Täältä lähettelen sinulle valtavan suuri voimarutistuksia :hug: ! Voi kunpa osasin jotenkin lohduttaa. Muistathan että olet ajatuksissa.

Miru: Enpä tiedä luetko enää palstaa ennen lähtöä, mutta ajattelin nyt kuitenkin muistuttaa, että Turkuun on aina hyvä tulla, eiks je? Ja tottahan täällä suunnalla tuota aurinkoa piisaa - ihan oikeasti, joten eiköhän se ilma samanlaisena jatku kun sinä tänne pikkukyytiläistesi kanssa saavut.

Ulpulle mukavaa menoa konserttiin ja konsertissa.

Vappis: Vielä kerran onnittelut plussasta ja hyvältähän tuo hcg-arvo näyttää, joten nautihan hyvä nainen olostasi, vaikka onhan se selvää, että tunteet on pinnassa ja heittelevät vuoristorataa.

Kaikille oikein mukavaa vkloppua ja alkuviikkoa. Me pakataan tuo vauhdikas "pikku"mies autoon ja käännetään nokka kohti eteläpohjanmaata. PowerParkissa ainakin pitäisi piipahtaa sukuloinnin lisäksi. Joten toivottavasti sitä mukavaa kesäilmaa riittää ensi viikolla myös Turun ulkopuolelle. B)
 
Lauantai 19.7 :wave:

Auringokukka.............pupuilua...........................kp33/-/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp27/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp25/27/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp21/29-31/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp20/29-31/ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp20/27-31/syys
Kurreliini....................pupuilua.............................kp14/-/ktt
Merikeiju....................pas....................................kp11/29/elo
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp11/-/tammi
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/vko33
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
EllaElias.....................pas....................................kp/-/syys
Adeliini........................pupuilua............................kp/-/ktt
Hannele.....................pas....................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Retuli82 :D
Vappuviuhka :D
[/quote]

 
Rakas PeePee, voi sinua pientä! :hug: Tuntuu aivan uskomattomalta, että kuinka yhden (tai siis kahden, sinun ja miehesi) kannettavaksi annetaan jatkuvasti uusia vastoinkäymisiä... Olet kuitenkin hurjan vahva ja sinnikäs ja ihana pömppis, ja sellaista ei kyllä jätetä palkitsematta. Jostain syystä mulla on tunne, että tässä vielä syksyn kuluessa tulee sieltä suunnalta niitä toivottuja uutisia... :heart: Ja on tosiaan aivan uskomatonta, että ultrassa näitte alkuraskauden, joka sitten ei ollutkaan sitä mitä piti... kuinka tollasta voi edes tapahtua...?? Pidän peukut pystyssä, jotta kaikki asiat olisi nyt kunnossa kuun lopussa ja hoitoja päästäisiin jatkamaan suunnitelman mukaan. :wave: Jaksamista ystäväiseni! :hug:

Pikaisesti tulin teitä moikkaamaan, ja pahoittelen, että kirjoittelu on jäänyt todella vähiin, mutta tässä uudessa työssä on nyt aikamoinen reissuvaihe menossa ja tonne elokuun puoleen väliin lennetään paikasta toiseen ja kotona ehtii käydä vain kääntymässä ja pyykkiä pesemässä.... Ja kun omaa työläppäriä ei mulla vielä ole eikä oikeen tien päällä tunnu olevan muutenkaan helposti pääsyä nettiin, niin palstailu todellakin on siksi joutunut tauolle. :headwall:

Aurinkoa, mansikoita ja positiivisia ajatuksia (ja testituloksia!!!) toivotellen :D
Kurre
 
Lukaisin pikaisesti jutut, joten jotain jäi ehkä sisäistämättä. Mutta voihan nenä PeePee isoja kiviä on polullasi, niin isoja ettei niitä voi kiertää, mutta hyvä että ne kieritetään apuvoimin pois.

Ja sit tää "kilot hus" ryhmä, kuulun itsekin siihen ;) Mulla ne lähtee siten, että liikun 3-4 krtaa viikossa vähintään tunnin (jep, nykyään se on sauvakävelyä ), syön 5 ateriaa päivässä. Perunaa, leipää, pastaa ym. syön vähemmän kuin "normaalisti" ja ehkäpä vähän pienempiä annoskokoja. Kun syö tasaisesti, ei tule edes mitään mielitekoja. Mulla toimii ja on helppoa kuin heinänteko, kilot karisee itsestään. Aina se ei näy vaa'assa, mutta vaatteet löysenee :D Ihan vaan oman hyvinvoinnin vuoksi koitan painoani pudotella silloin tällöin. Jos lasten saaminen olisi pelkästään painosta kiinni - haloo? - oletteko katselleet pienten lasten äitejä sillä silmällä? Hmm... minä olen... Että ihan sillä perusteella on ole hoitavien lääkäreiden kanssa yhtä mieltä, tai siis siitä "pakosta". Tämä tämmöinen oma henkilökohtainen mielipiteeni :| Kas kun kaikenlaiset pakot saa aikaan vaan stressiä, ja sitä ainakin pitää välttää. Muutoin kaikki hyvään tähtäävät elämäntapamuutokset ovat vain itse kullekin hyvästä.

Terveisiä Porista ja Jazzin pyörteistä! Perjantaina aurinko helli ja musiikki oli mitä nautittavinta Areenalla. Ja olihan siellä Santanaa katsomassa muutama muukin. Kiirusta piti muutenkin, golfasin useamman kierroksen, tapasin vanhoja tuttuja, illat vietettiin joko ystävien luona tai bailumeiningissä teltoissa ja Jazzkadulla. No, alkomasholia ei tullut nautittua kovin runsaasti, ei jotenkin vaan tehnyt mieli, mutta se ei minua menossa ole ennenkään haitannut. Tänään kp 5 (on muuten ihastuttava yhdistelmä: kiukkuiset Moniquepäivät, reipas suursiivo tädillä, ja festariolot - älä kokeile kotona, sopii vain ammattilaisille). Vielä siis jarrutusvaihe meneillään, tiistaina piikit kehiin. Ilmat on kyllä sopivat haudontaan. Meitin ikivanhassa autossa oli valehtelematta 50 astetta plussaa, että tarkeni kyllä matkata. Eikä meidän terasssillakaan tunnu nyt vilu tulevan. Saavuimme nimittäin kotiin vasta tunti sitten - olo on väsynyt, mutta onnellinen. Mutta voihan rähmä, missasin Mirun ja Hoben tapaamisen tänään päivällä... Josko kuitenkin Hoben edes vielä tapaisin....? Hobe yksäriä!

Halit kaikille :hug: ja paljon mansikoita!
 
Sunnuntai 20.7 :wave:

Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp28/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp26/27/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp22/29-31/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp21/29-31/ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp21/27-31/syys
Kurreliini....................pupuilua.............................kp15/-/ktt
Merikeiju....................pas....................................kp12/29/elo
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp12/-/tammi
Auringokukka..............pupuilua...........................kp5/-/ktt
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/vko33
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
EllaElias.....................pas....................................kp/-/syys
Adeliini........................pupuilua............................kp/-/ktt
Hannele.....................pas....................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Retuli82 :D
Vappuviuhka :D
[/quote]

[/quote]

 
Eilen oli ultra ja voihan hämmennys sentään, mikä pieni öttiäinen siellä makoili evän tyngät levällään ja sydän jumpsuttaen. Pituutta oli hurjat 16mm ja rv oli 7+5 ja la on 5.3. Nyt tämä alkaa tuntua todelta. Pahoinvoinnilta olen toistaiseksi välttynyt, väsymystä on ilmassa. Tämän saman soisin teille kaikille rakkaille pömppiksille ja toivon koko sydämestäni niin, että saisitte pian katsoa monitoriin ja ihmetellä, että siellä jossain massun uumenissa on pieni elämä. :heart:
 
(hyvin alkoi palstalle paluu, heti oli unohtunut salasana...onneksi kirjoitin sen talteen kalenteriin... )

Kolmen viikon loma ulkomailla takana ja pakko myöntää että eka kerran tuli jo koti-ikävä. Syynä tähän etenkin tiettyjen ruoka-aineiden varominen ja huono-olo ja tietty tää odotuspiina. Olen tässä aamun lukenut sivuja - ja mielessäni kirjoittanut vaikka kuinka paljon tekstiä samalla :) Voi kun ne saisi myös kirjaimellisesti joskus naputeltua...
Täällä on ollut ihania ja surullisia hetkiä ja uutisia. Vappiksen plussa toi ihanan tunteen! ONNEA ihan mielettömästi ja tervetuloa jatkopiinaan :) Plussasi toi juuri sitä toivoa, että aina jollain tärppää.
Samalla surettaa Merikeijun pettymys. Epäreiluuden ja pettymyksen ja turhautumisen tunteet tietää, mutta onneksi ne helpottaa. VOIMIA! Uusi toivo pukkaa vielä pintaan. Mainitsit myös siitä että taas meni pari tonnia hukkaan ja tänä aamuna Hesarissa oli aiheeseen liipaten juttuakin - miten paljon hoidot voivat maksaa, eikä tuloksesta ole täyttä varmuutta. Tämä on niin totta. Mua jäi muuten hieman hämäämään, että miksi toimittaja ei ollut ottanut yhtään esille sitä, että tulisiko yhteiskunnan kustantaa useampia hoitoja - tai että miksi moni päätyy yksityiselle. Miten julkisen puolen pitkät jonot ja hoitojen lykkääntymiset kaiken maailman viikonloppujen, kesätaukojen ja pyhien takia vaikuttaa siihen, että osa päätyy suoraan yksityiselle. PeePeen kohdalta on mieleen jäänyt just nää lykkääntymiset - taisit mainita että taas on uhkana joku elokuun taukopäivä yms. joka saattaa sotkea hoitoja? Itselläni meni 2 kertaa inssit ohi viikonlopun takia ja nyt IVF:n jälkeen ihmettelen, että eikös inssissäkin olis voinut laittaa jarrupiikkiä, jotta selviäis viikonlopun yli...? No onhan yksityisilläkin kesätaukoja jne. Jotenkin vaan tuntuu että julkisella puolella on saanut tapella ja stressata enemmän - resurssit on niin rajalliset ainakin Helsingissä. Ja silti toivotaan, että syntyvyys saisi kasvaa tai edes pysyä nykyisellä tasolla...

No tästä vuodatuksesta eteenpäin...Mirun kuva jäi mieleen - ihana! Ja osuvasti todettu, että osa meistä on niin taikauskoisia, ettei edes sanaa vauva saisi sanoa. Kuulun tähän leiriin niin vankasti ja koitan päästä pikku hiljaa ulos kaapista ja uskaltaa myöntää, että olen ainakin toistaiseksi raskaana. Alennusmyynneissä ei tosin ole tullut kuulonkaan että voisi katsella ihastuttavia lastenvaatteita - miten ihmeessä Soraya oletkaan uskaltanut niitä ihan keräillä etukäteen?! Toisaalta todistit, että ne eivät huonoa onnea tuota :) Olen ollut niin äimän käkenä kun jotkut odotuspuolella miettivät jo rattaita raskausviikolla 6. PeePeekö se totesi jossain välissä, että ne jotka on normaalisti tulleet raskaaksi ei (onnekseen) tiedä näitä piinoja hcg-arvoista, useammista ultrista jne. Tätä pohdimme mieheni kanssa eilen iltapäivällä, kun pääsimme suoraan lomareissusta palatessamme ultraan. Tämä oli eka julkisen puolen ultra (niskaturvotus) ja mietin, että mun kohdalla jo neljäs. Tosi neutraalisti koitin suhtautua koko käyntiin - mulla onneksi tuhruttelut helpotti joku 10 päivää sitten. Ja olihan se jännä nähdä isolla monitorilla kun näytöllä kääntyili kaveri, jolla oli kädet ja jalat ja kaikki... Mutta en usko vieläkään että tää juttu on mun mahan sisässä. Kova pää.

Hobe - kirja-ajatustasi kannatan!
Haave - ihanaa kun häät lähestyy, energiaa loppujärkkäilyihin!
Kurrelle onnea uudesta työpaikasta! Hienoa! Koeajalla voisikin sitten tehdä yllärit :)
Aurikselle tsemppiä piikitysrumbaan, eikös vaan?
Retuli - miten sulla menee, muistan lukeneeni että sullakin tuhruja? Miten nyt?

Ja vielä, Nitro, voimia, jotta kestät tuon suuren menetyksen. Liian surullista ja liian raakaa. Sullakin useampi km takana :'(
 
Käytiin eilen lääkärissä. Suunniteltiin vähän tulevaa ja seuraavaa passia. Lääkäri biologin raportteja lukiessaan oli sitä mieltä että "vikaa" olisi alkioissa ei kiinnittymisessä. Kerranhan inssissä kun kiinnittyminen on tapahtunut. Alkioissa käy aina niin kova kato viljelyn aikana ja laatu ei välttämättä ole sitä parhainta. Tänään siis otettiin vasta-ainetestiä varten verta. Tuloksen saa tietää sitten parin viikon sisällä- toivottavasti kuitenkin ennen ku zumenonit alkaa. Sillä jos vasta-aineita löytyy, on kortisoni alotettava zumenonin kanssa samoihin aikoihin.

Jos ja kun pas epäonnistuu niin sen jälkeen otetaan sitten molemmista kromosomitestit - josko saisi jotain selvyyttä tähän tilanteeseen.

Ketuttaa tää tilanne joka päivä vaan enemmän. Sunnuntaina miehen pikkusisko synnytti toisen lapsensa. sai siis toisen lapsen sinä aikana ku me ollaan yritetty sitä ensimmäistä :snotty: Mikä siinä on että muilla elämä menee just niinkuin suunnittelee; päätetään että tehdäänpä lapsi ja hups keikkaa sitä ollaankin raskaana. Kas vaan tyttö tuli, no olispa kiva tehdä toinen lapsi mahd pian, ettei liikaa ikäeroa, no oho, ollaankin taas raskaana. Sitten toivotaan että tulisi poika niin on sitten molemmat sukupuolet - jaahas, no poika tuli- niinku toivottiinkin.prkl. :headwall:

En oikeesti jaksa katsoa enää tätä lähipiiriä, ystäviä ja sukulaisia joille kaikki käy niin helposti ja elämä on pelkkää ruusutarhaa ja pilvenhattaroita. Pakko yrittää uskoa että kaikille sitä p.a.s.k.a.a tulee niskaan jossain vaiheessa eikä kaikki kasaudu yhdelle ihmiselle/pariskunnalle.

Väsyttää tää touhu...Jokainen toisen onnistuminen lisää omaa tuskaa aina vaan enemmän ja oma tilanne tuntuu aina vaan toivottomammalta.

Sori oma napa, nyt ei vaan jaksa muuta. :ashamed:
 
Tosi pikaisesti käväisin tässä pinossa ja ihmettelen nyt suuresti, että eikö teillä muilla oo otettu kromosomikokeita ennen hoitojen alkamista? Kun Merikeiju kertoi, ni aikoo seuraavaksi ne tutkituttaa. Meillä (tai ainakin miehellä, ei mulla vissiin) otettiin ne heti kättelyssä. Voisko sit syynä olla se, et meillä syyksi paljastui noi siittiöt sotapolulla.
Kauheen kauan sillon kesti sen tuloksen saaminen, olisko ollu peräti kuus tai kahdeksan viikkoa.
Koita Merikeiju jaksaa. Ja kaikki muut kanssa. :hug:
 
Torstai 24.7 :wave:

Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp32/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp30/27/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp26/29-31/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp25/29-31/ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp25/27-31/syys
Kurreliini....................pupuilua.............................kp19/-/ktt
Merikeiju....................pas....................................kp16/29/elo
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp16/-/tammi
Auringokukka..............pupuilua...........................kp9/-/ktt
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/vko33
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
EllaElias.....................pas....................................kp/-/syys
Adeliini........................pupuilua............................kp/-/ktt
Hannele.....................pas....................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Retuli82 :D
Vappuviuhka :D
 
Onpas täällä hiljaista! :eek:
Stellaa, Kurrea & kumppaneita jo ikävä! :heart: :wave: =)

Fintun kuulumiset kävin kurkkimassa toisesta pinosta, hienoja ultra-uutisia,
ONNEA KAMU!!! :heart: :flower: :hug:

Merikeijulle :hug: :hug: Kirjoituksesi voisi olla minun kirjoittama :ashamed: Niin paljon samoja mietteitä ja valitettavasti katkeroituminen meinaa uhata täälläkin... En edes tiedä miten lohduttaisin, muuta kuin et muista että kaikki on mahdollista eikä kannata vielä luovuttaa :attn: Jaksuja ystäväiseni!! :heart: :hug:

Meillä kans alkioiden laatu on todennäköisesti syynä siihen ettei tärppää. Limis kun on aina hyvä, ettei pitäisi olla siitä kiinni. Valitettavasti vaan en pääse keskustelemaan julkisella asiasta sit syksyllä, kun kaksi ICSI:ä tehtiin yksityisellä. En tiedä pitäiskö ottaa soittoaika Varilalle (Väestöliiton lääkäri, joka hoiti meitä täs toisessa ICSI:ssä ) ja kysellä että mitä mieltä hän on, että mistä kiikastaa...
 
Kamilla Helpottavaa tietää et joku toinen on ihan samoilla linjoilla. Välillä kun tuntuu et oon ihan sika ku tällasia ajattelen, enkä pysty iloita muiden onnistumisista. Pelottaa.. Lähinnä se, ettei koskaan saisi sitä omaa vaavia. En osaa kuvitella tulevaisuutta lapsettomana. Olen aina halunnut lapsia. Tällä hetkellä ykskin riittäis. Onko se paljon vaadittu?
Oon jopa ruvennu miettimään sitä, että minkä takia me tänne pallolle synnytään. Ja eikös se vastaus ole, että lisääntymään - eihän meillä muutakaan virkaa täällä voi olla. Sit oon miettiny sitä, et miksi MINÄ olen sit syntynyt tänne - viallinen, joka ei pysty lisääntymään? Mikä hemmetin virka mulla sit täällä on? Ehkä ois parempi etten olis syntynytkään... Tiedän, masentavia ajatuksia, mutta en voi mitään. Mitään itsetuhoista tässä ei ole, kaikki vaan pyörii päässä ku on huono olla.

Arvaappa mikä on vielä piste iin päälle? Meillä luultavasti se pas ajoittuu just meidän 1-vuotis hääpäivälle. Tosi hieno tapa viettää juhlapäivää :headwall: Ja oikein hyvällä säkällä miehen pikkusiskon vastasyntyneen lapsen ristiäiset ois passia edeltävänä päivänä. Saattaa olla että täytyy se ilon juhla jättää väliin. Ihan ku joku oikeest koettelis koko ajan mun jaksamista - lisää vaan shittiä, katotaan kauan se kestää. Kohta oon varmaan pakkopaidassa jossain pehmustetussa huoneessa :kieh:

Aih, ihanaa.. :D Onneks meillä on täällä kotona 5kuinen pieni burman tyttöpentu - joka aina jaksaa piristää. Ihan ku se tietäis et mulla paha mieli. Hyppäs äsken syliin kehräten ja puskien mua. Ja makaa nyt rinnan päällä huristen =)
 
Soraya, Finttu & Meikku, ihania uutisia!! :D :heart: :D Todella mahtavaa! Ja Meikku, usko pois vaan, siellä se pieni ihminen on. :heart:

Merikeijuseni, :hug: :hug: :hug: Voi rakas ystävä, et ole missään mielessä yksin ajatustesi kanssa. Et todellakaan. Olen lukenut sinun kirjoituksia lähes kylmät väreet selkäpiissä, sillä ne tuovat mieleen sen oman olon, kun kaikki on tuntunut täysin toivottomalta ja kaikki omat voimat on käytetty. Sisällä on vaan ollut sellanen musta kivi, joka painaa päivä päivältä enemmän ja pelkää hukkuvan sen alle. Ympärillä on vielä heitetty lisää kiviä kannettavaksi, kun toisilla tuntuu onnea ja iloa olevan niin paljon kuin vaan ikinä toivovat... Pura vaan nyt rakas pömppis niin paljon sitä mustaa möykkyä tänne kuin jaksat, kyllä me täällä sitä pystytään ottamaan vastaan, sillä jokaisella meistä lienee myös omaa kokemusta, valitettavasti. Ja me autetaan sua kääntämään kelkka kohti parempaa, sillä sekin sieltä vielä tulee, aivan takuuvarmasti. Sen uskallan luvata. Aika ajoin ne pohjasyöksyt vaan on niin kovia, ettei sieltä meinaa itse omin voimin päästä pinnalle. Mutta me autetaan ja aika auttaa, vaikkei se nyt varmaan tippaakaan lohduta tällä hetkellä.
Äläkä todellakaan ystävä yritä leikkiä vahvempaa kuin olet, vaan skippaat ristiäiset, jos siltä tuntuu. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että välillä pystyy tsemppaamaan ja selviää vaikka mistä, mutta ei aina. Itse sen tietää ja silloin on ajateltava omaa parastaan.

Ja kiinnittymisestä sen verran, että meillä alkiot on olleet todella hyviä, mutta tulos silti pyöreä nolla. Limis myöskin ideaali, mutta siltikään ei mitään. Joten eipä ole kehuttava tilanne täälläkään - vaikka toki lääkärin mielestä meillä on tosi hyvät lähtökohdat. Jepjep.... uskokoon ken tahtoo.

PeePee täällä voidaan ihan hyvin, kiitos kysymästä. :) Sain verikokeessa varmuuden, että hcg alle kolmen, joten olen saanut siis huoletta reissata työn merkeissä, kun ei tarvitse enää kohdunulkoista miettiä. Helpotti kyllä oikeesti tosi paljon. Muuten mulla menossa joku kummallinen vaihe, sillä oon jaksellut tilanteeseen nähden mielestäni aika hyvin. Romahdin sillon ennen testausta aika pahasti, mutta sen jälkeen jotenkin suhtautuminen on ollut aika kepeää. Ja edes kiinnittymisen yritys oli mulle isoa plussaa, vaikkei siitä sitten seurannut kuin jatkuvaa verikokeissa ramppaamista ja päänvaivaa, mutta siltikin edes jotain. Kyllä sitä ihminen voi vähään olla tyytyväinen. ;) No joo, tää työn aloitus ja lentäminen paikasta toiseen tietty vaikuttaa, kun ei vaan ehdi miettiä ja ajatella... ja siitähän seuraa aina hyvää... :LOL: Mutta pakko sanoa, että vaikka nyt tällä hetkellä ajatus tästä pakkotauosta ja mietintäerästä on menossa, niin kyllä pari kertaa on reissun päällä kyynel tullut silmäkulmaan, kun olen katsellut onnellista odottaa pariskuntaa vauvavatsaa silittämässä... Ei siitä karkuun pääse, ei vaikka kuinka yrittäisi. Kyllä se tyhjä syli niin vahvasti kaiken läpi puskee. Oletko käynyt uudelleen ultrassa, vai miten teillä edetään? Mikä on polyypin tilanne?

Kamilla, täällä sitä ollaan, vaikkakin aika harvakseltaan ehdin kommentoimaan. Kiva kun on kaivattu! =) Miten sun kesä on kulunut ja kuinka olet jaksanut dieetin kanssa? Jatkatteko hoitoja julkisella loppuvuodesta, oliko se niin?

Ai niin, me käytiin eilen julkisella ekalla käynnillä (tähän asti yksityisellä ) ja oli kanssa aika jännää, miten erilailla suhtauduin nyt hoitojen jatkamiseen. Oltiin ajateltu, että pidettäis nyt ehkä enemmän taukoa ja katottais sitten myöhemmin syksyllä ja se on tuntunut aika hyvältä ajatukselta. Jo työnkin suhteen. Jonot tuntien en odottanut ihmeitä eilisestä käynnistä, mutta lääkäri ehdottikin, että kokeiltaisiin inssiä vielä kerran, kun sillä on kuitenkin onnistuttu aiemmin. Ja nyt sitten siihen inssiin mennään varmaan jo elo-syyskuun vaihteessa. Jotenkaan en ollut ajatellut seuraavaa hoitoa vielä, mutta enhän mä nyt vastaankaan aio pistää. ;) Ja ajatus inssistä tuntuu oikeasti hyvältä, vaikken mä sitä ivf:ääkään mitenkään pahana pitänyt. Siinä vaan on toivo niin korkealla, että sitten kun käy niin kuin meille kävi, niin se on raastanut mua ja miestä. Jotenkin antoi itsensä uskoa, että tämä on melko varma keino ja kyllä passit sitten ainakin tuo sen plussan. No eipä tuonut. Jotta sellaista. Ja oli helpottavaa, kun samalla nyt ultrattiin ja varmistettiin, ettei siellä missään ole mitään ylimääräistä kasvamassa. Ja jopa johtofolli löytyi, mutta luomumahikset kun on tapettu meillä, niin sen suhteen ei suuremmin kannata stressata.

Rakkaat siskot, toivottelen kaikille mahtavaa helleviikkoa ja kaikkea kesäistä iloa tuottavaa! Nauttikaa, tätä ei nimittäin kestä kauan! Täytyy meidän työläistenkin kehittää keinot livahtaa nauttimaan kesästä, eiks vaan? B) Olette kovin tärkeitä ja palataan vilkkaampaan keskusteluun sitten kun lomat on kaikilla vietetty ja akut ladattu! :flower:
 
Terkkuja tupaan!

Pitkästä aikaa...

Niin se aika vaan kiitää, ensi viikolla alkaa pistelyt :eek: ja häihin on enää reilu kaksi viikkoa... :whistle:
Olo on ihan hyvä mitä nyt kaikki vaatteet kiristää. Hääpuvun mittatilauksena teettäminen ei ole hillinnyt syömistä ollenkaan! Hieman noloa jos puku ei mahdukkaan enää päälle kun ensi keskiviikkona menen sitä sovittamaan... :ashamed: No maanantaina alkaa loma, jospa kävisi pyöräilemässä ja nauttisi kesän kevyistä herkuista...
Nuo häät valtaa niin ajatuksia, etten ole ehtinyt hoitojen alkamista jännittää ollenkaan... Tänään saatiin lupa, että kirkossa saa laulaa Finlanderssin Oikeesti... On se niin suloinen kappale... :heart: Eilen valitsin myös häämarssit ja jo nyt tuli vedet silmiin kun niitä kuunteli, mitenkähän käy kirkossa kun kävelee keskikäytävää rakastamansa miehen kanssa ja kaikki rakkaat ihmiset meidän onnea todistamassa... :heart: :'( Vain isä puuttuu joukosta... :'( Mitä lähempänä häät on, sen suuremmalta tuntuu suru ja menetys...

No tämä oli tällainen nyyhkykäynti, mutta palaan paremmalla ajalla varsinkin kun nyt hoidot alkaa (ja säpinä :saint: ) kommentoimaan enemmän...

Kiitos rakkaat pömppikset, että olette olemassa! Olette henkireikäni! :flower: :heart:
 
Haave, voin vuodattaa muutaman kyyneleen täällä puolestasi, sillä tuo kirkko-osuus on kyllä niin koskettava. Ja kaunis. :heart: Ja se, että kaipaat nyt isääsi, osoittaa vaan sen, että hän oli sinulle todella tärkeä ihminen. Jos yhtään auttaa, niin koitahan sitten h-hetkellä ajatella, kuinka onnellinen ja iloinen hän olisi puolestasi ja ehkä hän tavallaan saattaa sinut alttarille - sinun sydämessäsi ja mielessäsi. :heart: Romanttisia häidenaluspäiviä sinne toivotellen ja tsemppiä pistelyyn! :flower: Tulehan sitten kertomaan tunnelmat hääpäivästä sekä päivittämään meidät hoitosäpinöistä!
 
Surullinen päivä tänään.... aamun ultrassa selvisi, että kesken on mennyt :'( Ei siis tule meille maalisvauvaa. Vaikka osasin minä tulokseen jo varautuakkin, mutta silti se koskee. Ja kovaa. Vielä onneksi on olotila suht normaali, en tiiä sitten milloin se romahdus tulee. Varmaan sitten kun vuoto alkaa... Sunnuntaina laitan Cytotekit ja tyhjennyksen pitäisi alkaa. Alkio oli siis parisen viikkoa kehityksessä jäljessä, sydän ei sykkinyt vaikka tänään olisi 8+1.
Jos tässä nyt jotain oljenkortaa näkee, niin ainakin raskaus on mahdollinen. Parempaa viikonloppua teille, kyllä se elämä taas tästä voittaa kunhan saa nämä alkuhössäkät tästä poies. Ja onneksi saa ensi viikon olla saikulla ja sitten alkaakin kuukauden loma. Saa palautus koitoksesta ihan omaan tahtiin.
 
Niistä vauvan vaatteista... Olen uskaltanut siksi niitä ostella, koska en ole mitenkään taikauskoinen. Mutta kuten suurin osa teistä on ajatellut, niin siinä voi oikeasti ollakin jotain perää, että niitä ei saa ostaa. Niinä vuosina sitä tärppiä ei tosiaan tullut, kun aktiivisesti ostelin vaatteita ja sitten kotona järjestelin & hypistelin niitä. Vasta kun vein kaikki kellarikerroksen varastoon ja lopetin niiden hankkimisen, niin sitten alkoi tapahtumaan. Kun vaatteet oli poissa silmistä ja mielestä, niin johan tärppäsi. Sikäli vähän hurjaa ajatella, että oliko sillä merkitystä... Mutta en ole siltikään taikauskoinen. Olen ajatellut alkaa hankkia kaikkea muutakin. Kaveripiiri on tarjonnut jo rattaita ja vauvakaukaloa autoon, täytyy vain käydä sitten kun tässä ehtii niin tsekkaamassa minkälaisia heiltä löytyy. Huutonetistäkin löysin leikkikehän tekijän. :)
 
Hei kaikille! Eilen palasin Suomen ihanaan kesään väsyneenä, mutta rentoutuneena. Eipä tullu paljoo lapsettomuusjuttuja aateltua. Täällä on koettu sekä onnen että pettymyksen hetkiä. Paljon onnea Fintulle ja Soroyalle loistavista ultrakuulumisista! Retulille taas suuren suuret pahoittelut keskenmenosta. :hug:

Merikeijulla oli todella sydäntä riipaisevaa kirjoitusta. Sun ajatukset on varmaan olleet meidän jokaisen mielessä jossain vaiheessa näitä hoitoja. Väkisinkin sitä katkeruus näyttää kasvonsa, kun epäonnistumisia tulee vastaan jatkuvalla syötöllä. Voimia sinulle ja uskotaan sinun ja miehesi kohdalla siihen positiiviseen lopputulokseen. :heart: :hug:

Peepeetä koetellaan vieläkin oikein kunnolla. Ei oo reilua ei... Musta vaan jotenkin tuntuu, että teillä tärppää kohta. Jotenkin tuntuu, että nää mitä suuremmissa määrin myös henkimaailman juttuja, kun luin tosta sykkeen löytymisestä. :heart: Aivan uskomattomalsta tuntuu, että syke voi tollain näkyä. Jaksamista sinulle näissä vastoinkäymisissä. :hug:

Kurreliinillä on kauhee draivi päällä töissä. Mukavaa, että olet löytänyt mieleisen työn ja vastapainoa hoidoissa käymiselle ja raskauden miettimiselle. :)

Itsellä alkaa tänään pistelyt ja perjantaina ois ekä ultra. Varmaan kädet tärisee tänään, kun koktaileja sekoittelen. Jotenkin toisaalta harmittaa, että pitää alottaa tää rumba, kun nyt ois just ihanan seesteinen olotila. No, toivottavasti rennosta fiiliksestä ois jotain apua. Eipä taida tää rentous kauaa kestää, jos vanhat merkit paikkansa pitää... :LOL:

Lomaa ois vielä pari viikkoo jäljellä. Onneks kesä saapui Suomeenkin vihdoin ja viimein. Rentouttavaa ja aurinkoista viikonloppua lomalaisille ja työn raskaan raatajille. B)
 
Voi retuli, oon niin pahoillani että kävi sit näin :'( On tää julmaa, kun ensin saa vihdoin iloita plussasta ja sit yhtäkkiä ilo viedään kylmästi pois :ashamed:
En edes tiedä kuinka lohduttaisin... Koita jaksella..!! :hug: :hug:

Hannelille :wave: , tervetuloa takaisin remmiin! Tsemppiä paljon tulevaan hoitoon ja paljon +++++ :whistle:
 
Lauantai 26.7 :wave:

Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp34/30-32/syys
PeePee77..................pupuilua............................kp28/29-31/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp27/29-31/ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp27/27-31/syys
Kurreliini....................pupuilua.............................kp21/-/ktt
Merikeiju....................pas....................................kp18/29/elo
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp18/-/tammi
Auringokukka..............pupuilua...........................kp11/-/ktt
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp?/-/vko32
Stella08.....................pupuilua............................kp/27/ktt
Haave........................ivf......................................kp/-/vko33
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
EllaElias.....................pas....................................kp/-/syys
Adeliini........................pupuilua............................kp/-/ktt
Hannele.....................pas....................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Retuli82 km rv 8 :'(
 
Kiitos itsellesi PeePee, oli hauska ilta! =) En olisi itse kyllä ikinä uskaltanu, toivottavasti sun rohkeus tuo onnea mullekin asti :D :whistle: Sitä tarvitaan :snotty:

Oon muokkaillu tota listaa, ilmoittakaa kp:nne joilta puuttuu tai korjatkaa jos on jotain väärin! :)

(.) Lyhyeksi jäi kierto, vain 27 päivää :eek: Viime kierron ICSI ja luget varmaan sekoitti vähän. Ylihuomenna sit aloitan Clomhexalit, meinaan ottaa kahta päivässä. Pitää huomenna soitella ultra-aikaa tänne kotipaikkakunnalle, et näkis kuinka tehoaa ja vois sit pistää Pregnylin irroitukseen ja pistää pupu-showin päälle :LOL:
 

Yhteistyössä