.onnitteluiden tulvasta. Silmäkulmia pyyhkien olen niitä moneen kertaan lueskellut.:heart:
Olo on edelleenkin hyvin epätodellinen. Oireita ei ole juurikaan ilmaantunut, mitä nyt tissit tuntuvat vähän aroilta ja turvonneilta ja ihan kuin hajuaisti olisi vähän herkistynyt. Välillä on iltaisin pieniä menkkamaisia juilintoja ennen nukkumaan menoa. Muuten oireet ovat enemmän henkisellä puolella. ja niitä riittääkin sitten enemmän..
Mielialat seikkailevat edelleen äärestä laitaan. Jos mahdollista, vielä enemmän kuin hoitorumban aikana. Riemu ja pelko vuorottelevat. Toisaalta tekisi mieli nousta stadionin torniin ja kuuluttaa sieltä täysillä: |O vappis on raskaana!!! Samalla olo on myös äärettömän nöyrä ja välillä jopa vähän "syyllinen". Miksi juuri minä sain onnistua tällä kertaa? Eikö nyt olisi ollut jonkun toisen vuoro? "Etuilinko" jonossa? Kaikki tämä myllerrys päässä yhdistettynä melkoiseen itkuherkkyyteen :'( , on aikamoinen cocktail kestettäväksi myös ukkokullalle, joka tosin itsekin on melko sekaisin. Soittelee reissusta ja kyselee vointia monta kertaa päivässä. :heart: Onneksi saan hänet huomenna kotiin!
Miru, vaikka kokeneempana siskona kehotitkin rauhassa odottelemaan ensi viikkoa sen hcg:n kanssa, niin arvaa vaan miten siinä kävi.:ashamed: Painelin eilen yksityiselle, ja olipa sitten elämäni kallein verikoe (monessakin mielessä - hinta 66?, tulos mittaamattoman arvokas.) Tänään sain kuulla lukeman: 1571 (18 pv hedelmöittymisestä /15 pv siirrosta), joten kai se on vähitellen uskottava. Tukevasti raskaana. En ole kyllä vielä uskaltautunut tuonne plussanneiden puolelle. Täällä on niin tuttua ja turvallista. :flower:
Kurre, kuinkas uusi työ on pyörähtänyt käyntiin? Mitä muuten kuuluu?
Auris, munatehtaan kuulumisia odotellaan edelleen.
PeePee, jaksua ja voimaa koettelemuksiin. Toivotaan, että nyt on vihdoin löytynyt selitys ja syy taannoisille ikäville tapahtumille. Polyypit pois ja rinta rottingilla kohti plussia.
Ulpu, yritä pysyä menojalan perässä. Nauti kesästä ja siidereistä! B) Jostain kumman syystä olen juuri tällä viikolla saanut useamman kutsun terasseille. Tekosyyvarastoni alkaa olla vähissä.
Mutta nyt saa sidukat "hetkeksi" unohtua.
Hobe, eipä ole häävit kelit täälläkään. Loma ja joutilaisuus on silti ihanaa, näytti mittari mitä tahansa. B)
Merikeijulle vielä :hug:. Olet ajatuksissani.
:wave: vappis
"Siellä, missä Pippuri kasvaa"