Pömppömahaiset plussaajat!!

SUUREN SUURET ONNITTELUT VAPPIS! :heart:
Nyt et muuta kuin nautit kaikin mahdollisin tavoin tästä ihanuudesta. Kuntoilut saa sulta nyt jäädä, sillä . . . sinä se vaan alat kerätä painoa ja ihan luvalla. Onnea!

PeePee: Olen ihan pihalla, kun olen täällä taustalla hillunut - miten tuo selvisi? Koitan lueskella juttujasi taakse päin. Onneksi pääset jo keskiviikkona jatkotutkimuksiin. Voimia sinulle ja usko pois kyllä sinä uuteen hoitoon pääset ennemmin tai myöhemmin - hyvä että tämä(kin) asia selviää, niin taasen kerran olet lähempänä päämäärää ja onnelista odotusta, eiks niin?

Miru: Suloinen ja ihan kookaskin jo tässä vaiheessa tuo sinun kantamasi kaksio. :heart: :heart:

Lämpöä ja lepoa teille kaikille!
 
PeePee, hyvin todennäköisesti polyyppiä ei ole ennen siellä ollut, jos sitä ei ole näkynyt. Polyyppi voi kasvaa yhdessä kierrossa ja kadota kuukautisvuodon mukana pois, tai olla siellä pidempään. Minulla polyyppi havaittiin varmuudella marraskuussa 2006 aukiolotutkimuksen yhteydessä, sitä ennen kuukausia sitten aiemmalla asuinpaikkakunnallamme se oltiin kirjattu epäilyksenä papereihin tavanomaisen ultrauksen yhteydessä ja jätetty ignooreematta. Uusi lääkäri havaitsi sen heti ja pääsin leikkaukseen tammikuun lopussa 2007. Raskauduin maaliskuussa (ei jatkunut) ja tämä silloinen lääkärini hehkutti, että polyypin poisto vastasi kierukan poistoa..noh, sittemmin moni muu lääkäri on sanonut, ettei ihan niin rajusti voi ilmaista, enhän sen jälkeen raskautunut vuoteen insseissäkään. Miten voinkin unohtaa, mutta oisko mulla polyyppi kaavittu pois, oli päiväkirurginen toimenpide, sairaslomaa muutama päivä ja toivuin hyvin.

Toivottavasti pääset pian toimenpiteeseen :heart:

Kurre, kuinka ekat työpäivät uudessa työpaikassa sujuvat???

Vappis, tulehan kertoilemaan sieltä pilvistä vähän fiiliksiäsi =)
 
Vappis aivan älyttömän paljon onnea plussan johdosta. :flower: Nyt alkaa sitten pömpön kasvattelut oikein todenteolla. Aivan käsittämättömän upee uutinen. :heart:

Peepee näissä hoidoissa saa näköjään varautua kaikennäkösiin kummallisuuksiin. Ihan niin kuin sullakaan ei ois ollu jo ihan tarpeeks vaikeuksia ilman polyyppejäkin. Mutta niin kuin Miiru sanoi, homma saadaan hoidettua ja olet takasin geimeissä mukana. Odottaminen on tietenkin ikävää, mutta ainakin varmistetaan, ettei oo mitään estettä jos ja kun raskaudut. Onnea toimenpiteeseen. :hug:

Miiru onpas sulla ihana masu. Voi kun joskus sais tollasen... :heart:
 
Kamilla Oliks teillä minkälainen tausta? Mietin vaan et ootko käyny niitä vasta-aine, hyytymis ja kromosomitutkimuksia? Itse meinasin seuraavan passin jälkeen. Oon tosi loppu ollu näiden epäonnistumisten takia. Sovittiin miehen kanssa et tän passin jälkeen tosiaan lisätutkimuksiin ja sit tää vuos enää ivf hoidoissa, jos ja kun ei tulosta niin alkuvuodesta otetaan yhteyttä adoptioneuvontaan...Syli tuntuu aina vaan tyhjemmältä ja pelottaa ettei koskaan pääse siitä tunteesta eroon. :snotty:
 
Merikeiju, meillä ei oo otettu noita vasta-aine, hyytymis- ym. kokeita. On tullut kyllä mieleen et pitäiskö ottaa..

Taustasta sen verran et minä 33v. ja mies 36v. Ehkäisyn jätin pois 01/07 ja yritystä oikestaan 03/07 alkaen. Yksi tuulimunaraskaus takana 10/03 jolloin ei ollut edes yritystä :O
Mulla ylipainoa ja monirakkulaiset munasarjat. Ei kuulemma PCO, mutta luomu-ovis on harvinainen ilmiö :/ Kierto on hyvin säännöllinen, ihme kyllä. Miehellä heikonlaisesti simppoja, pesun jälkeen 0.4-4milj. Kolme ovulaation induktiota ensin viime kesänä/syksynä clomeilla, jotka tehos hyvin, ei tulosta.
Sit 11/07 ja 12/07 inssit joista kans negat. 02/08 eka ICSI jossa siirrettiin yksi ja kaksi pakkaseen, nega. 04/08 olis ollut PAS mutta alkiot ei selvinny sulatuksesta. Sit tosiaan viime kuussa 2.ICSI jossa kaksi siirrettiin, ei yhtään pakkaseen ja nega :ashamed:
Nyt pitäis saada painoa pois julkisen hoitoa varten n.13kg muuten ei päästä hoitoon.
Suunnitteluaika on lokakuun lopussa.

Oon kans ollut aika masennuksissa, kun ympärillä kaverit vaan raskautuu luomuna ja itsellä alkaa epätoivo hiipiä että saadaanko koskaan sitä omaa vaavia.
Hyvin samanlaiset mietteet siis kuin sulla :hug:
 
Mahtavaa Vappis!!!!

Mä 'nautiskelen' ekasta lomaviikosta... sateessa :kieh:. Uskomatonta! Ennen lomaa oli tosi kuumaa ja aurinkoista ja ajattelin että kun mennään Balatonille viikoksi ennen Suomeen tuloa niin makaan rannalla ja rusketan kalpeita jalkojani... ja nyt sitten sataa ja on kylmempää kuin Suomessa.
 
Keskiviikko 16.7 :wave:

Auringokukka.............pupuilua...........................kp30/-/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp24/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp22/27/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp18/29-31/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp17/29-31/ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp17/27-31/syys
Kurreliini....................pupuilua.............................kp11/-/ktt
Merikeiju....................pas....................................kp8/29/elo
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp8/-/tammi
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/vko33
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
EllaElias.....................pas....................................kp/-/syys
Adeliini........................pupuilua............................kp/-/ktt
Hannele.....................pas....................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Retuli82 :D
Vappuviuhka :D
[/quote]

 
Vappis MAHTAVAA!! paljon onnea! :D :flower:

PeePee Olen ihan sanaton, kun teillä uusia koettelemuksia vaan tupsahtelee.. Mutta, kuten joku joskus kirjoitti, Jokainen saa kannettavakseen sellaisen taakan kun jaksaa kantaa. Sinä olet ihan mielettömän vahva nainen, usko pois ystäväni. :heart:

Mirun maha oli tosi magee. Mietin hetken miltä itse näyttäisin, kun samoissa mentiin, mutta olen siis ihan sinut itseni kanssa. Hyviä pömppövointeja sulle! :heart:

Hobelle hyvää lomaa. Ei täälläkään kovin lämmintä ole. ehkä sit ens viikolla..

Loma vihdoin mullakin. Tammerfesteissä oli hyvä meno ja aurinkoisen terassin löysin eilenkin.. :ashamed: Menojalka oli niin pitkään lomilla, että nyt vaan pysytellään sen palautuneessa kyydissä. Nyt on aika ELÄÄ ja NAUTTIA siitä. Hyviä vointeja kaikille!!

:wave:
 
.onnitteluiden tulvasta. Silmäkulmia pyyhkien olen niitä moneen kertaan lueskellut.:heart:

Olo on edelleenkin hyvin epätodellinen. Oireita ei ole juurikaan ilmaantunut, mitä nyt tissit tuntuvat vähän aroilta ja turvonneilta ja ihan kuin hajuaisti olisi vähän herkistynyt. Välillä on iltaisin pieniä menkkamaisia juilintoja ennen nukkumaan menoa. Muuten oireet ovat enemmän henkisellä puolella. ja niitä riittääkin sitten enemmän..:p

Mielialat seikkailevat edelleen äärestä laitaan. Jos mahdollista, vielä enemmän kuin hoitorumban aikana. Riemu ja pelko vuorottelevat. Toisaalta tekisi mieli nousta stadionin torniin ja kuuluttaa sieltä täysillä: |O vappis on raskaana!!! Samalla olo on myös äärettömän nöyrä ja välillä jopa vähän "syyllinen". Miksi juuri minä sain onnistua tällä kertaa? Eikö nyt olisi ollut jonkun toisen vuoro? "Etuilinko" jonossa? Kaikki tämä myllerrys päässä yhdistettynä melkoiseen itkuherkkyyteen :'( , on aikamoinen cocktail kestettäväksi myös ukkokullalle, joka tosin itsekin on melko sekaisin. Soittelee reissusta ja kyselee vointia monta kertaa päivässä. :heart: Onneksi saan hänet huomenna kotiin!

Miru, vaikka kokeneempana siskona kehotitkin rauhassa odottelemaan ensi viikkoa sen hcg:n kanssa, niin arvaa vaan miten siinä kävi.:ashamed: Painelin eilen yksityiselle, ja olipa sitten elämäni kallein verikoe (monessakin mielessä - hinta 66?, tulos mittaamattoman arvokas.) Tänään sain kuulla lukeman: 1571 (18 pv hedelmöittymisestä /15 pv siirrosta), joten kai se on vähitellen uskottava. Tukevasti raskaana. En ole kyllä vielä uskaltautunut tuonne plussanneiden puolelle. Täällä on niin tuttua ja turvallista. :flower:

Kurre, kuinkas uusi työ on pyörähtänyt käyntiin? Mitä muuten kuuluu?

Auris, munatehtaan kuulumisia odotellaan edelleen.

PeePee, jaksua ja voimaa koettelemuksiin. Toivotaan, että nyt on vihdoin löytynyt selitys ja syy taannoisille ikäville tapahtumille. Polyypit pois ja rinta rottingilla kohti plussia.

Ulpu, yritä pysyä menojalan perässä. Nauti kesästä ja siidereistä! B) Jostain kumman syystä olen juuri tällä viikolla saanut useamman kutsun terasseille. Tekosyyvarastoni alkaa olla vähissä. :whistle: Mutta nyt saa sidukat "hetkeksi" unohtua.

Hobe, eipä ole häävit kelit täälläkään. Loma ja joutilaisuus on silti ihanaa, näytti mittari mitä tahansa. B)

Merikeijulle vielä :hug:. Olet ajatuksissani.

:wave: vappis
"Siellä, missä Pippuri kasvaa"

 
Aurinkoista torstaita!

Varaslähtö lomaan alkoi tänään - kaksi päivää kotosalla vähän huilien, joitain työjuttuja vielä tehden. Ja lääkärillä käynti olisi tänään edessä, kun epämukavia vatsakipuja on ollut nyt vähän turhan paljon. Eilen taisi tulla ekat harjoitussupparit ja oli inhottavan tuntuista :/

Pippurinkasvattajan kuulumisia jo odottelinkin ja ihania olivat!! Hyvä kuitenkin, että menit verikokeeseen - kyllähän se lopullisen varmuuden antaa itselle. Tervetuloa vaan hormonimyrskyjen ja tunnekuohujen kerhoon. Vaikka täytyy sanoa, että itsellä ne ovat olleet sellaisia positiivisia tunnekuohuja ja itkuherkkyyttä. Raivareita, pinnankatkeamisia ei ole tullut olenkaan - taisin käyttää ne loppuun hoitojen aikana =) Niin ja kun siltä tuntuu, tervetuloa odotuspuolelle - myös siellä on paljon ihan samassa tilanteessa olevia alun hermoiljoita. Eikö ole ihanaa, kun miehestä tulee hetkessä yltiösuojeleva?

Ulpulle menomonot täältäkin, jos omat sattuu kulumaan puhki ;) Ihanaa, että olet päässyt pahimman yli ja pystyt nauttimaan tästä hetkestä täysillä. Oikein hyvää lomaa :heart:

Hobsku, voi rähmä. Onneksi Suomessa alkaa ensi viikolla helteet (näin luotan vakaasti), joten saat vielä upean rusketuksen kinttuihisi. Myös Aurikselle tiedoksi, että meillä on aikataulut muuttuneet sen verran, että tullaankin jo lauantaina Turkuun ja lähdetään maanantai-iltana sieltä pois. Maanantaipäivän ohjelma on hieman auki, mutta kummitytön synttärijuttuja ois tarkoitus puuhata ja hieman suunnitteilla olisi saariseikkailu Väskiin. Maanantai voi olla siis aika hätäinen mulle treffailuja ajatellen. Sunnuntaipäivä ennen Caribia-kylpylää voisi toimia, mutta olitkos Hobe vasta silloin tulossa Suomeen?

Auts, nyt niskat jumittaa - täytyy vähän liikuskella vaihteeksi. Kuullaan :wave:
 
Torstai 17.7 :wave:

Auringokukka.............pupuilua...........................kp31/-/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp25/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp23/27/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp19/29-31/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp18/29-31/ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp18/27-31/syys
Kurreliini....................pupuilua.............................kp12/-/ktt
Merikeiju....................pas....................................kp9/29/elo
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp9/-/tammi
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/vko33
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
EllaElias.....................pas....................................kp/-/syys
Adeliini........................pupuilua............................kp/-/ktt
Hannele.....................pas....................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Retuli82 :D
Vappuviuhka :D
[/quote]
 
Miru, suloinen vauvamassukka sulla!! :heart: Hyvää lomaa, otahan rennosti masua kasvatellen!
Toivottavasti masukivut helpottais pian :hug:
Kumpa täs itsekin sais masunsa kasvamaan jostain muusta ku herkuttelusta :D
Laihis on kyllä käynnissä, pitkää pinnaa vaatii :kieh:

(.) Sain soittamalla tänään Clomhexal-reseptin samalta gyneltä kellä oon käynyt ultrissa täällä kotipaikkakunnalla. Ens kierron kp 3-7 sit niitä napsimaan =) Heh, vähän epätoivoista mutta en millään jaksa olla marras-joulukuulle asti ilman mitään. Luomu-ovista kun on turha jäädä odotteleen. Clomit on aiemminkin toiminut hyvin ja miehen simpat on petraantunut vitamiinikuurin myötä niin kokeillaan nyt ;) :whistle: Eipä tuos suurta tappiota tuu vaikkei onnistuisikaan. Onpa ainakin marginaaliset mahikset :xmas:
 
Miirulle oikein aurinkoista ja rentouttavaa lomaa.

Toivottavasti aurinko jaksaa paistella täällä koti Suomessakin. Meikäläinen ja ukko ottaa nimittäin siivet selkään ja lennähtää huomenna kohti Kreetaa. Tulin vielä sanoon heipat. :wave:

Tuun sitten reilun viikon päästä jännäileen ultrakuulumisia. Eikös ainakin Soroyalla oo ultra piakkoin?

Vi sees! =)
 
Tänään kun lähdetään niin paistaa ihana aurinko - tuon tullessani.
Kamilla - Mulla on ihan ylibuukattu elokuu, joten hoito alkaa vasta syyskuussa.
Miru - kyllä ollaan Suomessa jo huomen illalla, sunnuntai käy hyvin. Muuten sun masu on ihana.
(.) lähtöä tekevä - Suomeen ja saunomaan on päästävä....
 
Perjantai 18.7 :wave:

Auringokukka.............pupuilua...........................kp32/-/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp26/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp24/27/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp20/29-31/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp19/29-31/ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp19/27-31/syys
Kurreliini....................pupuilua.............................kp13/-/ktt
Merikeiju....................pas....................................kp10/29/elo
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp10/-/tammi
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/vko33
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
EllaElias.....................pas....................................kp/-/syys
Adeliini........................pupuilua............................kp/-/ktt
Hannele.....................pas....................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Retuli82 :D
Vappuviuhka :D
 
Kiitti Soraya, tsemppiä ja ihmettä kyllä tarvitaan että oviksen induktiolla tärppäis :D Aika hassua hypätä ICSI-hoidoista yhtäkkiä taaksepäin, mut tää on vaan väliaikaista. En viitsi enää maksaa yksityiselle hunajaa kolmannesta ICSI:stä, mieluummin odotan kiltisti loppuvuoteen ja puuhastelen sit aikani kuluksi ton Clomhexalin kans siihen asti :D :headwall:
 
Kamillalle isot kannustukset täältäkin! Siihen painotavoitteeseen: popsi masun täydeltä mansikoita ja vesimelonia, ne on nyt niin hyviä. Ja siihen toiseen tavoitteeseen: rakkautta, kesän lämpöä ja kepeää mieltä.. :heart:

Mulla lääkärissäkäynnit ja monennäköiset näytteet takana. Kaikki on masukeilla ja omassa kropassa kunnossa, kasvu on vaan niin valtaisaa, että kun paikat ekan kerran venyy ja vielä tuplana, aiheutuu siitä timmille ( ;) ) kropalleni koviakin kipuja. Mutta mukavampaa aloittaa loma nyt kun tietää.

Aurinkoa kaikille :wave:
 
PeePee Oon tosi pahoillani, miten joudut kamppailemaan kroppasi kanssa. Hommat ei etene, eikä voi taukoillakaan, kun joutuu käymään tutkimuksissa tai popsiin pillereitä. Voisinpa jotenkin piristää sinua. :hug:
Yrittäkää nauttia kesästä, kaikesta huolimatta. Keksikää kaikkea kivaa tekemistä, jospa ikävät asiat jäisi edes hetkellisesti unohduksiin, sitten vähän enemmän unohduksiin jne..
Mun pomo sanoi mulle että ihminen on onnellinen jos hänellä on työtä, rakkautta ja toivoa. Ja meillähän on kaikkea näitä kolmea, joohan?

Täällä valmistaudutaan huomiseen Iron Maidenin konserttiin!! :D
 
Heippa pömppiskullat!

Vielä tervehdys teille kaikille ennen reissuun lähtöä. Huomenna suuntaamme nokkamme Turkkuseen enkä käy palstailemassa varmuudella ennen keskiviikkoa. Olen tilannut helteen ja auringonpaisteen ainakin länsi- ja etelä-suomeen, saapi nähdä kuinka käy. Eikä se loma siitä ole kiinni, vaan siitä ihanuudesta, ettei neljään viikkoon tarvitse ajatellakaan töitä. :D :D

PeePeelle ison isot halit. Voisinpa sanoa tai tehdä jotain, mistä olisi apua.. Ulpun pomo sanoi viisaasti - se on ihan totta. Siihen voi lisätä uskon, joka välillä katoaa pidemmäksikin ajaksi, mutta aina lopulta antaa voimia seuraavaan taisteluun. Ja niin antavat ystävätkin. Joten aina kun tuntuu pahalta, sinulla on ainakin täällä monta ymmärtävää ja kuuntelevaa ystävää :heart:

Aurinkoista viikonloppua kaikille :wave:
 

Yhteistyössä