Pömppömahaiset plussaajat!!

Aurinkoista aamua pömpöt!

Ihana mökkiviikonloppu takana ja vaikka töissä joutuu vielä pari viikkoa puuramaan, on tuollainen minilomakin huippua.

Kurre, voi että on tosiaan hankala tilanne. Aivan kuin se pettymys hoidon epäonnistumisesta ei riittäisi vaan lisäksi joudut jännittämään, mistä tässä nyt on oikein kyse. Ja juuri klinikan kesätauolla tietenkin. Kannattaa varmaan soittaa naistenklinikalle (ja ehkäpä hieman liioitella kipuja :ashamed: ), jotta ultraan pääsisi mahd pian. Kyllä noita euroja on palanut yksityiselle ihan riittämiin ja onhan mahdollinen ku akuutti päivystysluontoinen asia. Saisit sinäkin sitten nauttia lomasta rauhallisemmin mielin. :heart:

EllaElias, kiva kuulla sinusta! Olen monesti miettinyt, kuinka jaksat, ja ihan hyvinhän siellä. Kiva, että olet saanut vähän etäisyyttä vauvaprojektiin. Syksy tulee yllättävänkin nopeasti ja ilman, että asiaa sen enempää stressaa. Ihanaa kesää sinulle piinaystäväni toivon koko sydämestäni, että tuleva pas tuo kauan odotetun tuloksen :heart: :hug:

Vappikselle ja Merikeijulle oikein paljon tarrasukkia ja plussatuuliakin jo... Raskaana olette ktt, muistattehan sen =)

Toivottavasti Retuli saat varmuuden pian ja pääset nauttimaan ihan oikeasta raskaudesta.

Täällä mennään huomenna neuvolaan (16+1). Pelottaa lähinnä hemogobiinin lasku, sillä olo on ollut aika vetämätön ja huimaa. Tietysti vauvojen näkemistä odotan taas yhtä innokkaasti kuin aina ennenkin ja eniten ehkä kiinnostaa, voisiko jotain viitteitä sukupuolesta jo alkaa saamaan. =)
 
Merikeiju! Toivotaan, että ei sieltä mitään vuotoa ala tulemaan. Onneksi se oli vain yksi "pala", mikä sieltä nyt tuli. Sinua nyt koetellaan ja pelotellaan. :hug: Pistän sormet ja varpaat ristiin sun puolesta!
 
Maanantai 7.7 :wave:

Merikeiju....................2.ivf (lyhyt).......................kp25/29/ktt7
Vappuviuhka..............1.IVF................................kp20/28/ktt7
Auringokukka.............pupuilua...........................kp21/-/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp15/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp13/27/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp9/29-31/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp8/29-31 /ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp8/27-31/syys
Kurreliini....................pupuilua.............................kp2/-/ktt
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/ vko33
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp/-/tammi
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................pupuilua............................kp/-/ktt

Testailijat :p

Merikeiju 14.7
Vappuviuhka 14.7

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Papu & Nuppu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Retuli82 :D
 
Eiköhän se sieltä tule, se Monique. Ruskeeta tuhrua on pikkusen tänään jo tullu. Oisin niin toivonu, et täl kertaa ois ees päässy testaamaan. Mä taidan sit virallisesti olla viallinen ja mätä. Vika kun ei miehessäkään ole...Tänään on kyllä lauottu varmaan kaikki kirosanat, jotka tiedän. :headwall: Alkais nyt vaan sit vuoto kunnolla, ni vois ehkä päästä tästäkin huonosta muistosta eroon. Noh, eiköhän huomenna aamulla ole jo niagara :snotty:

Miks kaikki muut tuntuu onnistuvan, mut me ei koskaan. En enää tiedä mitä ajatella, heittäiskö ne hanskat tiskiin... :(
 
Merikeiju Nuo vuodot piinailuvaiheessa tuntuu ihan hirveiltä. Ennemmin toivoisi olevan edes 'oireeton'. Vaikka viimeksi sulla menkat alkoi jo varhaisessa vaiheessa, niin toivotaan vielä, että tämä vuoto ei ole sitä. Keväällä plussanneilla lähes kaikilla oli erilaista vuotoa tuhruilusta kirkkaaseen. Siirrettiinkö sulle kaksi alkiota? Toivotaan kovasti, että edes toinen tarraisi kiinni. :heart:
 
Hei kaikki pömppikset!
Olen fanittanut ja taustaillut teidän ketjua jo varmaan tammikuusta asti, teillä on tosi hyvä ja harvinaislaatuinen ketju!! Monesti olen pyrskähdellyt nauruun teidän juttuja lukiessa, eikä ne kyyneleetkään kaukana ole olleet. Sellaista tämä kriisi ihmisille teettää.

Nyt uskaltauduin vierailemaan tänne kun halusin kysyä teiltä kommentteja, faktaa, kokemuksia. Eli kun moni teistä on nyt äskettäin kertonut käyvänsä vyöhyketerapiassa tai akupunktiossa ja kuitenkin on hoidot kesken että oletteko selvitelleet asiaa saako näitä eri hoitoja sekoittaa lapsettomuushoitoihin? Mulla on sellainen mielikuva ettei ainakaan vyöhykettä suositella otettavaksi ihan samaan aikaan ja pitäis jäädä väliä ennen hormonihoitoja? Olenko ihan hakoteillä? Nimittäin olen kiinnostunut molemmista mutta varsinkin tuo akupunktio kiinnostais nyt kokeilla ennen seuraavaa Passia. On kiinalaisen lääketieteen harjoittaja ja senhän kerrotaan auttavan myös lapsettomuuteen. Ehtisin käymään varmaan useamman kerran ennen elokuun koitosta. Kommentoikaa jos vain teillä on jotain tietoa asiasta, kiitos!

Meidän tausta on seuraava: julkisella tehty ensimmäinen ICSI:n tuoresiirto toi plussan josta nyt 1v7kk poika. Helmikuussa Pas josta kemiallinen ja pakastin tyhjeni samalla. Uusi ICSI kesäkuussa Oulun väestöliitossa, tuli hyperi joten tuoresiirto jäi tekemättä ja pakkasessa nyt 7 huurunenää odottelee vuoroaan.

Aurinkoista kesää teille kaikille ja paljon voimia ja onnea tulevaan kesään ja syksyyn!
=) Terveisin Hannele
 
Ulpu Yks siirrettiin vaan. Ja tuskin sekään mitään kiinni on tarrannu...Mulla kun viime ivf:ssä alko rusehtavalla vuodolla pp9 ja muutu kirkkaaks menkkavuodoks pp11. Eli kyllä tässä jo voi siihen verrata ja päätellä mikä on tulos.
Niin ja rintakipuilukin on vähenemään selkeesti. Eli siitäkin jo voi päätellä.

Kiitos rakkaat pömppikset ku te jaksatte kuitenkin valaa sitä toivoa ja uskoa, itse en siihen kuitenkaan enää pysty. Oon jotenki jo niin väsyny tähän pettymiseen kerta kerran jälkeen :snotty:
 
Ellalle hyvää lomailua! Ihana, että teilläkin on onnistunut jättää vauva-asiat taka-alalle. Jos mitään luomuihmeitä ei teillä tapahdu ja hoidot venyy talveen, niin ilmoittaudun sulle piina kaveriksi.

Kamillalle hyvää lomaa kanssa!

).( ei erikoisempia, monikaa odotellessa... tänään tullut ihan inasen punertavaa pyyhkiessä. Toivotaan se niagara tänne, ei minnekään muualle.
 
Merikeiju Täällä on kuitenkin ystäviä, jotka uskoo sun raskauteen ktt.
Mulla molemmilla kerroilla kun olin raskaana tuli ihan kirkasta vuotoa useita päiviä. Ekalla kerralla siirrettiin yksi ja tokalla kaksi alkiota. Yritin silloin vaan hokea itselleni, että ihan yhtä todennäköistä on plussatakin jne. Eipä ole helppoa. Taistelu mieltä!! :hug:
 
Huomenta muruset! =)

Merikeiju, voi rakas ystävä, noi paskamaiset fiilikset on vaan kestettävä. Tsemppaan sua täältä hurjasti, jotta ajattelet nyt toistaiseksi ktt! :wave: Mullakin oli tässä vikassa siirrossa ihan uskomaton epätoivon syöveri siellä piinailun loppuvaiheessa. Pahempi kuin aikaisemmin. Ja hei, lohduksi voin sanoa, ettei täällä ihan kaikki muutkaan onnistu, tässä yksi päätään seinään takova oravainen, jolla aika ajoin samat fiilikset, eli että ei tästä koskaan mitään tule. :headwall: Mutta hitsi vie, kyllä tulee, niin teillä kuin meilläkin!!! :p Siitä lähetään! Voimia ystävä! :hug:

Tervetuloa mukaan Hannele! =) Mä olen käynyt vyohyketerapiassa viime syksystä saakka ja akupunktio kiinnostais kanssa tosi tosi paljon, mutten tiedä täältä pääkaupungista ketään, jota olis suositeltu ja netissä surffatessa tulee sellanen olo, että miten mä nyt tästä vaan jonkun poimin, kun en koko hoitomuodotsa tiedä yhtään mitään... Mutta siis ainakaan vyöhiksessä ei ole hoitojen suhteen mitään estoja, tai siis jos tulee raskaaksi, niin sitten ekat kolme kuukautta jätetään väliin, mutta muuten niitä hoitoja voi tehdä kyllä hormonihoitojen kanssa päällekkäin.

Ella, ihanaa kuulla susta! :flower: :hug: Täällä myös piinaseuraa syksylle tarjolla, otetaan tää kesä nyt löysemmin ja kerätään voimia syksylle, eiks vaan? =)

Ulpis, mää laitan sen Moniquen sinne tulemaan, täällä touhuttu jo riittämiin. :whistle:

Miru, tulethan kertomaan taas neuvolakuulumisia pian, jookos?
=) :flower:

(.) Sain eilen klinikan hoitajan kiinni työmatkalta ulkomailta, ja nyt toistaiseksi vaan odottelen, sillä kunnollinen vuoto voi tyhjentää sieltä kaikki ylimääräiset ja homma voi siis mennä ohi itestäänkin. Ultrassa ei vielä ilmeisesti oikeen voi nähdä varmuudella, ettei mitään kohdunulkoista ole, joten sinne ei siis kannata tällä viikolla rynnätä. Verikokeeseen voisin mennä vaikka sitten ens viikolla. Niin, olinkin unohtaa, mä sain eilen töitä! :D Ja aloitan sitten ens maanantaina, eli kesälomat loppuu tähän. Ei tosin kyllä haittaa. Tää työkuvio nyt vaikutti heti niin, että pystyn todellakin ottamaan loppukesän ilman vauva-ajatuksia ja seuraavaa hoitoakin voi miettiä rauhassa. Se saattais vaikka tehdä hyvää. ;)

Ihanaa tiistaita ihanaiset! B)
 
PeePee, ultra on Taysissa 21.7. Ja minäkin tykkään paljon henkilökunnasta! Tosin yhteen lääkäriin en saa oikein mitään yhteyttä. Hoitajat erittäin mukavia ja varsinkin lääkäri K. A-H on aivan ihana!

Kurre. Onnea uudesta työstä!

Merikeijulle paljon voimia ja tsemppiä ja vielä uskoa plussaan!
 
Heipparallaa!

Merikeijulle ihan ekaksi valtavasti tsemppiä, kärsivällisyyttä, uskoa. Mitään et nyt pysty tekemään muuta kuin odottamaan ja sehän siinä kaikkein paskamaisinta onkin. Kuten muutkin on jo tsempanneet, tuhrua on tullut isolla osalla plussaajista (myös allekirjoittaneella), joten yhtä hyvin se voi olla myös positiivinen merkki. Myös menkkamaiset kivut ainakin mulla yltyivät testipäivää kohden ihan huomattavasti, testiä edeltävänä yönä heräsin valtavaan kramppiin, joka on aina ennen tarkoittanut "nyt se alkaa, äkkiä vessaan!", mutta tällä kertaa meninkin vessaan ja pissasin tikkuun ja kas. Eli älä heitä kirvettä kaivoon, mahdollisuudet on olemassa. :hug:

Kurrelle onnea uudesta työpaikasta!!! Huippuhieno juttu. Olethan tässä saanut lomaillakin jo aikasi varmasti. Uusi työ tuo uutta ajateltavaa ja jos ei sentään sysää vauvaaatoksia taka-alalle, ottaa osansa siitä pyörittelystä. Onnea :flower:

Hannelelle tervetuloa upeaan joukkoon! Teillähän on hyvä joukkue huuruneniä pakkasessa odottamassa. =)

Kamillalle nautinnollista lomaa. Perässä tullaan...vielä tämä ja ensi viikko kituuttaen.

Neuvolakuulumiseni aamulta olivat hyviä. Hemppa ei ollut laskenut eikä siis rautaa tarvinnut aloittaa - nyt vaan keskityn sen pinaatin popsimiseen toden teolla, sillä liha ei maistu vieläkään. Neuvolantäti kehui painoni nousua - viimeksi sain siitä palautetta, ettei ollut tarpeeksi noussut. Neuvolassa se olo on kuin pienellä lapsella, sillä nuo terveydenhoitajat ainakin meillä on niin ihania ja kohtelee odottajaa juuri kuin lasta :) (hyvässä mielessä). Nupu ja Pappu (uuden lempparit) voivat myös hyvin. Sydämet löivät sopivasti ja potkuja tuli tasaiseen. Mitään tolkkua siihen sukupuoliasiaan ei tullut eikä sen niin väliä ole - se terveys ennen kaikkea. :heart: :heart:

Nyt täytyy lähteä tankkaamaan, vatsa kurnii jo kovasti :wave:
 
Onnea Kurrelle työpaikan johdosta! :flower: :heart:

Tervetuloa Hannele tänne pömppismaahan. :) Ei muuta kuin syksyllä huurunekkuja sulatteleen ja mukaan piinaileen.

Ihanaa [/b]Miiruliini kun käyt täällä kertoilemassa pikkuisten kuulumisia. Tulee oikein tsemppi päälle, kun toivoo, että ois joskus samassa tilanteessa kuin sinä. Eipä sullakaan oo toi tie äidiksi ollut kovin ruusuinen, joten olet todellakin ansainnut onnesi.

Täällä on kehuttu Taysin henkilökuntaa. Yhdyn
Peepeen ja Soroyan mielipiteeseen, että Taysin henkilökunta on aivan loistavaa porukkaa.

Täytyy lopetella, jumppa kutsuu...

 
:headwall: Arvatkaa vaan pissasinko ovistikkuun...:whistle: On sellanen paketti niitä insseistä jäljellä ja minä tyhmä ajattelin käyttää ne pois. No mutta siis siihen tuli heti selkee mut kontrolliviivaa haaleempi viiva. tyhmä, tyhmä :headwall: :headwall: saa lyödä.

Eilen sitä tuhrua siis alko tulemaan, ja jatkunu tuhruna tänäänkin. Välillä enemmän, välillä ei mitään. No mutta, kyllähän se selvää on et se monique sieltä tulla jolkottelee kohta, mut tulis nyt sit jo, en jaksais enää pissailla noihin ovistikkuihin. tai hei, jos otan seuraavaks ton kuumemittarin... :kieh: no, en nyt kai... Mieskin katto mua alta kulmien, ku kerroin mitä olin tehny, ei sekään ihan hirveesti luota meidän onnistumiseen :snotty: :snotty:
 
Hannele Tervetuloa minunkin puolesta! :flower:

Kurre Onnittelut työpaikan johdosta! Ihan varmasti saa nyt muuta ajateltavaa. Sit pian oletkin raskaana kun 'ei ajattele sitä' tai 'lopetti yrittämisen' :LOL:

En muista oonko maininnut, mutta me varattiin parin viikon kaukomatka joulukuulle (juu voidaan mielellään myös perua, jos luomuihme yllättäis.) Se on nyt ykkösaihe sekoittamassa mun päätä ja mies pian menettää hermot kun hösään niitä näitä. Sain 30v.lahjaksi kavereiltani ja mieheltä sukelluskurssin. Syvyyksiin olen painumassa, mutta en henkisesti. =)

Monika tais muuten eksyä matkallaan, kun ei näy enää jälkeäkään. Tai sitten oli tutun hätäistä toimintaa, jos käynti täällä oli tuo yksi punertava pyyhintä kp38... huhuu!!

Tsemppejä kaikille! erityisesti Merikeiju olet mielessä.
 
Keskiviikko 9.7 :wave:

Merikeiju....................2.ivf (lyhyt).......................kp27/29/ktt9
Vappuviuhka..............1.IVF................................kp22/28/ktt9
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp39/-/tammi
Auringokukka.............pupuilua...........................kp23/-/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)........................kp17/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua............................kp15/27/ktt
PeePee77..................pupuilua............................kp11/29-31/ktt
Kamilla.......................pupuilua............................kp10/29-31 /ktt
mmm.........................1.ivf....................................kp10/27-31/syys
Kurreliini....................pupuilua.............................kp4/-/ktt
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).......................kp/-/vko32
Haave........................ivf......................................kp/-/vko33
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
EllaElias.....................pas....................................kp/-/syys
Adeliini........................pupuilua............................kp/-/kt t
Hannele.....................pas....................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Merikeiju 14.7
Vappuviuhka 14.7

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Retuli82 :D
 
Ensin... Merikeiju - :hug: voi kun tietäs, että miten vois auttaa... ikuista odottelua ja jossittelua.

Meillä on menossa lasten leiri ja kovasti on touhua. Päivät vietetään kolmenkymmenen asteen helteessä ja illat ja yöt kunnon ykkösmyrskyn kourissa teltassa :D . Sissejä ovat ja ihania lapset.
Mä olen muuten ajatellut meidän kirjaa... ehdotuksia on tullut meidan ketjusta kirjan tekemiseen ja olen tässä pompotellut ajatusta ja ei katoa millään... hiukan olen jo miettinyt otsakkeita ja rakennetta... musta jotenkin ihana ajatus olis antaa muillekin tukea ja ehkä koskettaa ihmisiä, meidän kokemuksilla, jotka on tosi elämää.
 
PeePee, joo, Tampereen reissu olis kiva! Pitää kattoo sit tän kuun lopussa jos lähdettäis päiväksi sinne seikkailemaan! =) Tuli vielä mieleen, että missä oot käyny vyöhyketerapias? Laita vaikka tekstarina tai yksärinä. Kummassako mun kantsis käydä ennen seuraavaa hoitoa, akupunktios vai vyöhyketerapias?

Hobe, toi kirjajuttuhan olis aivan mahtava homma! Hommiin vaan! :whistle: =)
 
Kirja! Huippua! Oikeesti kannatetaan! Hobe ihan samaa olen pyöritellyt päässäni. Se olisi takuulla monelle monelle lohdutus ja kannustus.

Kurrelle ISOT onnittelut uuden työpaikan johdosta! Olet siinä niin oikeassa, kun kirjoitit, että vauvapuuhissa me ("tässä tilanteessa" olevat) ei voida itse vaikuttaa millään tavalla. Sehän se raskainta onkin. Jos vyöhyketerapia, akupunktio, vitamiinit ja E-epat , nukkuminen, jäätelön syöminen, yhden käden punnerrus tai vuorikiipeily auttaisi - niin takuulla me tehtäisiin niitä kaikkia. Mutta, kun voi olla, että ne auttaa, voi olla ettei. Joka tapauksessa pitää vaan koittaa ottaa rauhallisesti, kun muukaan ei auta ja rauhallisesti ottaminen auttaa odotteluun. Jota todellakin meillä kaikilla riittää, vaikka yksityisellä puolella oltaisiinkin. Siinä sitä sitten vaan oman pään ehjänä pitämisen lisäksi pidetään huolta vielä parisuhteesta. Aina välillä tosin "unohtuu", että meidän rakkaat siipatkin kokevat omalla osallaan samoja epätoivon hetkiä. Eivät ehkä uskalla tai halua näyttää tunteitaan ja pimeitä hetkiään meille naisille, pelkäävät meidän hajoavan entisestään... Syyttelyhän ei auta mitään, ja vielä traagisempaa on, jos molemmat syyttelevät itseään hiljaa mielessään. Epätoivoa ja mustaa musertavaa pelkoa saa ja on luonnollista tuntea, aika ajoin. Mutta sieltä pääsee kyllä ylös, omin voimin tai toisten avulla. Kaikki me kaikki siinä samassa jollassa ollaan... Jos näiden hoitojen aikana oppii lukemaan toista, puhumaan ja jakamaan asioita - parisuhde hitsautuu takuulla yhteen enemmän kuin millään muulla tavalla. Eli muistetaanpa avata suutamme ja opetella kommunikoimaan entistä paremmin. Palkinto eli onnistuminen ja pienen pieni nälkäinen nyytti on jonain päivänä vielä arkeamme valaisemassa.

Retuli toivon sinulle jaksamista... jospa perjantaina arvo olisi kohonnut huimasti ja kaikki olisi hyvin? :hug:

Merikeiju en pitäisi tilannetta vielä menetettynä. Tuhruilu on hyvin tavallista. Pidättelepä pissiä vielä muutama päivä ja testailet sitten paukkuhaavetestillä. :hug:

Hannelille älyttömän ihanaa Kreetan lomaa! Oi, aurinko ja hyvää ruokaa rakkaan seurassa!
Samoin Ulpun joulukuun suunnitelmat kuulostavat mahtavilta! Mehän käväistiin ihan vaan Tallinnassa juhannuksena ja sekin jo oli huippuhauskaa ja rentouttavaa. Irtiotto tekee hyvää.

PeePee Hus tosiaan kaikki väliälyttömät vuodot, pysyös poissa! Loistojuttu, että pääsit taas juoksun pariin. Ajatukset tyhjentävä liikunnallinen harrastus on mitä parhainta stressinpoistoa. Itse olen harrastanut vaikka mitä vuosien varrella. Tällä hetkellä ainoa säännöllinen liikuntamuoto on sauvakävely. Hih, voiko keski-ikäisempää lajia enää olla? Tuulipuku ja sauvat...! Siihen olen ihan hurahtanut. Aina liikunnalla ei paino suoraan putoa, mutta kyllä vaan kiinteytyy ja kunto kohenee samalla kun "pää tervehtyy". Ei ollenkaan huono juttu.

Teilläpä Hannele odottaa pakkasessa kokonainen päiväkodillinen huurunenuja! Ihan varmasti teidän pikkuiset ovat siellä tuloillaan!

Mirun Nupu ja Pappu kasvavat kovaa vauhtia :heart: Muistathan Miru, että kaksi pientä kuluttavat oikeasti hurjasti energiaa, vettä pitää juoda RUNSAASTI (lapsivesihän vaihtuu monta kertaa vuorokaudessa) ja syödä säännöllisesti. Siksi sinun painoasi niin huolissaan tarkkaillaan. Vaavit kyllä ottavat kaiken tarvitsemansa, mutta sinulla näkyy kasvuvauhti juuri noin huimauksena ym. Kuuntele vaan itseäsi ja muista levätäkin olon mukaan. Hei, ja lomakin alkaa ihan kohta puoliin! :D

Ella :wave: Kyl me Turkkulaiset sit syssymmällä, eiks joo? =)

Meillä oli eilen vierailulla tuorein kummipoikani, 3 kk, perheineen. Ihanaa lapsiperheen vilskettä, 3 alle kouluikäistä. Heillä lasten saaminen ei myöskään ole ollut helppoa, joten ovat meidän hoidoissa hengessä mukana täysillä. Kyllä mun kummipoika oli ihana! Potra poika, jolla on kaikki hyvin, kun välillä saa maitotankkaukset. Lopun aikaa kujerteli ja hymyili minkä ehti. Seuraavaksi "vanhin" kummilapsi, 1,5 v tuleekin lauantaina hoitoon meille. Toivottavasti ei sada, niin päästään tekemään monta monta hiekkakakkua. Toinen kummityttö, 14 v, oli käymässä viime viikolla ja vanhimman kummilapseni, poika 17 v, hänet näen ensi viikolla. Miehelläni on vielä pari kummipoikaa, 9 ja 7 v, joten olemme mukana monen lapsen elämässä tiiviisti. Minusta on hurjan ihanaa seurata kaikkien heidän kasvamistaan ja oman paikkansa löytämistä. Myös vanhimmat kummilapset haluavat olla vielä tekemisissä ja pitävät minua ajan tasalla ihan oma-aloitteisesti. Kummitytön kirje esim. on aina todellinen juhlahetki... :heart:
Tänään töräytin sumut taasen aamusella nenukkaan. Toinen sumuttelupäivä jo menossa. Heh, toinen hoitokerta meneillään ja olo on kuin konkarilla, rutiinilla toimitaan :LOL: Ei oireita, väsymyskin johtuu lauantain Ruisrockista, ei vanha enää niin vaan jaksakaan tai siellä jaksaa, mut muutama päivä meneekin sitten toipumiseen (vaikkei juomista tullut juurikaan harjoitettua). :p
 
Kiitos kaikki tsemppauksista. Ne ei nyt taaskaan vaan auttanut...:( Sinne meni sekin hoito. Ja pöntössä taas nekin 2000?.Täti tulossa, punaisena. Maha kipeenä, ja mieli maassa :headwall: :snotty: Tekis oikeesti nyt mieli heittää hanskat tiskiin ja unohtaa koko juttu, jos meille ei ookaan tarkotettu sitä omaa nyyttiä. Alan olla vaan niin väsyny näihin pettymyksiin, et ei mitään rajaa...Tää tuntuu niin toivottomalta :ashamed:

En oikeen näiden kyynelten keskeltä osaa nyt muuta sanoa. Huomenna soitan lääkärille ja koitan saada ajan ens viikolle. "Taitaa olla palaverin paikka", sano mun mieskin.
 
Voi ei Merikeiju. Täältä oikein suuren suuri hali sulle :hug: . Mutta älä vielä luovuta, kyllä teillekin vielä konstit keksitään. Suri surusi rauhassa ja sitten kohti uusia taistoja.

Peepee missähän vaiheessa Tayssi on elokuulla kiinni. Meikäläisellä on punktio suunniteltu viikolle 32. Ei mulle kyllä mainittu moisesta.

Ihanan elämänmyönteinen kirjoitus Auringokukka. Loistavaa, kun on ympärillä noin paljon tärkeitä ja rakkaita ihmisiä. Voi kun heitä osaisi aina itsekin arvostaa.

Onnea ja menestystä Ulpu luomuihmeprojektiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja PeePee77:
Hyvää lomaa Kamilla. On varmasti ihana tunne, kun koko neljä viikkoa edessä =). Sulla onkin viimenen viikko mun kans yhtä aikaa lomaa. Ootteko suunnitellu jotain, vai käytäiskö Tampereella moikkaamas tuttuja ja voitais käydä vaikka shoppailemassa tai/ja Särkänniemessä?
Jos te tuutte tänne moikkaamaan tuttuja niin kuulunko mä niihin..? :xmas:
 

Yhteistyössä